Auteur |
Bericht |
1972T
911T coupe 1972
|
Tijdelijke velgen
Tijdens het opknappen van mijn 911 (zie mijn topic Oranje boven) ben ik tot de conclusie gekomen dat de velgen ook weer in de originele staat moeten worden gebracht. Er gaan dan tevens nieuwe banden op. De oude zijn niet versleten maar wel 10 jaar oud. Ik kan de auto echter niet lang op dezelfde plaats laten staan. Heeft er iemand in de buurt van Rotterdam misschien een paar velgen te huur/te leen. Er hoeft niet mee gereden te worden hij moet alleen zo af en toe verplaatst. Velgen zonder banden is ook geen probleem dan zet ik mijn oude pirelli's er op.
|
05 mei 2010 12:48 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Tijdelijke velgen
Hoi 1972T , ik heb die van mij al eens uitgeleend aan Quickstep , en deze zijn ongeschonden weergekeerd , wil ze je wel lenen maar auto moet eind deze maand naar de keuring waarvoor ik deze gebruik ! Na de keuring mag je ze van mij lenen/kopen , Zal wel niet gemakkelijk zijn voor jou , ik zie dat je nogal veraf woont van Belgisch Limburg , ik hoor het wel gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
05 mei 2010 13:06 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Heb een setje Cooky cutters in de schuur liggen,6 en 7J 15" met bijna gladde banden(2mm). mag je gratis van me lenen,afhalen en terugbrengen in Berkelland.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
05 mei 2010 13:41 |
|
|
1972T
911T coupe 1972
|
@ Diablo In iedergeval bedankt voor het aanbod.
@ André Hier maak ik graag gebruik van. Ik stuur je een PB
|
05 mei 2010 14:48 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
05 mei 2010 16:48 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Herbert,PB ontvangen
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
05 mei 2010 16:54 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
in drieenvijftigminuten voor elkaar we zijn op het forum om elkaar om elkaar te helpen niet waar mooi geregeld gr ton
|
05 mei 2010 19:03 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
05 mei 2010 19:39 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. met 'n beetje meer geduld had je niet naar de achterhoek hoeven te rijden heb - onder de rook van Rotterdam - nog 'n leuk setje 15" Fuchs liggen
|
05 mei 2010 19:43 |
|
|