Wie heeft een compleet interieur liggen van een 964? Wil het mijne uitwisselen voor een zwart interieur. Dashboard en stuur zijn al zwart, matten idem dito.
Zoek dus specifiek: - Twee voorstoelen. - Twee achterzitjes. - Complete deurpanelen met bakken. - Middenconsole. - Hoedenplank. - Zijbekleding achterin.
Mocht je hier delen van hebben liggen dan hoor ik dat ook graag.
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
21 feb 2014 12:05
horn
PF #57
Re: Gezocht compleet zwart interieur 964
Niet dat ik iets heb liggen, maar je zoekt een lederen interieur of is half leder/stof ook oké?
Heb destijds bij Dominicus mijn zwarte leren 964 stoelen geruild voor turbostoelen (met bijbetaling). Die had redelijk veel liggen (toen).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 feb 2014 12:09
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Ik zoek een zwart lederen interieur zonder stof. Turbo stoelen zouden uiteraard mooi zijn maar is geen vereiste. Kan DSP altijd even bellen natuurlijk... thanks...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
21 feb 2014 12:15
Cuprohr
Heb ik....zwart lederen interieur, RAF leder. in erg mooie staat. Middenconsole heb ik echter met het dashboard verkocht. Verder compleet. Middenconsole is echter niet zo moeilijk aan te komen.
Ik zoek een zwart lederen interieur zonder stof. Turbo stoelen zouden uiteraard mooi zijn maar is geen vereiste. Kan DSP altijd even bellen natuurlijk... thanks...
welke kleur haal je eruit?
21 feb 2014 21:20
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Groen.... en niet zo`n beetje groen ook....
21 feb 2014 22:38
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4S
Rotterdam
Ik heb nog wel 2 mooie zwarte kunstlederen stoelen staan nadat ik de turbo stoelen van fiscalist heb overgenomen. Het zijn standaard stoelen elektrisch verstelbaar. Zijn in goede staat en ik ben nog aan het bedenken wat er mee te doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum