Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 1:22

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Cruise control module om proef te rijden (regio Breda) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 T Targa 930 Turbo 991.2 Targa
Breda
Bericht Cruise control module om proef te rijden (regio Breda)
In juli 2010 heb ik mijn cruise control module van de SC laten repareren. Zit nog garantie op. Hij houdt de snelheid redelijk aan, maar middels een zaagtand (gas bij, gas los, gas bij, gas los). Cabrio Wim gaf een aantal maanden geleden aan dat het vrijwel zeker aan de module ligt. Echter, wellicht is er iemand dichter in de buurt van Breda van wie ik de module even mag lenen in ruil voor een fles wijn. Zo kan ik definitief vaststellen of het om de module gaat en dan kan ik me nog beroepen op de garantie. :pl:

18 apr 2011 19:49
Profiel
Bericht Re: Cruise control module om proef te rijden (regio Breda)
cabrio wim die eerder schreef in augustus 2010 :? schreef:
Heb je het draadje wat ik aangaf ook goed gelezen. :idea:
Volgens mij niet, want dan zou je gelezen hebben dat de gerepareerde c.q de nieuwe ook de boosdoener was.
Maar maakt niet uit, maar als je de troublle shooting helemaal uitgevoerd hebt op de stekker die in de kast gaat volgens het werkplaats handboek, en daar nergens fouten uit gekomen zijn, kan ik je 100% zeggen dat het de kast is.
En anders kom even langs, prik ik de mijne erop als bewijs.

Heb je de check uitgevoerd of niet. :roll:

Mijne is verder nu verkocht, en heb er geen meer liggen, dus kan je niet meer helpen.

En na 8 maanden nog niks ondernomen, ook niet terug naar leverancier/reparateur geweest. :scratch:

Ritje van Breda naar Hulst voor hulp was toch ook geen straf geweest. :wink:

18 apr 2011 20:07
PorscheForum Rakker
911 T Targa 930 Turbo 991.2 Targa
Breda
Wim,

Uiteraard heb ik dat gedaan en telefonisch contact gehad met de reparateur. Hij wil er niet aan dat het aan de module ligt die hij gerepareerd heeft. Kan het definitief uitsluiten door een goedwerkende module te proberen. Moet ik voor juli gedaan hebben om aanspraak te maken op de garantie. Dat ik het niet eerder heb gedaan is verder niet relevant denk ik. Je aanbod om naar Hulst te komen had ik graag aangenomen, maar aangezien je de P niet meer hebt dit verzoek.... :wink:

18 apr 2011 20:45
Profiel
Heb je dan echt van augustus tot begin december 2010 geen tijd gehad voor even te komen. :!:

Ben blij dat ik dan jouw drukke leven niet heb. :wink:

18 apr 2011 22:24
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]