Auteur |
Bericht |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Stuurslot Stoplock PRO met SCM keurmerk
Heeft er nog iemand een Stuurslot Stoplock PRO met SCM keurmerk te koop. Zijn nieuw 99,95 maar als iemand er een op zolder heeft liggen waar hij niets meer mee doet kunnen we misschien tot zaken komen. PS Als hier iemand is met goede of slechte ervaringen wil ik deze natuurlijk ook graag van jullie horen. BVD.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
26 okt 2014 16:56 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: Stuurslot Stoplock PRO met SCM keurmerk
Vaak zijn die stuursloten niet slecht. Dieven omzeilen het gewoon door het stuur door te zagen en zo het stuurslot te verwijderen. De pro's zul je hiermee dus niet afschrikken. Ik heb er overigens geen voor je. Sccs met de zoektocht.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
26 okt 2014 18:41 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
Hi Neppert, Thanks for the info. Kan er dus beter zo een nemen:
|
26 okt 2014 18:52 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Heb je dit nodig voor de verzekering? Zou zelf niet met zo'n ding gezien willen worden en iets anders verzinnen om diefstal tegen te gaan ... of minder aantrekkelijk te maken
|
26 okt 2014 22:28 |
|
|
bully
|
Als je geen klasse drie hebt kunnen ze dat vragen. Ding ligt er binnen dertig seconden af. Filmpjes staan ergens op joutupe. Schrikt alleen af in een drukke winkelstraat
|
26 okt 2014 23:07 |
|
|
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015Drechtsteden
|
Professionals krijgen iedere auto open ( zonder zichtbare schade) en nemen de modernste en duurste auto's mee (idem) of roven hem/haar leeg. Ondanks prachtige alarm-systemen. Dus voor dit soort beveiligingen hebben ze ook een oplossing => stuur doorzagen.
Dat wil echter niet zeggen dat of een alarm, of een stuurslot, of wat voor manier van beveiliging niet zinvol is. Het zorgt voor een extra hindernis die tijd kost, soms geluid maakt en daar zit men niet op te wachten. Wat tot gevolg kan hebben dat er gezocht wordt naar een makkelijkere prooi.
Maar wil men jouw auto ECHT hebben ... dan is´tie weg.
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
|
27 okt 2014 0:20 |
|
|
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
Neem niet die stoplock want ze zagen je stuurwiel in 2 seconden door en hij schuift er zo vanaf. Neem de disklok heb ik ook en ben er zeer tevreden over. Het blijft allemaal een kwestie van vertragen maar heb nog geen filmpjes gezien dat ze die disklok makkelijk openkrijgen is echt een naar ding voor onze criminele vrienden. Heb hem altijd achter de stoel staan en hij zit er zo op.
|
27 okt 2014 1:32 |
|
|
MarkGT3
|
Gewoon een afneembaar stuur nemen.. Neem je gezellig mee als je gaat winkelen
_________________________________________ Drive it like you stole it
|
27 okt 2014 2:19 |
|
|
jacobt
Civiel TechnischGroningen
|
Das echt makkelijk, neem ik mijn afneembare stuur mee en rij ik weg in jou auto
_________________________________________ 997 Gt3 mk2 Kia E-niro
|
27 okt 2014 10:08 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Doen zij ook, als ze proletarisch gaan winkelen..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
27 okt 2014 10:11 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Ik heb een variant van deze; De haken zitten dan andersom dus eentje om het rempedaal en eentje om de middenspaak van het stuur. Dus niet om de stuurrand zelf want dat zaag je inderdaad binnen enkele seconden door. Om de middenspaak vrij te zagen moet dit al 2 keer én precies langs de spaak anders krijg je die haak er nog steeds niet langs. Geeft toch een veiliger gevoel. De "disklok" is echter nog beter, maar moeilijker langs de stoel weg te stoppen voor onderweg.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
27 okt 2014 10:20 |
|
|
Thijsch
Utrecht
|
Ik heb ook zo'n disclock, werkt prima en is degelijk spul. Ik zou wel even aanraden om goed te kijken waar je 'm koopt (o.a. ebay). Ik heb mijne uit de UK gehaald voor +/- 80,- terwijl ze in Nederland voor 150,- gaan. Er zit een zwarte hoes bij waar 'ie in kan worden opgeborgen, en de hendel kun je naar binnen vouwen.
|
27 okt 2014 11:39 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
Oke mannen allemaal bedankt voor het meedenken.
|
27 okt 2014 13:47 |
|
|