Beste leden, weet iemand toevallig waar ik een goede hoes voor een 992 uit 2021 kan krijgen? Heb nu zo'n lichtgewicht dingetje maar bij de eerste beste windvlaag waait ie weg.
Als je hem buiten gebruikt, zorg voor een hele hele schone auto, geen zand in de binnenvoering en droge auto. Beetje wind laat de hoes over de lak schuren, gevolgen kun je je voorstellen.
Ervaring deskundig met de originele buitenhoes voor een 991, schone auto en hoes direct uit verpakking...
Vochtige auto met zo'n cover geeft kans op schimmel, was de heads-up van de dealer.
_________________________________________ Wat is beter dan een Porsche? Twee Porsches...
15 jan 2023 0:21
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Hoes voor 992/2021
Een hoes voor buiten …. ik zou investering in een carport ….
15 jan 2023 10:00
wing67
997 C2C
Maaseik
Re: Hoes voor 992/2021
Paul44 schreef:
Beste leden, weet iemand toevallig waar ik een goede hoes voor een 992 uit 2021 kan krijgen? Heb nu zo'n lichtgewicht dingetje maar bij de eerste beste windvlaag waait ie weg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum