Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

"Markeer alle onderwerpen als gelezen" werkt niet

19 sep 2006 22:17

Shark, sinds je geweldige link-inkort-plugin-voor-php werkt de optie Markeer alle onderwerpen als gelezen niet meer.

De pagina herlaad wel maar alles blijft bij wat het is. Ik weet niet of het met je laatste update te maken heeft of toch een nieuwe feature is om ons aan de site gekluisterd te houden

(en ja ik weet dat ik natuurlijk eigenlijk alles moet lezen :mrgreen:)

19 sep 2006 23:43

Gek :roll:

Bij mij werkt het wel :shock:

20 sep 2006 7:18

bij mij ook.

20 sep 2006 9:16

Ik zal vandaag nog eens verder zoeken waar dat mis gaat.
Vreemd genoeg werkt de optie Markeer alle forums als gelezen op de hoofdpagina wel.

20 sep 2006 12:42

Ik zit met hetzelfde probleem, op de hoofdpagina wel in de rest niet.

20 sep 2006 13:13

911 Carrera 3.2 schreef:Ik zit met hetzelfde probleem, op de hoofdpagina wel in de rest niet.

Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag. :wink:

20 sep 2006 20:49

mhoeneveld schreef:
911 Carrera 3.2 schreef:Ik zit met hetzelfde probleem, op de hoofdpagina wel in de rest niet.

Idem hier. Misschien omdat we op een mac werken? Of met Safari browsen? (ik wel iig)

20 sep 2006 23:04

ingo schreef:
mhoeneveld schreef:

Idem hier. Misschien omdat we op een mac werken? Of met Safari browsen? (ik wel iig)

Ik heb nu een aantal browser op verschillende platforms geprobeerd en ik heb met allemaal hetzelfde probleem in verschillende omgevingen. Of ik nu thuis op het werk of zelf rechtstreeks aan internet hang, het probleem blijft.

20 sep 2006 23:09

mhoeneveld schreef:Ik heb nu een aantal browser op verschillende platforms geprobeerd en ik heb met allemaal hetzelfde probleem in verschillende omgevingen. Of ik nu thuis op het werk of zelf rechtstreeks aan internet hang, het probleem blijft.

en dan zeggen ze van mij 'get a life' ... :twisted: :wink:

20 sep 2006 23:28

mhoeneveld schreef:[Of ik nu thuis op het werk of zelf rechtstreeks aan internet hang, het probleem blijft.

ik heb het door jou vermeldde probleem niet maar wat bedoel je hier eigenlijk mee ?

zegmaar2.2VTEC :mrgreen:

21 sep 2006 1:16

Probleem had alles te maken met de functie "mod_rewrite" Deze module voor Apache staat nu weer uit en de problemen zijn opgelost 8)

21 sep 2006 1:18

Ik heb deze functie eigenlijk nog nooit gebruikt............ :roll: :? :wink:
En dus ook nog nooit gemist! :idea:

21 sep 2006 1:25

horn schreef:en dan zeggen ze van mij 'get a life' ... :twisted: :wink:

Ja, daar begrijp ik ook niets van.... :? :lol: :wink:

Kwam wel laatst je broertje tegen!
De FOK!user tong80 heeft vandaag om 19.14 uur zijn 200.000ste post op het FOK!forum geschreven.
Hij heeft daarmee ruim de meeste posts op het FOK!forum.
Om dit prestigieuze record te bereiken heeft hij sinds zondag 3 december 2000 gemiddeld 95 posts per dag geplaatst.
:shock: :shock:

Afbeelding

21 sep 2006 9:27

Shark schreef:Probleem had alles te maken met de functie "mod_rewrite" Deze module voor Apache staat nu weer uit en de problemen zijn opgelost 8)

Inderdaad het werkt weer als vanouds. Hulde aan Shark maar weer. :thumleft:

2.2VTEC schreef:
mhoeneveld schreef:[Of ik nu thuis op het werk of zelf rechtstreeks aan internet hang, het probleem blijft.

ik heb het door jou vermeldde probleem niet maar wat bedoel je hier eigenlijk mee ?

zegmaar2.2VTEC :mrgreen:

Ik bedoel dat ik normaal achter een aantal goede firewalls werk. Een aantal dingen op dit forum wordt afgehandeld middels 'cookies' en het is een bekend verschijnsel dat dit achter een firewall nog wel eens mis kan gaan omdat die geen cookies toestaan.
Met of zelf rechtstreeks aan internet hang bedoel ik dus dat ik dan buiten de firewalls om werk en (oh zo slecht :wink: ) een pc gewoon rechtstreeks met internet verbind.
Plaats een reactie