Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Bypass uitlaat voor boxster? Renntech heeft de oplossing.
|
09 okt 2009 10:06 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Yep ... en met die bandjes gaat ie ook veel fijner door de bochtjes bij de NPC-slalom
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
09 okt 2009 10:17 |
|
|
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxstercuijk
|
hier een link waar je een foto heeeeeeeeel makkelijk kunt verkleinen http://www.fotoverkleinen.nl/
_________________________________________ 944 s2 sold 968 sold 911(964) sold 986 http://spaces.msn.com/john944s2
|
09 okt 2009 10:36 |
|
|
horn
PF #57
|
Hierbij: Stomme datum er even uitgehaald. Rechtermuisknop op bovenstaande avatar - opslaan als (ergens op je pc opslaan) In je profiel weer uploaden vanaf je pc als avatar. klaar
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 okt 2009 10:38 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Zie je toch helemaal niet als de demper weer op zijn plek zit?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
09 okt 2009 12:24 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... zolang je niet van dichtbij - of (van)onder de auto (be)kijkt, niet ...
|
09 okt 2009 12:39 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 okt 2009 13:27 |
|
|
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
09 okt 2009 13:32 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
09 okt 2009 13:45 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
hahahaha.... Maar of je het ziet of niet! Ieder moet lekker zelf weten wat 'waard' is! Ik ben voor het modificeren van mijn demper wel wat meer kwijt geweest bij Erwin.. maar dan zijn er ook geen pijpjes gelast aan de buiten! Mijn demper is gestraald en ziet er weer uit als nieuw! Wist niet dat het stralen zoveel uit kon maken
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
09 okt 2009 17:50 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Op zich ook goed te doen om de buizen in de demper te verwerken.... eff rondom de 'deksel' eraf slijpen, de buizen intern maken en de 'deksel' rondom weer dichtlassen. Is wel meer werk en derhalve logisch dat dit duurder uitvalt.
|
09 okt 2009 19:20 |
|
|
boxstercup
F360M
|
Ik wou in eerste instantie ook een sportuitlaat onder de Boxster laten zetten, maar nadat ik enkele voorbeelden in real-life had gehoord bij andere Boxsters vond ik het geluid toch lang niet naar mijn wens. Het klonk wel ietsje donkerder, maar nog geen lekkere roffel. Toen zag ik op internet een filmpje van een uitlaat met bypass systeem, dat klonk dus wel direct erg lekker Daarvan wist ik dus op voorhand al dat het geluid goed zou zijn, wat ik niet weet als er intern dingen worden aangepast. En nu in de praktijk vind ik het echt perfect klinken, een super agressief en krachtig geluid, vergelijkbaar met mijn vorige 911 carrera 3.2 met cuprohr. Heerlijk om die sound weer ongeveer terug te hebben
|
10 okt 2009 22:32 |
|
|
Leonardo
911 991.2 Carrera 2018
Ex. 911 991 Carrera 4S Coupe PDK 2013
Ex. Cayenne 3.0 V6 diesel 2012
Ex. 911 (996) 3,4 C2 1998
Ex. Boxster 2.5 1997Leerdam
|
En...? Al uitbedacht en ontwikkeld...???
_________________________________________ Zou die grijns nog verdwijnen denk je...? Begint pijn te doen...!!!
|
04 nov 2009 23:10 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Dimitri, hebbie al een filmpje gemaakt? http://tinypic.com/player.php?v=a3plzc&s=5 grtz.
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
05 nov 2009 0:18 |
|
|
porschefan
Ex 924-Ex 911 3.2 Carrera-Ex
911 3.0SC- Ex Boxster
Ex Cayman 2.7 - Nieuw Cayman 981 2.7 PDK RacingYellow.eindhoven
|
Hallo Dimitri,
Het hele verhaal wat ik hier lees gaat over de demper die op mijn Boxter zit. Veel mensen hebben mij op de 911stedentocht gevraagd waar ik hem gekocht had. Mijn demper is een originele , aangepaste demper met 2 by-passen, zoals ik hier ook op foto's zie passeren. Mijn demper is in Duitsland aangepast bij de firma Oettle, maar is hier door een 'handige Harry"goed zelf te doen. Het resultaat is verbluffend, bij accellereren super geluid en op de snelweg lekker stil. Succes met je project.
_________________________________________ "the only differenc between a man and a boy is the price of the toy"
|
05 nov 2009 0:51 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
leuk dat je toch nog even reageerd... Jij was toch de 'ex' werknemer van Kroymans? , we hebben volgens mij samen gegeten, gepraat en gelachen met de vrouwtjes daarbij Project is inmiddels al een tijdje af en 'hoort' naar behoren ... alleen is die van mij inwendig aangepast en niet 2 van die buitenlopende pijpjes
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
05 nov 2009 18:30 |
|
|
porschefan
Ex 924-Ex 911 3.2 Carrera-Ex
911 3.0SC- Ex Boxster
Ex Cayman 2.7 - Nieuw Cayman 981 2.7 PDK RacingYellow.eindhoven
|
Leuk dat jou project ook geslaagd is! We zien elkaar wel op een volgende forum-meeting om dan met beide Boxsters even lekker te ronken!
Groetjes
_________________________________________ "the only differenc between a man and a boy is the price of the toy"
|
05 nov 2009 21:30 |
|
|
Boxzer
Porsche Boxster 986Schelle (België)
|
Re: Bypass uitlaat voor boxster? Renntech heeft de oplossing
Begrepen @ ver boven de 200... bericht verwijderd!!
Laatst bijgewerkt door Boxzer op 16 nov 2010 7:40, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 nov 2010 1:14 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Carnewal in België is ook een uitstekend adres om je uitlaat te laten modificeren!
|
16 nov 2010 0:42 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
aan de geinteresseerden: ik heb nog een degelijke originele uitlaat (60 dkm) liggen van een boxster 2.5 indien gewenst kan deze ook inwendig, dus zonder lelijke pijpjes aan de buitenkant, gemodificeerd worden voor een diepere ruwere sound. heb ook nog dubbele ovale uitlaattips liggen van een 987 die erop gezet kunnen worden HIER kan je de aanpassing van de modificatie horen bij interesse, stuur maar een PB
|
23 jan 2011 18:18 |
|
|