Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:31

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 173 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Voor één keer zet ik mij er overheen...en reageer ik. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Timeless
Bericht Re: Voor één keer zet ik mij er overheen...en reageer ik.
www.poppenhuisforum.nl

Zijn ze vriendelijker

overigens , je kiest je topic waar je in wilt reageren , je leest je topic waar je over wilt lezen , net de televisie , je kiest je kanaal wat je intereseert, de rest zap je weg

Afbeelding

13 sep 2010 20:51
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bedankt voor de tip, heb me gelijk aangemeld. Lekker swaffelen daar :idea:
http://www.poppenhuisforum.nl/viewtopic ... 17&t=35762

13 sep 2010 20:56
Profiel WWW Facebook 
JP-S schreef:
Wat een gezeur zeg!

Dit is toch gewoon een "Porsche cafe"?

Combinatie van serieuze verhalen, geouwehoer, zatte mensen en af en toe een opstootje.

Waarom ga je dan vanuit anonieme modus alle 'verhalen' volgen en vervolgens commentaar leveren?

Ben het eens met Joep :lol:

13 sep 2010 21:12
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Jochem ,wat is nu eigelijk je punt ? wil je je gelijk of wat ?
Het staat je toch vrij om te gaan als het je allemaal niet bevalt ?
Er zijn hier regels .lijkt me logisch,bevallen die je niet dan ga je toch ,niemand die je tegen gaat houden :scratch:

13 sep 2010 21:15
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
gast schreef:
Winkelwagen, lelijke traktor

Ik kan me dat herinneren. Ik denk idd dat de oude garde - ikzelf incluis - wel eens vergeet dat incrowd opmerkingen door newbe's heel anders opgevat worden.

Winkelwagen is een standaard grapje over een zgn 3e remlicht beugel. Die ziet er een beetje uit als een handvat, waardoor die grap snel gemaakt wordt. Ook wel gemaakt 'handig zo'n beugel achterop, kan je hem makkelijk aan een haak aan het garagedak hangen...'

Tractor is de standaard opmerking voor een niet-verlaagde 911. Die staan vaak hoog op de poten en zijn een soort standaard tegenhangers van de auto's die DrKnauf mooi vindt - met de bumper schrapend over het asfalt (zoals een aantal van de auto's die jij postte ook waren).

Wordt denk ik niets onaardigs mee bedoeld, maar ik kan me, als je het zo schrijft, voorstellen dat het op de nieuw forummer anders overkomt.

En dat verhaal over de mud, politie en kritiek op het forumteam: ga je dat nou elke keer weer oprakelen? Wat wil je erover horen? Zelf steeds Bok tor gaan gebruiken, steeds weer opmerkingen erover maken. Als je je in de historie van dit forum verdiept zie je dat er veel vaker topics over de wisselwerking bezoekers-forumteam zijn geweest. Als je ziet hoe weinig mensen er in de historie van het forum zijn gebanned (ik denk minder dan 10) kan ik me niet vinden in jouw 'je mag geen kritiek op het forumteam hebben'. Maar ook hier geldt - net als naar jou - "c'est le tone qui fait le musique". Maar dat jij en ik het daar ooit over eens gaan worden heb ik al lang opgegeven.

13 sep 2010 21:23
Profiel
Moderator
PF #57
@ Jochem - winkelwagen - viewtopic.php?p=749315#p749315 - volgens mij geen nare post. Verder heb ik weer even jouw voorsteltopic doorgelezen; ik lees alleen maar een leuke verwelkomende sfeer. Geen wanklank te ontdekken volgens mij.

13 sep 2010 21:29
Profiel
Leiderdorp
@Jochem ligt er ook aan hoe je je opsteld ,ben zelf hier ook ooit begonnen en deel ook wel eens wat uit maar probeer het altijd met een glimlach te doen (dat weten de mensen hier waarschijnlijk ook ) Nog nooit een probleem met de mods gehad .het is de toon die de muziek maakt ,Je moet het niet te persoonlijk maken dan kan het je ook niet raken .en vergeet nooit ,met letters zie je geen emotie dus wordt vaak verkeerd begrepen

13 sep 2010 21:29
Profiel WWW Facebook 
Leiderdorp
Richard schreef:
maar probeer het altijd met een glimlach te doen (dat weten de mensen hier waarschijnlijk ook )

nou kom maar,inkoppertje :popcorn:

13 sep 2010 21:34
Profiel WWW Facebook 
Leiderdorp
ik stel voor dat je nu een ban gaat krijgen :D

13 sep 2010 21:41
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
back on topic - bij gebrek aan moderator :lol:

13 sep 2010 21:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Hmmmmm.... je kiest er toch zelf voor om iets te posten of te reageren..... Ook dit forum is een afspiegeling van de maatschappij...
Net als in ELK sociaal event... Als het je niet bevalt, dan ga je een deurtje verder.
Tot nu toe enkel postieve ervaringen hier, met name de cynische mails zijn gewoon leuk (en da's persoonlijk). Op het moment dat iemand in mijn optiek te ver gaat, dan pleur ik lekker op.
Zoals een poster (Marco) eerder opmerkte: Ieder zijn meug...

