_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
05 mei 2011 23:17
Henk
PF # 136
Re: G-pipe
Olaf schreef:
Bassen z'n 964 is van ruim voor die tijd
Was ook als geruststelling van Bassen bedoeld (en ter voorkoming van een vergissing, G-bocht + cuprohr )
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
05 mei 2011 23:18
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Henk vergissing als in veel te luid?
05 mei 2011 23:21
Henk
PF # 136
Naar mijn mening wel. Vind het gewoon te luid en voorbij de mooie roffel van een cuprohr in combinatie met de eerder genoemde aanpassingen.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
05 mei 2011 23:24
Olaf
The Last of the Mohicans ~ 993
't probleem is dat je het geluid van je eigen Porsche niet goed kan horen als je er in zit - en je het uiteindelijk zo luid gaat maken dat het op langere ritten oncomfortabel wordt
.. gewoon even je vrouw of buurman 'n rondje door de wijk laten rijden
05 mei 2011 23:33
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Als ik dit zo hoor ga ik lekker eigenwijs zijn en het voor die paar 10tjes gewoon proberen, kan altijd de boel weer verkopen
Geluid doet me trouwens denken aan mijn vorige 11je:
05 mei 2011 23:37
arenarood
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Als ik dat geluid hoor,moet ik er niet aan denken om daar 1000km aan 1 stuk mee te moeten rijden Maar ja,jij bent nog jong en je wilt wat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum