Wetend dat een goed tweedehands dashboard (losse speakergrille) een gewild object is, wil ik toch een gokje wagen: niet geschoten is tenslotte altijd mis. Wie helpt me uit de brand?
bij voorbaat dank voor reactie,
groet, Pablo
PS: nu alweer 5 jaar bezig met het 2.2S restauratie project, en het begint eindelijk vorm te krijgen. Zal binnenkort eens wat foto's plaatsen in de 'projecten' rubriek, mijn favoriete onderdeel van deze site.
27 sep 2010 18:34
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)
Den Haag
Re: Dashboard 911 pre-73
Pablo, ik heb nog zo'n dash liggen. Komt uit een 2.2. Zitten wel scheuren in, maar kan gerepareerd worden.
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
28 sep 2010 10:15
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: Dashboard 911 pre-73
Pablo schreef:
PS: nu alweer 5 jaar bezig met het 2.2S restauratie project, en het begint eindelijk vorm te krijgen. Zal binnenkort eens wat foto's plaatsen in de 'projecten' rubriek, mijn favoriete onderdeel van deze site.
Graag ja! Anders mag je niet meer posten
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum