Onderdelen te koop - geen nieuwe berichten mogelijk?
Auteur
Bericht
Ad0911
Porsche 928 1978
Capelle aan den IJssel
Onderdelen te koop - geen nieuwe berichten mogelijk?
Ik probeer een setje Fuchs 15" te koop te zetten maar de knop "nieuw bericht" ontbreekt. Wat moet ik doen?
_________________________________________ Porsche 928, not because it's easy, but because it's hard
19 jun 2025 16:03
Olaf
911 Carrera S
Re: Onderdelen te koop - geen nieuwe berichten mogelijk?
Meer berichten op het PF plaatsen
Je hebt nu nog niet voldoende deelgenomen om het recht m.b.t. adverteren te hebben …
19 jun 2025 16:36
Ad0911
Porsche 928 1978
Capelle aan den IJssel
Aha, werken voor de kost. Ik ben meer op Rennlist te vinden omdat ik dit forum lastig in het gebruik vindt, ook qua indeling (niet op model ingedeeld). En wat ik te koop heb doe ik liever binnen NL. Ik heb gezien dat in de USA mijn spullen duurder doorverkocht worden terwijl ik dacht dat ik het aan iemand verkocht die het echt nodig had. Ik heb niet zoveel spullen te koop maar op deze manier kom ik er ook niet van af.
19 jun 2025 20:00
Olaf
911 Carrera S
Ad0911 schreef:
Aha, werken voor de kost.
Ach, dat valt ook wel weer mee … nog een bericht of twee
19 jun 2025 20:26
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
Wat jij wil uiteraard, maar echt nog nooit het idee gehad dat hier "sjacheraars" zitten. Al een aantal vragen zien passeren van 'heeft er iemand toevallig dit onderdeel liggen voor mijn 1974 Targa' (ik noem maar wat). Vaak wordt er dan op zolders en in kelders gerommeld en wordt dat onderdeel verkocht aan een andere liefhebber...
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum