Ik heb een tijdje geleden mooie zwarte turbo stoelen gekocht via ebay. Deze ga ik binnenkort opknappen en ben van plan ze daarna uiteraard te monteren. Mijn originele stoelen zijn echter cork (lichtbruin). Ik zoek daarom nu naar een setje zwarte achterzitjes+rugleuning. Ken niet exact de verschillen, mijn auto is een coupe van 1977. Ik heb van die leren bandjes waarmee je de rugleuning vast klikt op de hoedenplank.
Wij heeft iets of weet een dergelijk setje te vinden? Liefst leder, maar skai (tuinslangenleder)/kunstleder is ook prima.
Tevens zijn eventueel mijn originele cork kunstlederen voor- en achterstoelen te ruil/koop zodra ik een setje zwart heb.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
03 aug 2011 13:47
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Re: zwarte achterzitjes G-model 1977
Ha Jeroen,
Ik heb destijds een setje achterzitjes(zwart) bij van Kessel gescoord. Misschien hebben ze nog wat liggen ?
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
03 aug 2011 13:57
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
..heb ik ook al regelmatig onderdelen gehaald. Zal ze eens bellen.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
03 aug 2011 14:29
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Haalde "vroeger" veel spullen bij Wams en Harry v/d Veer in Eindhoven
Doet Wams nog wat in onderdelen , hij zat naast het PSV stadion.
Denk dat Do nog wel wat heeft, anders Molenaar in Zandvoort
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum