Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Indeling op type

22 aug 2006 22:43

Vind dit forum uitstekend en lees het dagelijks.
Heb wel een vraag/opmerking. Waarom is in de index geen verdeling op type? 924 / 964 /993 / 996 enzovoort.
Lijkt me erg handig voor het zoeken naar informatie/ervaringen over het model en ik denk dat hiermee de discussie over het "enige juiste model" zoals nu in diverse topics zit ook verminderen.

Re: Indeling op type

22 aug 2006 22:54

GI996C schreef:Lijkt me erg handig voor het zoeken naar informatie/ervaringen over het model en ik denk dat hiermee de discussie over het "enige juiste model" zoals nu in diverse topics zit ook verminderen.

Idee is al eerder geopperd ...... en van tafel geveegd :shock: :wink:

22 aug 2006 22:56

Ok, ik kon het niet vinden.
Wat mij betreft kan dit onderwerp wel verwijderd worden dan.

23 aug 2006 7:22

GI996C schreef:Vind dit forum uitstekend en lees het dagelijks.
Heb wel een vraag/opmerking. Waarom is in de index geen verdeling op type? 924 / 964 /993 / 996 enzovoort.
Lijkt me erg handig voor het zoeken naar informatie/ervaringen over het model en ik denk dat hiermee de discussie over het "enige juiste model" zoals nu in diverse topics zit ook verminderen.

Ze zijn onderverdeeld in de categorie Porsche :wink:

Blijkbaar kan je bijna alles terugvinden met de zoekfunctie, alleen lukt dat bij mij niet :roll:
Zegt waarschijnlijk meer over mij, dan over de zoekfunctie :lol: :lol:

Wat het verminderen van het de discussie over het enige juiste model betreft, denk niet dat deze ooit gaat minderen. :lol:
Zolang me niet inziet dat de ...... de enige echte is :wink:

23 aug 2006 7:56

GI996C schreef:Vind dit forum uitstekend en lees het dagelijks.

we hebben besloten om bij de technische/modelspecifieke topics het modelnummer in de topicnaam te verwerken. Dit om te voorkomen dat, zoals bij meer forums op model, er teveel verschillende topicgroepen zijn waardoor er te weinig gebeurt. Heb dat bij het engelse miniforum gezien. En vooral topics die voor meerdere modellen interessant zijn kan je dan makkelijker missen. En dat zou jammer zijn... :wink:

23 aug 2006 18:23

@ Horn,

ik heb ook een klein opmerking te maken, maar zeker hoeft niet een andere topic te starten.
Ondanks de badge met nicknaam, tijdens ons jubi ontmoeting heb ik toch moeite gehad om iedere naam met gezicht te verbinden.
Hebben jullie ooit gedacht aan een klein pasfoto bij het profiel te plaatsen?
Mijns inziens, als je een opmerking of een grappje aan iemand post, weten wie achter een nicknaam is kan helpen (bvb ik wist niet dat Frost een dame was).
Ik ben vaak op zoek voor foto's in de prive' album, om een idee te krijgen over een of een andere, maar vaak of geen foto's aanwezig zijn, of het gaat alleen over auto's...........

23 aug 2006 18:26

Riccio4S schreef:Ik ben vaak op zoek voor foto's in de prive' album, om een idee te krijgen over een of een andere, maar vaak of geen foto's aanwezig zijn, of het gaat alleen over auto's...........

Volgens mij was daar het smoelenboek voor in het leven geroepen .... is helaas niet door iedereen begrepen, of bij iedereen bekend :shock:

Van mij mag jij best je avatar vervangen door je pasfoto :wink:

23 aug 2006 18:30

@ Olaf,

ik ken de smoelenboek, maar het is toch gemakkelijker als je direct naar profiel ga, tijdens een post wisseling.

23 aug 2006 18:36

Riccio4S : kijk maar uit..als je naar de avatar van Olaf kijkt dan denk je straks vast nog dat ie ook een vrouw is :lol: :wink:

maar effe serieus: ik vind het geen slecht idee met dat pasfotootje, of iedereen moet gewoon eens beleefd een pic van zichzelf neerzetten in het Beruchte Smoelenboekje :twisted:

23 aug 2006 18:40

FROST schreef:Riccio4S : kijk maar uit..als je naar de avatar van Olaf kijkt dan denk je straks vast nog dat ie ook een vrouw is :lol: :wink:

IDD, Frost, ik was bijna .....in love........met dat avatar!

23 aug 2006 19:47

@ Riccio4S: het is een idee. Maar ik heb afgelopen zondag eens even om me heen gekeken, en of ik het nou een goed idee vind... :twisted: :mrgreen:

Op John en mij na dan natuurlijk... :wink:

Afbeelding

23 aug 2006 20:02

horn schreef:@ Riccio4S: het is een idee. Maar ik heb afgelopen zondag eens even om me heen gekeken, en of ik het nou een goed idee vind... :twisted: :mrgreen:

Op John en mij na dan natuurlijk... :wink:

stelletje Miami Vice-ers :D :D

23 aug 2006 23:04

2.2VTEC schreef:stelletje Miami Vice-ers :D :D

Nee, dat zijn deze heren. Mag jij Daan Jansen zijn, de belgische Don Johnson... :mrgreen:

Afbeelding

23 aug 2006 23:15

horn schreef:
2.2VTEC schreef:stelletje Miami Vice-ers :D :D

Nee, dat zijn deze heren. Mag jij Daan Jansen zijn, de belgische Don Johnson... :mrgreen:

Afbeelding

In welke tijd leef je... :wink:

Afbeelding

(Dit is Miami Vice anno 2006 !!!!)

23 aug 2006 23:16

seen it. vond het minder...

ik denk dat ik maar gauw nog twee afleveringen uit seizoen 2 ga kijken... :wink:

23 aug 2006 23:24

Beter! 8)

23 aug 2006 23:50

Ligt het aan mij of gaat het nu ineens over heel andere types :D
Plaats een reactie