13 sep 2010 21:52
Profiel
PorscheForum Rakker
@jochem

De volgende Porsche misschien beter hier aanmelden voor vredelievend commentaar:

http://harekrishnanetwork.ning.com/forum

Kom op zeg! Wat verwacht je dan in een forum over auto's? Allemaal lieve mannen die jouw Porsche het meest bijzondere exemplaar ter wereld vinden? Winkelwagen, tractor; lache toch?!

Ik vind het allemaal reuze meevallen met die sfeer. Als je over de schreef gaat grijpt de moderator wel in; perfect toch?

13 sep 2010 22:05
Profiel
PorscheForum Rakker
DD: Opel Signum Cosmo V6 3.0 09-04-2011: Yes: de 996 Carrera 4 Cabrio is in bezit! :-)
Regio "De Achterhoek"
Als nieuw lid herken ik het verhaal vd topicstarter niet. Ik heb nu al met een aantal forumleden leuk contact. En aangezien ik nu ook "in de race ben" om een P aan te schaffen leer ik hier ook enorm veel, wat mij zeker helpt bij de aanschaf.

De water- en luchtkoeler grappen en grollen vind ik zelfs wel vermakelijk eerlijk gezegd.

Waar ik wel in kan komen is de kritiek die iemand mogelijk ten deel kan vallen als hij/ zij zijn nieuwe P voorstelt. Trost als een aap met 7 ...uhhh... bananen dan maar, dan wil je alleen maar horen wat een mooie, gave, snelle, vette, coole, onweerstaanbare bak je hebt gekocht.

Dus als mijn P eindelijk binnen is... be nice to me :mrgreen:

http://jalbum.net/a/946662/

13 sep 2010 22:13
Profiel WWW
Leiderdorp
ga je voor een 3.2 dan :D

13 sep 2010 22:14
Profiel WWW Facebook 
Neuh, een gevoelige IMS Lager :mrgreen:

13 sep 2010 22:17
Profiel
PorscheForum Rakker
11-je
Daar ik geen haat PB-'s krijg en louter positieve ervaringen heb krijg ik haast het idee dat ik word buitengesloten. :mrgreen:

Zonder gekheid;
Ik hoop dat respect weer de overhand krijgt, echte humor terug komt en zo de toegevoegde waarde van dit forum en daarmee het bestaansrecht in de toekomst zeker gesteld word.

13 sep 2010 22:19
Profiel
PorscheForum Rakker
DD: Opel Signum Cosmo V6 3.0 09-04-2011: Yes: de 996 Carrera 4 Cabrio is in bezit! :-)
Regio "De Achterhoek"
Het aanbod van 3.2 is groot, en zoals ik beroepshalve wel weet bepaalt dat de prijs voor een koper op een positieve manier, dus je weet maar nooit... :idea:

http://jalbum.net/a/946662/

13 sep 2010 22:20
Profiel WWW
Dimple schreef:
Het aanbod van 3m2 is groot, en bepaalt dat de prijs voor een koper op een positieve manier

Echt goeie zijn moeilijk te vinden. Aanbod is zeer klein :wink:

13 sep 2010 22:25
Profiel
PorscheForum Rakker
RS4 cabrio Ex Porsche 996 Turbo, uit '01 Ex Porsche 964, uit '90
Aalsmeer
hello,

ik reageer normaal ook niet zo vaak, maar ik heb het idee dat nu Horn zij mod vlag heeft neergelegd hij nog actiever is dan normaal. Wat uiteraard geen probleem is.
Verder gebruik ik het forum om info in te winnen wbt een reparatie/of vervanging van iets en is dat modder gooien naar elkaar wel grappig om te zine, zo heb je in elk forum of branch een jargon, wat niet altid te volgen is voor buitenstaanders of nieuwelingen.

gr
M

13 sep 2010 22:29
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex Boxster 2.5 ('98) ex Boxster 3.2 S TT ('01) ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Citaat:
Daar ik geen haat PB-'s krijg en louter positieve ervaringen heb krijg ik haast het idee dat ik word buitengesloten.

