Auteur |
Bericht |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Re: Verbeterpunten van het nieuwe forum
Ik word automatisch uitgelogd iedere keer als ik naar "home" of "album" ga.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
28 maart 2009 19:00 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Knopje met de cookies al uitgeprobeerd? (zonder dollen, het moet zoiets zijn, anders zouden veel meer mensen dit hebben!)
|
28 maart 2009 19:10 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ik weet alleen dat op mijn PC vannacht niks veranderd is. Daarom laat ik die instellingen maar even zo staan. Even serieus, inlog "onthouden" werkt ook niet. Zoals hierboven al gemeld. Zal dus wel iets daarmee te maken hebben.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
28 maart 2009 19:19 |
|
|
John
Cayenne
|
idd...ff gebruiken en werkt dan....
|
28 maart 2009 21:56 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Als ik iets wil posten of een PB wil versturen en dat dus aanklik, gaat het beeld eerst flikkeren, daarna weer scherp blauw in mijn geval.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
28 maart 2009 22:02 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik mis de boardstats of kijk ik niet goed??
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 maart 2009 22:18 |
|
|
horn
PF #57
|
Statistieken, helemaal onderaan? (weet niet of dat is wat je zoekt, ben niet zo'n statistieken man. Sterker nog, ik kijk er nooit naar...)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 maart 2009 22:26 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Toon de berichten van de laatste 24 uur/week etc. Zit er niet (meer) op geloof ik? Vond ik altijd wel handig.
|
28 maart 2009 22:55 |
|
|
MS964
|
He, 'toon actieve ondewerpen' does the trick pretty much geloof ik. Maar terwijl ik bovenstaande bericht wil weghalen, zie ik geen knop 'verwijderen' meer?
|
28 maart 2009 22:58 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
0 nieuwe berichten, 1 ongelezen bericht ,blijft staan ook na het lezen bericht en vernieuwen,opstarten ect:roll: verder
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
29 maart 2009 6:41 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Bij mij gaat dit wel goed hoor. De teller gaat gewoon terug naar nul als ik de berichten gelezen heb.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
29 maart 2009 9:17 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Mij viel op dat in bijv. het draadje van GTS driver, alle tekst niet meer in het volledige beeldscherm staan.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
29 maart 2009 9:27 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
omdat ik ook wat te zeeuren wil hebben, ben iet zo kapot van het dikgedrukte en het font op de index pagina, krijg er een beetje koppijn van.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
29 maart 2009 9:52 |
|
|
Ferdinand P
ex 996 C4 Cabrio Automg Breda
|
Tijd rechtsbovenin staat nog op wintertijd
|
29 maart 2009 10:06 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Wilde precies hetzelfde melden, alleen dan met de mededeling dat de tijd overal nog verkeerd staat.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
29 maart 2009 10:18 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Ik ben er nog niet uit of het komt door dikgedrukt of de voor mij onnodige vermelding in welke categoriie het draadje is gezet. Dat zou voor mij weg kunnen of naar rechts uitgelijnd, wordt het geheel ook compacter. Wat betreft zomer/wintertijd zag ik ook iets staan in het gebruikerspaneel, mss moeten we het nu zelf doen edit het werkt in ieder geval wel
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
29 maart 2009 10:37 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ik heb daylight savings (zomertijd) aangezet voor iedereen in onze tijdszone .... Voor wat betreft de layout, laat even weten wat er anders zou kunnen, en wanneer er eventueel tijd is om dit te testen. Nogmaals, ALLES is aan te passen, maarja, ik wil niet teveel wijzigen. Maar nogmaals, laat maar weten, via een e-mail ofzo, of een PB, is handiger. Ohja, berichten van de afgelopen xx-tijd werkt inderdaad nog niet, stond ook bovenaan dit bericht
|
29 maart 2009 11:48 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
gedaan maar werkt niet, en ook bij mij betekent "Home"= uitloggen.. Daarnaast wellicht verder ter verbetering de onderwerpenlijst, het lettertype (te smal) en de rode kleur voor ongelezen is niet zo prettig. VERDER ALLES HEEL MOOI HOOR, GOED WERK!!!
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
29 maart 2009 11:53 |
|
|
MS964
|
Ik krijg geregeld de melding:
Sorry, maar je kan momenteel niet zoeken. Probeer opnieuw over enkele minuten.
Niet alleen als ik wil zoeken, maar ook bij 'toon nieuwe berichten'.
|
29 maart 2009 12:20 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Vreemd.... Overigens is "toon nieuwe berichten" ook een zoek-opdracht (dan is het alweer wat logischer nietwaar) Misschien moet ik de zoek-database een keer opnieuw vullen, maarja, daar 'doet ie even over' (lees: een uur of 12).... Ik zal eens kijken wat dit is.
|
29 maart 2009 12:23 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
wat mij betreft hoeft niet bij alle topics de categorie ook in oranje erbij. beetje onrustig.
_________________________________________ oud is beter
|
29 maart 2009 14:04 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Oh, is dat het, idd, oogt nogal druk en onrustig. Vorige was beter...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
29 maart 2009 14:36 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Probeerde Horn te zoeken met berichten maar sjaakie kwam niet naar voren, heb hem via andere manier een pb verstuurd.
|
29 maart 2009 15:43 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Ik probeer zo min mogelijk te 'muizen' tijdens het surfen. Daarom is het jammer dat je niet altijd door de berichten kunt scrollen met de pijl omlaag resp. pijl omhoog toetsen. Schijnt uit te maken waar de muispijl / cursor staat. Meer naar links werken de pijltjestoetsen vaker dan aan de rechterzijde, maar een echt patroon kan ik er niet in onderkennen.
_________________________________________ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Only dead fish go with the flow =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
|
29 maart 2009 16:20 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Geldt overigens nog steeds ,krijg dat %@$$##¾ bericht niet clean?
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
29 maart 2009 16:36 |
|
|