Auteur |
Bericht |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
 Re: Speedline's
Een tray Schultenbau voor 5 euro is een koopje. 3,5 K voor een paar velgen vind ik niet billig. Ook al zijn het dan Speedlines.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
14 jan 2013 8:59 |
|
 |
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
Telefoonnummer van de verkoper staat erbij in de Ebay advertentie Hij vraagt een prijsvoorstel , dus je kunt gewoon direct onderhandelen Ophalen in omgeving Keulen is ook geen probleem vanuit NL
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
14 jan 2013 9:23 |
|
 |
arjan
|
3,5 k is inderdaad geen koopje, maar voor een mooi setje speedline's zou ik dat er wel voor over hebben. 5 k of hoger staat mijn inziens niet meer in verhouding tot de waarde van een "normaale" 964. Bij een 964 turbo zou zo'n uitgave nog passen om hem orgineel te krijgen, maar blijft een hoop geld. 
|
14 jan 2013 9:35 |
|
 |
drknauf
|
ik vind 3.5 k ook een hoop geld maar de nieuw prijs de 4 was 9196.00 euro danspas duur dus in feite relatief gezien niet zo veel geld 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
14 jan 2013 11:33 |
|
 |
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Wie zoekt vindt, ze worden meestal voor 5 a 6k aangeboden, 3,5k vind ik dan een koopje. Zeker een hoop geld. Maar dan heb je ook vette velgen. 
|
14 jan 2013 13:51 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik begrijp eerlijk gezegd heel die hype om die Speedline's niet. Ik vind het best een aardige velg om te zien onder een 964 maar kan toch wel wat mooiere verzinnen voor dat geld.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
14 jan 2013 14:31 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zijn inderdaad de orginele met de juiste producte nummers  heb geprobeerd te bellen maar krijg geen gehoor.. een sms gestuurd, ben benieuwd. Is inderdaad een hoop centen, moet ze nog gaan halen met de DD en een setje banden van rond de 1000 eurie, adapters van rond de 200-250 euro... poetsen ed. zitje al gauw op 5000K voor een 'paar' wielen  eigelijk te gek natuurlijk 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
14 jan 2013 17:18 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
En hopen dat ze niet krom zijn en/of last hebben van metaalmoeheid. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
14 jan 2013 17:28 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
+1 Franz... maar ik heb Knauf hier al over gesproken om een groot deel uit te sluiten bij bezichting van een set. 'Probleem' is dat er suggesties zijn gegeven over BBS velgen en na naderonderzoek (heb toch tijd zat  ) vind ik deze ook GRUWELIJK mooi... 
|
14 jan 2013 17:40 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Die vind ik persoonlijk ook veel mooier. Heb er zelf deze onder zitten. 
|
14 jan 2013 18:29 |
|
 |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Nou heb ik voor mijn saab 93 cabrio wel eens mooie gebruikte 2e hands velgen gekocht, maar die bleken toen een beetje krom te zijn? Voor oog totaal niet zichtbaar . Maar wel met het gevolg dat de auto trilde als een gek.  Kortom loop je nu niet het risico, dat deze dure velgen ook iets hebben dat ze irritant gaan trillen hetgeen met loodjes niet meer is op te lossen???
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
14 jan 2013 18:36 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ja 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
14 jan 2013 18:42 |
|
 |
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Succes met de verdere zoektocht! Zou met die Speedline's per velg maar 5 verschillende slotbouten nemen... Je weet maar nooit 
|
14 jan 2013 18:51 |
|
 |
sportscarfreak
991 GT3 Clubsport Riviera Blau, , 993 Turbo, 996 GT3 MKI Clubsport 2001 Speedgelb, 996 GT3 MKI 2001Speedgelb, Porsche 109 Junior 1959,
|
Ik snap het even niet meer.... Vorig jaar weken lang 4 Speedlines met nieuwe Conti's voor, aangeboden op Marktplaats voor ongeveer €3000,- en vonden enkele forummers ze te duur en zijn ze naar Duitsland verkocht. Nu gaat men voor bedragen ruim boven de 5 mille...... Het zal wel aan mij liggen..
|
14 jan 2013 21:44 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Komt door de crisis. 
