ik ben voor mijn 993 op zoek naar een achtere glass! Ik vind geen gooie foto, maar op zoek naar een STANDARD glass! Bij Porsche moet ik 2-3 maanden wachten.
stuur een PN als je iets hebt!
23 okt 2014 13:40
Blijco
997 Carrera S 3.8
Ede
Re: Rear window Porsche 993
Is de achterruit van een 993 anders als een 911 van ->1988 Als die hetzelfde zijn dan heb ik wel een ruit liggen voor 50 euro
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
23 okt 2014 16:28
Olaf
911 Carrera S
Die is (heel) anders ...
Zoek je een ruit - zoals op je foto - zonder wisser-gat
Ik heb er een van een 993 ZONDER gat, goede nette staat van glas, enkel de plastic rand rondom waar rubber ingeklemd wordt is gehavend..( lees: niet echt meer bruikbaar) Bij interesse neem ff contact op per pb..
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
23 okt 2014 20:29
porschefabian
Projectleider
Hij heeft 3 ruiten staan
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
23 okt 2014 21:06
horn
PF #57
porschefabian schreef:
Die is met wissergat..
dat zag ik. maar kon uit de advertentie alleen opmaken dat hij een achtere glas zocht. niet perse zonder wissergat. dus dacht; zal hem toch maar even posten.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
23 okt 2014 22:11
mivali
Pilkington Amsterdam bellen en dan uit laten leveren via een van hun klanten. Pilkington heeft meestal snel alles in huis. 020 342 0260 (maar ik kon er begin jaren '90 ook 'stiekem' terecht als particulier..)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum