weet iemand of deze turbodrukmeter nog leverbaar is? (Nieuw of 2e hands) Deze was een optie in het exclusiv programma. Ben bij de dealer geweest, maar daar staan ze je alleen maar wazig aan te kijken. (kun je dus niets mee doen met die mannen)
_________________________________________ no guts, no glory
18 sep 2008 20:05
Double G
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Goh, best raar dat een dealer niet weet wat er zo'n 20 jaar geleden leverbaar was bij de exclusiv afdeling! Is het niet handiger om bij Pon of een andere dealer te vragen of zij met deze afdeling contact hierover kunnen opnemen? Ik vermoed namelijk dat dit ook vrijwel nooit via een dealer verkocht is. (Met leer beklede schakelaars zal een dealer ook niet in z'n assortiment hebben.)
of een klassieke VDO
of even op rennlist bij de turbo-boys
18 sep 2008 22:59
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Re: turbodrukmeter
beaker schreef:
Ben bij de dealer geweest, maar daar staan ze je alleen maar wazig aan te kijken. (kun je dus niets mee doen met die mannen)
Welke dealer?
Iemand heeft hier overigens een vergelijkbare in zijn turbo:
..... maar die heeft de auto zo gekocht. De vorige eigenaar is hier ook aanwezig, maar die heeft het weer van een ander die hier niet aanwezig is gebruikt gekocht dus ook daar heb je niet zoveel aan.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
19 sep 2008 8:48
beaker
koekebakker
930
uden
Alvast bedankt voor de genoemde links! Heb dit tijdens mijn vakantie nagevraagd bij 2 PZ in Duitsland. Met PON heb ik nog geen kontakt gehad. Via dit forum hoop ik meer nuttige feedback te krijgen.
p.s. Is dit de auto van Marcel B.?
_________________________________________ no guts, no glory
19 sep 2008 11:15
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
beaker schreef:
p.s. Is dit de auto van Marcel B.?
Nu wel, op het moment dat de foto werd gemaakt nog niet.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
19 sep 2008 11:35
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Ja, inderdaad, is mijn auto. Was van Michael. Misschien weet hij het adres nog.
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
19 sep 2008 17:14
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Marcel B. schreef:
Misschien weet hij het adres nog.
Klik hier als je mijn eerdere bericht niet (helemaal) kunt lezen. ;)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum