Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 nov 2024 22:42

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
praatjes maker : weest gewaarschuwd 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
ome piet schreef:
Als je in de ''handel''zit maak je wel wat meer mee dan de gemiddelde kantoorridder... 8)

hangt van je handel af. :wink:

05 apr 2007 7:18
Profiel
Bericht 
Vrouwen, van s'morgens tot s'avonds :D

05 apr 2007 7:56
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
ome piet schreef:
Marcel schreef:
Koen,

Is er ook iets wat jij niet hebt meegemaakt??? :?

Als je in de ''handel''zit maak je wel wat meer mee dan de gemiddelde kantoorridder... 8)

Klopt en daarbij ook als je niet 's avonds na het werk of op je vrije dagen in je zetel achter een TV kruipt maar zeer veel onderweg en onder mensen (evenementen, beurzen , ritten , ...) bent :wink:

En helaas niet in de vrouwenhandel. Daar is wel geld te rapen , maar ik ben te fatsoenlijk opgevoed :wink:

Laatste update 22/10/2013

05 apr 2007 13:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Bericht 
terug on topic : ik heb Johan(123m) leren kennen via internet, ik denk trouwens via't forum hier, weet het niet meer zeker, maar de keren dat ik hem gesproken en gezien heb, kan ik niet zeggen dat hij mij is bijgebleven als een onbetrouwbaar persoon, integendeel. Hij heeft van mij fuchsvelgen gekocht en dat ging prima. Hij is heel enthousiast bezig met zijn 2.4T en lijkt mij een absolute liefhebber.

Ik kan best begrijpen dat het niet leuk is dat hij een afspraak annuleert, maar om daarom de man z'n reputatie hier te grabbel te gooien, lijkt mij iets te veel van het goede :?

PS : om welke spullen ging het ? Misschien kan ik er iets mee doen :wink:

16 apr 2007 20:07
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
kristof356-911 schreef:
Ik kan best begrijpen dat het niet leuk is dat hij een afspraak annuleert, maar om daarom de man z'n reputatie hier te grabbel te gooien, lijkt mij iets te veel van het goede :?

wij zijn er zo voorzichtig mogelijk mee omgegaan. dit was geen kwestie van 'ik koop het... oh nee toch niet', maar van vele malen toezeggen dat het geld zou worden overgemaakt en keer op keer beloftes doen en dan ineens 'toch maar niet dag'.

zeker daar de 'deal' via dit forum tot stand is gekomen, vonden wij het als forumteam terecht dat de waarschuwing, ontdaan van persoonlijke informatie, hier zou staan.

16 apr 2007 20:14
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
...shit happens, ook op het forum :!:
moeilijk om hier over te oordelen maar wat mij betreft mag dit wel, 'eerlijke' mensen die niks te verbegen hebben zullen hier dan ook niet met een topic komen te staan :!:
vind wel dat er dan gelegenheid moet zijn voor een weerwoord zodat ieder zijn /haar conclusies daaruit kan trekken, anders is het meer van "ik mag jou niet ofzo en ga je eens door de slijk heenhalen op het forum" en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling :!: :roll:

...een wijze indiaan zei eens: "wie met zijn kaarten op tafel speelt heeft ze niet meer achter de hand.".....

( of zoiets dergelijks :wink: ).

27 apr 2007 19:15
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2