Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

zoeken in gebruikerslijst

13 sep 2006 2:57

Ik weet niet of zoiets eenvoudig te realiseren is, maar misschien zou het makkelijk zijn als je ook in de gebruikerslijst zou kunnen zoeken. Bijvoorbeeld op (nick)name, plaats en dergelijke.

Nu kan je op verschillende kriteria ordenen, maar als je iemand zoekt, een plaats zoekt of een nickname zoekt met (bijvoorbeeld) een N, dan ben je wel ff bezig met pagina's doorklikken....

Zomaar weer een ideetje om de site nog gebruikersvriendelijker te maken.

Keep on da good work 8) 8) 8)

13 sep 2006 7:04

ook altijd één van mijn irritaties geweest. Voor pb's kan je overigens wel * wildcards gebruiken.

13 sep 2006 12:47

Is inderdaad een bron van irritatie.
Als ik weet wie ik zoek dan gebruik ik de gebruikersnaam vaak om in de posts te zoeken. Zo kom ik ook wel bij het profiel terecht maar het is zeer beperkt.

13 sep 2006 15:12

Kijk eens onderaan de gebruikerslijst :idea:

Lekker makkelijk zoeken naar andere rakkers 8)

:wink:

13 sep 2006 17:33

is dat nieuw of ben ik tot op heden de broer van Stevie W geweest? :roll: :wink:

13 sep 2006 19:24

horn schreef:is dat nieuw of ben ik tot op heden de broer van Stevie W geweest? :roll: :wink:

Dan ben ik vast Ray Charles want ik zie dat ook nu pas :wink: 8)

13 sep 2006 21:57

En ik de zoon van Danny Blind...

Maar zoeken op woonplaats kan bv nog niet. Welicht iets voor in de toekomst. Ben nl wel benieuwd wie er bij mij in de buurt wonen...

14 sep 2006 0:41

horn schreef:is dat nieuw of ben ik tot op heden de broer van Stevie W geweest? :roll: :wink:

Hahaha... Shark Copperfield had een verassing voor Harald Wonder :lol: :lol:

Vanmiddag ff een modje geïmplementeerd :wink:

14 sep 2006 6:29

Zo blijft Shark hier iedereen maar op zijn wensen bedienen :thumright:

Kan hier ook geen linkje naar een pizzabestelservice, voor in de late uurtjes :?: :lol: :lol:

14 sep 2006 6:55

ingo schreef:Maar zoeken op woonplaats kan bv nog niet. Welicht iets voor in de toekomst. Ben nl wel benieuwd wie er bij mij in de buurt wonen...

liever niet. heb je op zondagochtend ineens van die porsche eik*ls voor de deur staan voor een kopje koffie... :twisted: :wink: :lol:

@ de forumbaas: :salut: :thumleft:

14 sep 2006 11:38

Op woonplaats ordenen kan toch gewoon, of is dit ook iets nieuws?

14 sep 2006 12:16

Shark schreef:

SUPER :thumleft:
Zal veel makkelijker gaan nu.

15 sep 2006 13:47

Shark schreef:

Meestal laat de familie Copperfield van alles verdwijnen :lol: :wink:
Maar het is weer geweldig Shark
Plaats een reactie