Gezocht witte reflectoren 964 (naast de knipperlichten)
Auteur
Bericht
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Gezocht witte reflectoren 964 (naast de knipperlichten)
Een tijdje terug was ik van mening een set witte knipperlichten te hebben gekocht voor mijn 964 C2 uit 1991. Het bleek slechts om de knipperlichten zelf te gaan en niet om een gehele set. Nu zoek ik dus nog de witte reflectoren die naast de knipperlichten in de bumper gemonteerd zitten.
Wie heeft ze nog liggen en wil ervan af..??
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
04 apr 2011 13:38
horn
PF #57
Re: Gezocht witte reflectoren 964 (naast de knipperlichten)
dominicus (do op dit forum) van dsp even bellen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
04 apr 2011 19:39
marcel964
Groene 964 carrera 2/ artic silver 996 mk2 GT3
Kortenhoef
Re: Gezocht witte reflectoren 964 (naast de knipperlichten)
De reflectoren heb ik een paar weken geleden vervangen voor nieuwe. De oude heb ik nog liggen, zal eens kijken of ik een foto kan maken nadat ik ze schoon heb gemaakt. Misschien heb je er wat aan.
_________________________________________ groene964 carrera 2 1990/ artic silver 996 mk2 GT3
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum