Auteur |
Bericht |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
 Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Hi Guys,
Ik wilde iemand een PB sturen, maar mijn verzonden items waren vol (100/100). Het bericht kwam in Postvak Uit te staan. Ik heb vervolgens wat van de verzonden items gedelete, maar het bericht staat nog steeds in Postvak Uit. Is het nu wel of niet verzonden?
Gr.
Ralph
|
12 mei 2011 13:55 |
|
 |
bully
|
Yep, wel verzonden, daarom zit ie ook in postvak uit 
|
12 mei 2011 13:56 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Inderdaad - WEL verzonden - maar (nog) NIET gelezen 
|
12 mei 2011 14:05 |
|
 |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Ah, dus dat is het verschil. Thanks!
|
12 mei 2011 14:06 |
|
 |
horn
PF #57
|
als je verzonden items folder vol is wordt first in first out automatisch gedelete. Als er een nieuwe in je verzonden items komt, wordt de oudste automatisch verwijderd. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 mei 2011 14:42 |
|
 |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Muchas gracias señor Horn, scheelt mij weer administratieve werkzaamheden!
|
12 mei 2011 14:45 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Omdat ik de TS een pb heb gestuurd met de vraag of hij het in mijn ogen ook potentieel interessante topic wilde voorzien van meer informatie omdat het in deze vorm een te commerciële indruk gaf. TS wilde dat tzt wel doen en zodoende komt het topic terug wanneer hij daar tijd voor heeft gevonden.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
18 mei 2011 18:29 |
|
 |
Snel Motorsport
Porsche 996 GT2 (race)
|
@ Elferhenkie... helemaal mee eens. Ik stelde de moderator nog voor om de verkeerde opmerkingen te verwijderen, maar helaas. Weg was het topic...
Meer info, volgt gewoon met de vragen etc...
_________________________________________ www.snel-motorsport.nl
|
18 mei 2011 18:39 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
@Elferhenkie: "omdat het in deze vorm een te commerciële indruk gaf"!
IMHO ook.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
18 mei 2011 18:40 |
|
 |
horn
PF #57
|
volgens mij is het dus niet geveegd maar even 'weg gezet'. En komt dus vast wel weer een keertje terug.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 mei 2011 18:51 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
bijna alles komt vaak terug laat de mods het werk doen 
|
18 mei 2011 18:53 |
|
 |
horn
PF #57
|
aha, je doet alsof je het algemeen bedoelt, maar het gaat dus 'weer' over jouw persoonlijke ergernis inzake autowassers.  ook daar wordt/werd continu in geveegd en pb's gestuurd naar de betreffende personen.
|
18 mei 2011 19:47 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
hij poetst wel heel veel porsche's henk 
|
18 mei 2011 19:50 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
maak je niet zo dik,ik reageerde op deze zin van je  egene in dat andere topic heeft zelfs niks met Porsches
|
18 mei 2011 19:54 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
geaccepteerd laat de mods nu gewoon bepalen wat wel en wat niet kan ,hebben wij toch geen zeggenschap over en geeft alleen maar onrust Henk oa doet het toch goed en consequent 
|
18 mei 2011 19:59 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
dat zouden meer mensen moeten begrijpen.emotietoets ontbreekt,vandaar goed bedenken als je op versturen tikt .Nou je punt is duidelijk denk ik nu weer ontspannen 
|
18 mei 2011 20:05 |
|
 |
horn
PF #57
|
en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. maar daar is volgens mij al op gereageerd in dat betreffende topic.
|
18 mei 2011 20:20 |
|
 |
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Elferhenkie, denk aan je rikketik........ook hier bij mij zit er geen emotietoets op het toetsenbord, in real life ben ik volgens mij best aardig............vat het dus niet als 'de grond in trappen' maar positieve kritiek die misschien in het verkeerde keelgat schoot. Zoals je weet ben je altijd welkom hier voor koffie en persoonlijk te bakkeleien over poetsen en detailen, dat is toch ook veel fijner dan via internet. Zand erover (maar kijk uit voor krasjes daarmee) 
_________________________________________ http://www.customcarcleaning.nl
|
18 mei 2011 20:20 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Goed dat we inmiddels elkaars inzicht begrijpen en accepteren! 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
18 mei 2011 20:23 |
|
 |
horn
PF #57
|
BartCCC heeft van het PF team in het verleden wel vaker pb's gehad als het ons inziens te commercieel werd. Of we pasten posts aan. Of we veegden topics. In het topic waar jij op doelt heb ik destijds als gebruiker gereageerd om het niet te persoonlijk te maken... viewtopic.php?p=841509#p841509
|
18 mei 2011 20:27 |
|
 |
Subdriver
Curaçao
|
Ik ben het wel met Henkie eens, erg snel geveegd. Hoop dat het topic gauw terug komt, erg mooie auto en zou er graag meer van zien en horen. En als Snel Motorsport meer van dit soort auto's heeft mogen ze dat van mij wel vaker laten zien!
|
18 mei 2011 20:38 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Er is juist bewust gewacht op het antwoord van de TS op mijn pb waarbij hem de gelegenheid is geboden om het topic aan te passen en van extra informatie te voorzien om zodoende de schijn van commerciële grondslag te voorkomen. Pas toen TS aangaf dat TZT te willen doen, heb ik besloten om het topic, in de tussenliggende tijd, aan de kant te zetten. (en dus niet te vegen). Zodra TS zo ver is, dan kan het topic weer terugkomen. Er zijn erg mooie dingen te zien op hun bedrijfs-website. Een genot om naar te kijken!
|
18 mei 2011 20:48 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Omdat het niet Porsche specifiek is  PF richtlijn. .. ookal is het voor "a good cause" ..
|
22 mei 2011 9:39 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
't is gesloten - NIET geveegd 
|
22 mei 2011 15:50 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Insinueren is triest.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 mei 2011 15:59 |
|
|