Ik heb net 2 van deze besteld.Vond ze wel cool. Weer eens wat anders. € 7,50 p.st
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
17 mei 2022 19:18
MyNameIsJeroen
Boxster 986 2.7
Utrecht
Re: Gezocht: Porsche kentekenplaathouder
Kun je die niet gewoon gratis halen bij de dealer? Dan staat er Porsche centrum Leusden, Rotterdam, Amsterdam of iets dergelijks op.
Bij mijn Lexus zat er een op van Lexus Amsterdam, maar met trekhaak-schade. Ik vroeg een nieuwe bij Lexus Utrecht, en kreeg die gewoon gratis. Ik wilde hem zelf overschroeven, maar ze stonden erop dat ik het door hun liet doen. Na een kwartiertje kreeg ik de auto (zelfs gewassen) terug met nieuwe houder.
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Ik kreeg er inderdaad eentje met porsche centrum amsterdam op. Maar is toch iets anders dan hierboven of degene die ze toen verkochten in de online shop van Porsche. Ik heb de Exclusive Manufaktur versie dus besteld en gekocht. Vind ik mooier maar is maar een mening
22 jul 2022 17:26
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
2000 gtv schreef:
Ik heb net 2 van deze besteld.Vond ze wel cool. Weer eens wat anders. € 7,50 p.st
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum