Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:02

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Speedline velgen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Speedline velgen
Goedenavond,
Onlangs 24/7 heb ik me voorgesteld op jullie forum (funny mijn liefde voor porsche ).
Toen vertelde ik mijn verhaal met mijn wagens nu 996 4s en 964 jubi ,voorheen ook nog een 2.2 targe van 1971 .
Bij het voorstellen vroeg ik ook waar ik eventueel speedline velgen kon vinden voor mijn 964 jubi .
ierbij heb ik enkele vragen .Volgens mij heeft een jubi de turbolook (zeker weten) maar standaard zitten daar 17 inch wielen op .
Speedline kan dat (zijn velgen van een 964 turbo) volegns mij zijn speedline in 18 .Er wordt hier gesproken over et waarden .Maar als ik in het boekje kijk komen de et waarden van 18 niet overeen met de et waarden van 17 .Er wordt gesproken over 9.5 ,10 en 11 dat is nog iets anders dan de et waarden .
Bij passionauto kan je lookalike's kopen van speedline maar mijn vraag is is dat betrouwbaar en zijn ze goed en rond (geen trillingen enz?)
De firma rh alurad .de maakt volgens mij de 3 delige speedline velgen tegen een prijs 3 maal zo duur als bij internet bedrijven als passionauto .
Is de firma rh de oorspronkelijke leverancier van de speedline velgen of zijn die niet meer verkrijgbaar ?
Wat me ook verteld werd, bij de reacties op me voorstellen is dat er de afgelopen tijd spedline velgen werden aangeboden op marktplaats (is dit deel van dit forum ?) en petrolhead .Op Petrolhead vind ik niets (mssch omdat ik niet ben aangemeld ?)
Graag jullie hulp en hopelijk post ik dit op de juiste plaats zodoende ik niet word verwijderd .
Dank bij voorbaat .

26 jul 2010 22:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht Re: Speedline velgen
Hier heb je er alvast 2 :wink:
:arrow: http://link.marktplaats.nl/358604725

26 jul 2010 22:14
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bedankt Rob voor het snelle antwoord ,deze velgen kan ik ze plaatsen op mijn wagen ,correcte waardes ?
Nieuw niet meer te verkrijgen ?
De 2 velgen langs 1 kant plaatsen of schranken ?Graptje (ja Belg en West-vlaming :roll: )

26 jul 2010 22:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Nieuw zijn ze heel soms voor heel veel €€€€€ nog te krijgen: http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/964-1 ... ished.html

Maar wil je dat niet uitgeven, lees je pb. :wink:

26 jul 2010 23:39
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]