@RB911:
I hate 997 S'en (of is het S'jes) :wink: :thumleft:

13 sep 2010 22:30
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
geinig al die mensen die uit de kast komen :mrgreen:

13 sep 2010 22:30
Profiel
‘64 Kever
RB911 schreef:
Zonder gekheid;
Ik hoop dat respect weer de overhand krijgt, echte humor terug komt en zo de toegevoegde waarde van dit forum en daarmee het bestaansrecht in de toekomst zeker gesteld word.

Ik denk dat met deze (lange) zin alles wel gezegd is wat in dit topic gezegd moet worden. Ook ik verlang wel eens terug naar de begintijden van dit forum. Toen we het wel over het nieuwe hondje van de neef van de buurvrouw haar zwager moesten hebben, omdat het anders niet liep. Echter, dat was echt anders, immers, de groep was kleiner, de mensen kenden elkaar en een meeting met 17 auto's was enorm ;) (en enorm nat)....

Mijn verzoek aan een ieder is simpel: Iets minder op de man, iets minder 'harde grappen', iets minder 'MSN-chats' en iets meer over Porsche, en we hebben weer een leuk forum!
Dat je gewoon na een dag werken in kunt loggen, en dat er niet 500 nieuwe berichten staan, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet!

13 sep 2010 22:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Op het gevaar af dat ik herinnerd zal worden aan mijn eigen woorden (Voor één keer reageer ik....) wil ik best wel even ingaan op een paar serieuze vragen en opmerkingen (al dan niet positief bedoeld)
Naam: Arjan
Leeftijd 54
Gehuwd
Woonachtig aan de kust (20 km. voor Amsterdam)
Momenteel in het bezit van een Boxster 986 2.5 Ocean blue met Boxster red full leather interieur, een hoop opties en.... een tip (ja, komt u maar....)
Vorige auto's o.a.; Matra Murena, Pontiac Fiero en Maserati 222 SE.
Horn; wat mij eigenlijk "triggerde" was de opmerking "Geeft meer aan dat mensen lange tenen hebben, niks meer kunnen hebben en bij het minste of geringste het bijltje erbij neergooien".
Je deed het welliswaar weer af met een kwinkslag (respect daar voor) en misschien was het hartstikke grappig bedoeld maar als "neutrale observant" kwam het op mij niet zo over. Ik heb zelf een tijdje in het bestuur van een autoclub gezeten en ben meer dan elf jaar (waarvan een deel als bestuurslid) betroken geweest bij een betaald voetbal organisatie (1e divisie dat dan weer wel) en weet dat je dat soort werk niet moet doen als je graag geprezen wilt worden. Een klein beetje respect is echter wel meegenomen.
Erg blij ben ik met opmerkingen zoals "Wegwezen en aanmelden op het Margriet forum!" en "Als het je niet bevalt, dan ga je een deurtje verder. Betere voorbeelden om duidelijk te maken wat ik bedoel hadden jullie mij niet kunnen geven.

Groeten,

Arjan

13 sep 2010 23:25
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
ach je hebt in ieder geval weer voor 3 pagina's vertier (voor sommigen bezigheidstherapie) gezorgd :mrgreen:

13 sep 2010 23:29
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Arriebar schreef:
Horn; wat mij eigenlijk "triggerde" was de opmerking "Geeft meer aan dat mensen lange tenen hebben, niks meer kunnen hebben en bij het minste of geringste het bijltje erbij neergooien".
Je deed het welliswaar weer af met een kwinkslag (respect daar voor) en misschien was het hartstikke grappig bedoeld maar als "neutrale observant" kwam het op mij niet zo over.

Arjan, MS964 en horn kennen elkaar al heel lang, dus vandaar dat hij deze opmerking (terecht) naast zich neer kon leggen, gezien de poster het ook grappig bedoelde.
Overigens heeft MS van mij een ban gehad voor een heel uur, en in die tijd heeft hij lekker zijn huis kunnen stofzuigen en opruimen ;) (en heb ik die optie ook eens uit kunnen proberen ;), wat uiteraard ook weer een oude-jongens-krenten-brood grapje onderling was!)

Ik kan me voorstellen dat jij als "neutrale observant" zijn opmerking wellicht grof vond, maar geloof me, DIE was zeker niet zo bedoelt :cheesy:

13 sep 2010 23:32
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 173 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende