Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
23 feb 2006 15:29
Als ik een PB stuur blijft deze in "postvak uit"staan. Hoe kan dit?
23 feb 2006 15:36
Als je antwoord van die persoon hebt gehad, verdwijnt 'ie uit Outbox. In Sentbox staan alle PB's die je hebt verstuurd, in Outbox alleen die van mensen waar je nog geen antwoord van hebt gehad. Toch?
23 feb 2006 15:38
Het is de eerste keer dat het mij opvalt, vandaar.
23 feb 2006 15:41
MS964 schreef:in Outbox alleen die van mensen waar je nog geen antwoord van hebt gehad. Toch?
Nope ... dat zijn berichten die nog niet door de ontvanger zijn gelezen ... of je uberhaupt antwoord krijgt is een tweede
Je kan ze zelfs nog verwijderen/veranderen ...
23 feb 2006 15:42
MS964 schreef:Als je antwoord van die persoon hebt gehad, verdwijnt 'ie uit Outbox. In Sentbox staan alle PB's die je hebt verstuurd, in Outbox alleen die van mensen waar je nog geen antwoord van hebt gehad. Toch?
Volgens mij verdwijnt een bericht uit je Outbox en verschijnt in je Sentbox wanneer de ontvanger 'm gelezen heeft. Of hij/zij antwoordt doet er niet toe.
23 feb 2006 15:43
Olaf, je was me voor
23 feb 2006 15:44
Olaf schreef:Nope ... dat zijn berichten die nog niet door de ontvanger zijn gelezen ...
Harley schreef:Volgens mij verdwijnt een bericht uit je Outbox en verschijnt in je Sentbox wanneer de ontvanger 'm gelezen heeft. Of hij/zij antwoordt doet er niet toe.
Niet helemaal juist: in de Outbox staan berichten totdat deze door degene aan wie het bericht is verstuurd wordt
geopend.
23 feb 2006 15:46
Da's waar... openen en lezen zijn aparte handelingen...
23 feb 2006 15:47
Oh, was bij mij iets van de klok en klepel enzo...
23 feb 2006 15:52
heren bedankt voor de info
24 feb 2006 8:10
EriC4C schreef: Niet helemaal juist: in de Outbox staan berichten totdat deze door degene aan wie het bericht is verstuurd wordt
geopend.
Muggezifter...