Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

NXS internet

21 sep 2006 20:57

Valt me vandaag op dat onder de donatie button een logo van NXS internet staat, is dit een sponsor ?
Of gewoon onze nieuwe host ?

21 sep 2006 21:18

Wakker hoor Denis... :lol:

21 sep 2006 21:24

Ja maar wat is het nou Jurgen, sponsor of nieuwe host :roll: :wink:

21 sep 2006 21:34

Het is iig de nieuwe host.

Shark heeft liever geen sponsoren en wil graag onafhankelijk blijven als PF...vandaar dat "we" ook blij zijn met een kleine donatie zo af en toe... :wink:

22 sep 2006 9:47

Lijkt me voor de hand liggen dat ze dan ook sponsor zijn, je gaat toch niet zo'n banner van NXS op de site vermelden omdat het zo'n geweldig mooi logo is 8)

22 sep 2006 14:55

Zo dan nu even wat uitleg over het logo van NXS :o

Al een ruime tijd zitten we ver over het quota wat betreft schijfruimte, NXS heeft hier nooit moeilijk over gedaan en nooit iets extra's gerekend. Omdat ik besloten heb om bij deze hostingclub te blijven heb ik laatst een voorstel gedaan om de kosten wat te drukken en om het quota in het contract met 1GB te verhogen.

We krijgen de extra schijfruimte in ruil voor een banner. Dit is dus een korting van ongeveer 30,- euro per maand.

Er is dus geen sprake van een nieuwe hoster. PCextreme als goedkoop alternatief is out of the picture, kunnen het daar absoluut niet bolwerken.

22 sep 2006 15:00

En ik maar denken dat het een spelfout was :wink:
Afbeelding
:lol:

22 sep 2006 15:02

Jurgen schreef:Shark heeft liever geen sponsoren en wil graag onafhankelijk blijven als PF...

Zeker :!:

Shark schreef:- We blijven onafhankelijk.
- Sponsor krijgen is geen enkel probleem, het was een keuze om dit niet te doen. Ik wil PCextreme als sponsor binnenhalen.

Het is nu dus NXS gebleven 8)

22 sep 2006 17:09

en als wij nu met zijn allen een paar keer op die NXS banner klikken dan is iedereen weer happy..

22 sep 2006 17:12

Marcel schreef:en als wij nu met zijn allen een paar keer op die NXS banner klikken dan is iedereen weer happy..

zie geen donatiebutton (meer) en geen NXS button :roll:

22 sep 2006 17:13

Olaf schreef:zie geen donatiebutton (meer) en geen NXS button :roll:

Ik wel. :shock:

25 sep 2006 3:32

Idem hier , beide steeds goed te zien :wink:
Plaats een reactie