Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

aantal berichten ed

30 okt 2008 19:42

ik heb de laatste jaren op verschillende forums gezeten en nu viel me hier op dat er qua statistieken minder te zien is .
zo ken ik een ander forum waar je onderin de hoofdpagina een pagina kan openen waarin je kon kijken hoeveel tijd je online was geweest totaal
hoeveel topics je had gestart tevens mis ik in de avatar het aantal geplaatste berichten .
vond dit wel leuke dingen om eens af en toe te kijken en te vergelijken .
is dit hier ook niet mogenlijk ? zou ik wel een leuke aanvulling vinden

Re: aantal berichten ed

30 okt 2008 19:46

Ik vind dat we aan de ...

Boardstats

en

Stats

... meer dan genoeg hebben :wink:

30 okt 2008 20:45

1 Olaf 17570 4% :lol: :wink:

30 okt 2008 20:49

Ja. Get a life man! :mrgreen: :^:

30 okt 2008 21:07

hoor die horn dan :mrgreen: , hornster heeft ongeveer 100 paginaas drops meer dan olaf :shock: :wink: 8)

30 okt 2008 21:31

4345 pas. :twisted: :^:

30 okt 2008 21:38

staat HIEAHHHH toch egwel 596 pagina,s hoor 8) en olaf pas 504 ja pas :wink:

31 okt 2008 14:55

Statistieken zijn leuk, maar imho in dit geval niet echt nuttig.

31 okt 2008 18:18

D'r zit hier iemand op het Forum die daar heel anders over denkt! :mrgreen:

31 okt 2008 18:36

Het nadeel aan statistieken (en "ranks") op een forum is, dat mensen vaak gaan posten om aan/in die statistieken/ranks te komen.

Het zegt immers niks of je nou Rookie, Junkie of SuperJunkie bent. Ja, of je wel, minder of geen leven hebt ;)

Ikzelf zie dan ook totaal geen extra toegevoegde waarde in meer statistieken. Een forum draait om de inhoud, niet om de statistieken :cheesy:

31 okt 2008 22:26

Ach, die Mods hier komen zelf heel weinig op het forum, met zichtbare statistieken zou het direct opvallen dat ze gemiddeld nauwelijks 100 posts per jaar plaatsen :twisted: :lol: .

Maar zonder gekheid, naar mijn idee zijn de beschikbare statistieken hier voldoende, je moet ze alleen even opzoeken als je er interesse in hebt.

31 okt 2008 22:52

Ik kijk pas naar de statistieken (en "ranks") op een forum , als ik ALLES gelezen heb . :!:
Toen ik vanavond op het P.F. ging had ik meer dan 1500 berichten sinds laatste bezoek , dus .
Vandaar dat er ook meerdere Mods zijn .
En eens met paSCal
:!:

01 nov 2008 8:34

ach ik vind het wel eens leuk om te kijken en te vergelijken ik hoef niet alles te kunnen zien maar het viel me wel op dat in tegenstelling tot veel andere forums je hier het aantal berichten niet bij je avatar ziet staan .
Laatst bijgewerkt door pete 928 op 02 nov 2008 10:19, in totaal 1 keer bewerkt.

01 nov 2008 8:54

Ik wist in het begin ook niet dat ze bestonden, tot een mod er mij op attent maakte. :twisted: nog bedankt daarvoor Eric, had ik nog steeds niet gedaan :lol: :wink:

01 nov 2008 9:08

paSCal schreef:
Het zegt immers niks of je nou Rookie, Junkie of SuperJunkie bent. Ja, of je wel, minder of geen leven hebt ;)

:lol: :lol:

01 nov 2008 10:42

cabrio wim schreef:Ik wist in het begin ook niet dat ze bestonden, tot een mod er mij op attent maakte. :twisted: nog bedankt daarvoor Eric, had ik nog steeds niet gedaan :lol: :wink:

Graag gedaan :lol: . Je hebt hopelijk ook onthouden dat je ze wel juist moet interpreteren en welke waarde je er dus (niet) aan toe moet kennen. ;)

01 nov 2008 11:32

EriC4C schreef:Graag gedaan :lol: . Je hebt hopelijk ook onthouden ...

M.a.w. ... :lol: :lol:

01 nov 2008 12:03

m.a.w. : KLIK :shock: geintjuhhhhhhhhhhhhhhh :wink:

01 nov 2008 12:35

Levert toch maar weer 17 posts op dit draadje (oh nee 18 :wink:)!

02 nov 2008 0:01

drknauf schreef:m.a.w. : KLIK :shock: geintjuhhhhhhhhhhhhhhh :wink:

Helemaal mee eens mikey.... (maw. op het moment dat je weet wat er ECHT op dat plaatje staat, mag je weer meepraten, tot die tijd even zien te achterhalen wat het verschil tussen perl en php is :cheesy:... En, nee, mod_perl heeft absoluut niets met parels (?) en moderators te maken :cheesy: )

02 nov 2008 0:23

paSCal schreef:
drknauf schreef:m.a.w. : KLIK :shock: geintjuhhhhhhhhhhhhhhh :wink:

Helemaal mee eens mikey.... (maw. op het moment dat je weet wat er ECHT op dat plaatje staat, mag je weer meepraten, tot die tijd even zien te achterhalen wat het verschil tussen perl en php is :cheesy:... En, nee, mod_perl heeft absoluut niets met parels (?) en moderators te maken :cheesy: )

PhP = Personal Home Page? :twisted:

02 nov 2008 0:24

Jij mag niet meer raden :cheesy:
Plaats een reactie