Re: Het forum was even down!
Grappig Hans, ik was kind in huis bij Sony badhoevedorp... jouw welbekend,
Annekedote: 23.00uur.. telefoon ..Sony, Computerzaal Temperatuur alarm, afmeting 20mtr bij 6 mtr vol met manshoge computers met grote spoelen erop
, ,moest precies 20.8°c zijn en hij stond al op 26°c
aangekomen daar, hoefde ik maar een potmetertje(sorry Yasmina)te verstellen en probleem was over..... dacht ik
. Mijn toenmalige directeur kwam ook op het alarm af.. en net toen we het gereedschap opruimden gebeurde het volgende : Lichten op de zaal als in een film oplichten/doven/flikkeren (sorry Yasmina) en toen volkomen donker.. (noodverlichting was er nog niet
)en toen HET GELUID van ±30 GROTE magneet-relais die uitsloegen net vuurwerk enz paniek... wie kwam er aan de noodknop
Wij in het pikkendonker (sorry Yasmina) naar de recceptie... en zagen dat HEEL Badhoevedorp zonder licht zat... was een trafo huis uitgefikt.. mocht ik daar wachten tot er weer stroom was om de koel-instalatie weer op te starten om 06.30 kon ik tegen mijn vrouwtje (sorry Yasmina)aanliggen
Ik heb me laten vertellen dat onze 2pc´s thuis meer cappaciteit hebben als al die barrels daar