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
14 jan 2013 22:05 |
|
 |
A-Line
LEEUWARDEN
|
Tja als je wat wilt verkopen dan raak je het met moeite kwijt en weet iedereen wat er niet goed is. En..... als je iets wilt kopen en zoekt en zoekt en eindelijk vind, mag je een rijk gevulde portemonnee legen. Maar als je het echt wilt, dan is het het waard (wel fijn om te weten dat de kwaliteit dan wel 100% is)
|
14 jan 2013 22:13 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Op Ebay zie je vaak dezelfde sets voorbij komen ... MI worden de (te?) hoge vraagprijzen dan ook niet gehaald. Weet een origineel setje voor € 4500,- ... maar die beste man laat ik (nog) even honger lijden 
|
14 jan 2013 22:18 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Prijzen liegen er echt niet om.... dingen worden steeds schaarser en ook helaas duurder.... en dan moet je maar afwachten in wat voor staat je ze koopt. Ik heb geen haast... de cups rijden goed en de bandjes achter liggen er pas 1200km op... maar als de speedlines niet gaan lukken dan ga ik toch kijken naar iets van bbs en dan met zwart hart en zwarte stickers oid. Maar ik zie wel even hoe het allemaal loopt, heb nu tijd om mij even te verdiepen in de zoektocht en materie  (bent geen goeie PF-hunter  , dus zoek het net af naar andere handeltjes )
|
14 jan 2013 23:08 |
|
 |
drknauf
|
zwarte harten met bbs,jes is wel mklkr qua onderhoud  je word leip met zoveel gaatjes van die remstof en jij denkt dat als je deze wielen neemt :  dat je goedkoper uit bent dan met speedlines  nottttt kost je nog steeds minimaal een  die zwarte zijn gewoon deze gouden enkelt zwart gebakken :  . wat ik al zei in porschefotovandedagtopic (staan nog paar mooie plaatjes vd gouden bbs,jes bij ) die gouden wielen gaat ik binnenkort eens ff passen onder m,n wagen ik vind ze wel mega bruut staan zo onder die witte .
|
15 jan 2013 0:39 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mike.. zwart hart zou ik niet nemen voor het 'minder' onderhoud, voor die 1000 km per die ik rij is dit niet belangrijk... ik vind het mooier staan dan goud.  ...... hier nog 1 bro, gooi je speedlines eraf.. (bij mij erop) en jij neemt BBS'en  probleem opgelost! ... 
|
15 jan 2013 0:48 |
|
 |
drknauf
|
kheb waarschijnlijk binnenkort een shoot met paul z,n rode 964 met die gouden bbs,jes is een maatje van deze :  eigenlijk rijden er best wel veel mensen mee met deze velgen :cri:    .
|
15 jan 2013 0:57 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
VEEL  .... ik zie nauwelijks nog luchtgekoelde op de weg... laat staan bbs'en, speedline's, ed. Als je die shoot doet... stuur mij dan eens wat foto's oid... of ik kom zelf even kijken, bakkie doen en kwijlen 
|
15 jan 2013 1:07 |
|
 |
drknauf
|
hahaha maar jij zit ook niet in de scène van porsche is goed als die gaat gebeuren sein ik je in .
|
15 jan 2013 11:18 |
|
 |
Erwin C2
ex 964 C2 coupe, ex 996 C2, ex 964 cabriolet C2, ex Cayenne 4.5S, Cayenne 3.2S, ex Cayenne 4.5S, ex 993 C2 en huidige Porsche 997 4SDenHaag
|
Hey Neef geef mij ook een seintje dan kom ik ook langs 
_________________________________________ RESPECT 2 ALL
|
15 jan 2013 12:05 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Snap alleen niet waarom bijna niemand de centre caps plaatst. Nu kijk je in zo'n gat... net of er iets mist... Op die tweede foto/grijze 964 zitten zwarte BBS dekseltjes, staat veel mooier vind ik.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
15 jan 2013 12:46 |
|
|