Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Re: Porsche 964 wordt weer 1 kleur
kzoek nog een rooie
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 dec 2010 0:04 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Uiteraard.... wie spuit nu zo een auto..... De auto ligt helemaal uit elkaar, zoals het hoort....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
02 dec 2010 12:15 |
|
|
Cloaca
|
Even geduld nog.... eind deze week hoop ik dat de 964 klaar is..... Moet alleen de velgen nog even laten poedercoaten want die zijn niet zo mooi meer....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
07 dec 2010 10:24 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
ff zoeke jong.... ze zen er egt te vinde voor mooije prijze
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
07 dec 2010 19:37 |
|
|
Cloaca
|
Ik heb al meerdere rode 964-jes gezien met zwarte velgen en zwarte carrera stickers...... Of een rode met witte velgen en witte carrera stickers...... Maar hoe zou een rode 964 eruit zien met gouden velgen en stickers....... of zilveren velgen en stickers...... Of een rode 964 met gifgroene velgen en dito stickers...... Suggesties..??
|
07 dec 2010 21:18 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik heb destijds een photoshopje laten maken van mijn wagen rood wit..... vind het eerlijk gezegd wel stoer... Hier het orgineel En hier hoe die er eventueel uit zou komen te zien....
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
09 dec 2010 0:26 |
|
|
cabrio wim
|
Je zou ze de kost eens moeten geven die dat zo doen. Maar gelukkig laat jij het goed doen dan. Paar foto's van de werken zou wel leuk zijn.
|
09 dec 2010 9:06 |
|
|
Cloaca
|
Dit is echt één van de opties die ik serieus ga overwegen.... ik vind dit stoer en sportief.....
|
09 dec 2010 12:21 |
|
|
Cloaca
|
Ik ga straks kijken hoe ver ze zijn.... als het goed is dan is hij bijna klaar..... Enige nadeel is dat de weg enorm vies is waardoor ik hem liever niet door de zout rommel rijd..... dat wordt dan waarschijnlijk een tandemasser met hoes ofzo.....
|
09 dec 2010 12:44 |
|
|
Cloaca
|
Zo even twee foto's plaatsen.... kon helaas geen fatsoenlijke foto's van de voorkant maken..... De voorkant is op wat klein spul na klaar..... morgen moet de achterzijde ook klaar zijn......
|
09 dec 2010 19:19 |
|
|
Cloaca
|
Zo, we zijn een weekje verder en ik kan vandaag de auto eindelijk ophalen..... De spuiter heeft zich een beetje verkeken in de hoeveelheid werk..... Het afbouwen is mij ook tegengevallen overigens.... een hoop stelwerk kwam er bij kijken..... Nu is het wachten op de voorspelde lading sneeuw en dan lekker naar huis...... jammer dat het geen C4 is.....
|
17 dec 2010 14:45 |
|
|
bully
|
Watje
|
17 dec 2010 14:54 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Apart dat ze alleen de bumper-huid hebben kunnen demonteren ... naar mijn weten is dat bij 'n 964 zeker niet makkelijk .. ben benieuwd naar de volgende foto's - met witte Cup's en dito striping natuurlijk
|
17 dec 2010 15:03 |
|
|
Cloaca
|
Jeroen..!! Mag ik nogmaals een setje Carrera stickers voor mijn C2..?? Ditmaal wit..... als ik ze binnen heb laat ik de velgen in dezelfde kleur coaten.... Ik heb je een berichtje gestuurd....
Laatst bijgewerkt door Cloaca op 17 dec 2010 16:22, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 dec 2010 15:15 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
zou even een pb sturen
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
17 dec 2010 15:33 |
|
|
horn
PF #57
|
rood met witte stickers en witte velgen... zei hier ooit niet iemand dat die 911 er als een gymschoen uitzag?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 dec 2010 15:39 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
zou in de pb ook iets anders zetten...
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
17 dec 2010 15:54 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
hmmm, wie was dat ook alweer...?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
17 dec 2010 16:04 |
|
|
Cloaca
|
Maakt me niet uit.... ik vind dit er wel sportief uitzien..... dus dat van die sportschoen klopt wel.... Beetje een Adidas 964....
|
17 dec 2010 16:05 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
of een: Zou wel eens een gefotoshopte greenwheels met carrera tekst willen zien
_________________________________________ Make the most of now!
|
17 dec 2010 16:38 |
|
|
Cloaca
|
Misschien Jeroen ook maar even een All-Stars logo laten maken.....
|
17 dec 2010 16:40 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik zou nu de motorplaat nog even schoonmaken,(en de zwarte spoiler) je kan er nu makkelijk bij en anders blijf je het net zien, waarom zijn de achterlicht ruimtes niet mee gespoten? ziet er wel weer lekker fris uit.
_________________________________________ remmen is angst
|
17 dec 2010 16:56 |
|
|
Cloaca
|
Mijn hemel wat wat het glad gisteren..!! Vrolijk naar huis gereden met zomerbanden en 2mm profiel achter..... dat was absoluut niet grappig..... Maar hij staat thuis..!! Schadevrij..!!
|
18 dec 2010 18:32 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
FOTOS nu ie weer in afgebouwd is, ook van de voorkant!!!
|
18 dec 2010 18:54 |
|
|
cabrio wim
|
Leuk dit altijd achteraf te lezen, dus de volgende zal hij zich ook wel indekken bij het herspuiten van een Porsche. En bij het opbouwen zeker de uurtjes bijgehouden. Is inderdaad niet terug inhangen en klaar, zeker niet als je nadien de gasveren weer aansluit op bevestiging plaatst, kun je weer opnieuw beginnen.
|
18 dec 2010 19:58 |
|
|