Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Gesloten onderwerp

Kan dit wel zo doorgaan???

09 jul 2007 12:42

Vraag mij af kan dit wel :?:

Zie dat diverse Moderators en een Beheerder Porscheloos zijn :oops:

Kan dit wel :?: , zijn deze personen nog wel objectief :idea:

09 jul 2007 12:47

tja misschien gaan ze snel weer porsche rijden.als het echte porsche fanaten zijn kunnen ze niet lang zonder.
maar ik snap wat je bedoeld.als je lid bent van een porsche club is het in het bezit zijn van een porsche verplicht.
maar of dat op een forum ook nodig is weet ik niet.

anton964

09 jul 2007 12:51

Passie voor het merk lijkt me voldoende. Degene waarop gedoeld wordt hebben volgens mij wel een Porsche ooit gehad. En het streven is er bij de meeste volgens mij wel om iets aan dat Porsche-loos te doen..

Ze hebben in ieder geval zoveel met het merk dat ze er een hoop tijd en moeite belangenloos instoppen. En ze doen een top-job! Voor mij is dat meer dan voldoende!

Maf draadje eigenlijk dit...
:roll:

Re: Kan dit wel zo doorgaan???

09 jul 2007 12:51

molen934 schreef:Vraag mij af kan dit wel :?:

Ja dit kan, ze kunnen zelf mensen met een Porsche bannen :twisted: :lol:

09 jul 2007 12:54

Hans........................??????????

Het is geen Porscheclub waar een evenement bezocht dient te worden in een Porsche..

Het gaat hier om de geest.......ik denk dat van alle bezoekers 30% maar een Porsche bezit...durf ik zelfs te ondebouwen..

5% meerdere...............

Oja als die ene Site administrator niet meer welkom is omdat ie al jaren BMW rijd........ach dan is ook de stekker eruit hier...

09 jul 2007 13:04

John................ :!:

Je moet een beetje alert blijven..............toch :?:
Niet in slaap vallen hoor :wink:

09 jul 2007 13:05

Jeroen C3.0 schreef:Ze hebben in ieder geval zoveel met het merk dat ze er een hoop tijd en moeite belangenloos instoppen. En ze doen een top-job! Voor mij is dat meer dan voldoende!

inderdaad, hulde voor de mensen die dit forum belangeloos in goede banen leiden :!:

Sluiten en vegen dit topic :evil:

09 jul 2007 13:05

Ik denk dat ze wel een Porsche hebben :wink: 1:18 alleen komen ze er niet voor uit, willen het geheim houden :lol:

09 jul 2007 13:10

Hans had een knuppeltje en zag een hoenderhok..... :?:

Ik hoop tenminste dat dit een grapje was. :?

09 jul 2007 13:11

molen934 schreef:Zie dat diverse Moderators en een Beheerder Porscheloos zijn :oops:

..., zijn deze personen nog wel objectief :idea:

Moet je toch eens uitleggen... geloof dat ik het niet helemaal begrijp :roll:

09 jul 2007 13:12

patrick911 schreef:Hans had een knuppeltje en zag een hoenderhok..... :?:

Ik hoop tenminste dat dit een grapje was. :?

Jij begrijpt het tenminste :lol: , en geen " kort lontje "

09 jul 2007 13:14

Ik vind het wel een goed punt.

:mrgreen: :wink:

09 jul 2007 16:27

Terechte vraag, vind het ook zo vreemd dat de meeste gynaecologen mannen zijn. Hebben toch ook een paar zaken niet waar ze behoorlijk veel verstand van schijnen te hebben en over jippie...... :lol: :lol:

09 jul 2007 16:48

Ach kom, Hans heeft gewoon tijd over en stuurt nu een open sollicitatie als modder-eter. :cheesy:

kan dit wel zo doorgaan?

09 jul 2007 18:03

hulde voor de man die jippie!

09 jul 2007 18:14

Hans....

je speelt met vuur.....

ik zie het maar zo met de moderators...: waar rook is , is vuur.. :colors:

:wink:

09 jul 2007 20:18

Mis Horn eigenlijk :spiderman:

Zit misschien weer bij de buren :oops:

Mooi he :!: , zo'n vuurtje een beetje opstoken

09 jul 2007 20:30

Wilde eerst jou bannen. Heb even tot 10 geteld en mezelf gebanned.

Wist niet dat het zo gevoelig lag. Meld me wellicht wel weer als ik ooit nog een Porsche koop. 't Was me - meestal - een waar genoegen. :salut:

09 jul 2007 20:32

Waar gaat het allemaal over? Om niks eigenlijk; goh, het lijkt het PF wel :lol: :wink:

09 jul 2007 21:12

Afbeelding

09 jul 2007 21:27

Altijd humor, als mensen grappig denken te zijn maar in hun post precies de verkeerde smileys gebruiken om hun grap kracht bij te zetten. Dan krijg je dus compleet de verkeerde reacties terug. Nice job :roll:

09 jul 2007 21:45

Ik denk dat het criterium of je een Porsche bezit of niet weinig ter zake doet. Het gaat inderdaad om de passie en gedrevenheid.

Of moet ik me zorgen gaan maken nu het personeel van Kroymans niet allemaal in een Ferrari rijdt, mijn eigen slager vegetarier is, de houthandel zelf kunstof kozijnen in het pand heeft zitten, de gemiddelde Porsche verkoper zelf geen 997 turbo rijdt etc etc.....

09 jul 2007 21:46

Je moet je pas zorgen gaan maken als je Islamitische slager geen Halal-vlees meer heeft.

09 jul 2007 23:02

Ik denk dat wel of niet in het bezit zijn van een Porsche absoluut niet aan de orde is. Op veel onderwerpen kan (of wil) ik niet reageren i.v.m. gebrek aan kennis.

De antwoorden welke vaak van de moderators komen zijn meestal zinvol en ik lees ze met plezier. Dus vooral doorgaan :wink:

Ben benieuwd of mensen welke zich hier druk over maken met dezelfde inzet hun bijdrage aan dit forum kunnen geven :roll:

Dus mijn mening ONZIN

10 jul 2007 10:16

500E schreef:Je moet je pas zorgen gaan maken als je Islamitische slager geen Halal-vlees meer heeft.

Xaviera Hollander non is geworden..... :lol: :lol: :lol:

Of is de quote van 500E exact hetzelfde als mijn opm. :roll: :roll: :roll:
Gesloten onderwerp