Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Een oranje Porsche-header: doen of niet doen?

Ja, goed idee!
20
67%
Ik word gek van al dat oranje-gedoe! Niet doen dus!
6
20%
Ik ben Belg, en heb dus niks met Oranje: slecht idee dus
4
13%

Totaal aantal stemmen : 30

Oranje Porsches gezocht voor Porscheforum-foto (+ POLL)

04 mei 2006 9:18

Ingegeven door de oranje auto's van Basco (auto to be?) en Yohanv: is het een idee om de Porscheforum-foto (bovenin het scherm) tijdens het WK aan te passen? Dus er oranje P's in plaatsen. Mooie foto's verzamelen, en een handige Photoshopper (ben ik helaas niet :( ) maakt er iets leuks van. Idee? :idea:

Alvast de 1e foto:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MS964 op 05 mei 2006 14:56, in totaal 2 keer bewerkt.

04 mei 2006 9:29

Je kan de oranje Carrera GT die in de reclame-wedstrijd voorbijkwam erbij zetten.... ik geloof alleen niet dat de 'page-header' er nou zoveel mooier van wordt. :scratch:

04 mei 2006 10:04

Leuk idee! Moet ik alleen Erwin bellen dat het toch geen Limegreen wordt maar Continental Orange... (blijft een van de mooiste seventies kleuren) :wink:

04 mei 2006 11:24

Wordt het dan niet al te oranje? We hebben tenslotte ook al oranje tekst bovenin.

04 mei 2006 11:56

Maakt niet uit toch? Of de tekst krijgt een ander kleurtje.

Paar voorbeeldjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar het is natuurlijk leuker als het foto's van auto's van PF-ers betreft.

05 mei 2006 1:45

Als je mij vraagt een heel leuk idee.....

Ik kan helaas niet meer fotoos bieden dan de foto's in mijn Album.... Ik zou het heel toppie vinden (Of vereerd voelen) om bovenaan op het forum te staan ....

:ba: Tenminte de Targa dan... Mijn zeggen hebben jullie..

Gr, Johannes

05 mei 2006 6:34

als je dan toch een handige fotosjopper hebt, kan hij ook zonder problemen van een zwarte een oranje Porsche maken.
Dus je kan ook een standaard foto van een zwik Porsches nemen en ze allemaal oranje maken... :idea: :salut:

Wordt wellicht mooier...

05 mei 2006 6:51

horn schreef:als je dan toch een handige fotosjopper hebt, kan hij ook zonder problemen van een zwarte een oranje Porsche maken.
Dus je kan ook een standaard foto van een zwik Porsches nemen en ze allemaal oranje maken... :idea: :salut:

Wordt wellicht mooier...

Zoalng het maar niet de mijne is :evil: :wink:

05 mei 2006 6:54

ppp 356 schreef:
Zoalng het maar niet de mijne is :evil: :wink:

Zegt de man die het Hollands rood-wit-blauw in zijn garage heeft staan :D
Alleen het orange ontbreek nog Paul

05 mei 2006 7:01

Overdaad Schaad. :wink:

Ik heb nooit begrepen, hoe jullie zo kunnen opleven in dat oranje :?
Dat vind ik nu het meest ongelooflijke van jullie Nederlanders, er mag niets landelijk gebeuren, of gans Nederland kleurt Oranje.

Bij ons mag je al blij zijn, als er iemand de driekleur buitenhangt.

In elk geval, veel succes gewenst met het WK. Voetbal spelen, doet men hier in België enkel nog op de schoolpleinen, heb ik me laten vertellen.
:oops: :oops:

05 mei 2006 8:41

horn schreef:als je dan toch een handige fotosjopper hebt, kan hij ook zonder problemen van een zwarte een oranje Porsche maken.

Wordt wellicht mooier...

Ook een goed idee. Vrijwilligers? (zal zelf ook ff in mijn omgeving kijken)

05 mei 2006 8:42

ppp 356 schreef:In elk geval, veel succes gewenst met het WK. Voetbal spelen, doet men hier in België enkel nog op de schoolpleinen, heb ik me laten vertellen.
:oops: :oops:

Voetbal.................. :scratch: :pukel: :uh: :bang:

05 mei 2006 9:00

Afbeelding

05 mei 2006 9:05

Lijkt wel zo'n oude, vergeelde foto uit grootmoeders tijd... :wink:

05 mei 2006 9:07

Double G schreef:Wordt het dan niet al te oranje? We hebben tenslotte ook al oranje tekst bovenin.

http://www.hollandstoppen.de

De Duitsers zijn gek op oranje.................

05 mei 2006 9:28

Horn schreef:als je dan toch een handige fotosjopper hebt, kan hij ook zonder problemen van een zwarte een oranje Porsche maken.

Wordt wellicht mooier...

Inderdaad, een fluitje van een cent! :mrgreen: 8) :wink:

Jurgen schreef:Lijkt wel zo'n oude, vergeelde foto uit grootmoeders tijd... :wink:

Is dit beter dan, ouwe grijze brombeer :twisted: :x :evil: ! :lol: :wink:

Afbeelding

05 mei 2006 9:54

Afbeelding

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mauk

05 mei 2006 9:56

He, pssst, Mauk, dat oranje, dat lijkt wel MENIE! :cheesy:

05 mei 2006 10:05

paSCal schreef:He, pssst, Mauk, dat oranje, dat lijkt wel MENIE! :cheesy:

MENIE gebruik je toch tegen ROEST???? Is heel wat anders dan grondlak.
Grondlak is de BASIS van iedere auto!

:wink: Mauk

05 mei 2006 10:16

Echt, je probeert hem te helpen, maar volgens mij WIL je gewoon geplaagd worden Mauk :cheesy:

05 mei 2006 10:21

:wink: Mauk

05 mei 2006 10:22

Pascal, dat heet: wie het laatst lacht, lacht het best! :lol:

Mauk

05 mei 2006 10:23

Wel mooie spiegels bij Jurgen trouwens!

Mauk

05 mei 2006 10:32

Rob Herfst schreef:Is dit beter dan, ouwe grijze brombeer :twisted: :x :evil: ! :lol: :wink:

Weet ineens dat ik geen RT12 wil... :cheesy:

ouwe grijze brombeer...hmmm :rambo: :bball:

:cheesy:

05 mei 2006 11:57

Rob Herfst schreef:
Horn schreef:als je dan toch een handige fotosjopper hebt, kan hij ook zonder problemen van een zwarte een oranje Porsche maken.

Inderdaad, een fluitje van een cent! :mrgreen:

Hey Rob, het ging om een handige photoshopper, niet om een kinderkleurplaat.... :lol: :wink:

Alhoewel, hij's toch best netjes tussen de lijntjes... :mrgreen:
Plaats een reactie