Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:54

Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Wat is er loos met PorscheForum.nl ??? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Wat wordt er als donatie verwacht?
Ik heb geen paypal registratie en dan?

13 okt 2005 21:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dat kan je in een paar minuutjes tijd activeren als je een creditcard hebt (wat ik wel vermoed hé) :wink:
Is heel eenvoudig.

Laatste update 22/10/2013

13 okt 2005 21:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ja had recent ook af en toe dat ik het forum niet te zien kreeg of heeeeel langzaam laadde. Zelfs soms midden op de middag dus ligt ook niet aan "piekuur drukte"
Server is blijkbaar in het algemeen nogal druk of zo ?

13 okt 2005 22:05
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
om er eerlijk van te zijn heb ik weinig problemen ermee

maar ik kijk alleen wel s'morgens vroeg of s'avonds laat

13 okt 2005 22:08
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
robbie965 schreef:
maar ik kijk alleen van s'morgens vroeg tot s'avonds laat

Ik ook :roll: :wink: :lol:

-lichtjesRobbiezijntekstaangepast-

13 okt 2005 22:56
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
911-lover schreef:
En dat helpt echt niets aan het probleem hoor :roll: :lol: :lol: :lol:

:shock:
911-lover schreef:
Even Hitman Pro laten doorlopen en we kunnen weer een paar uurtjes verder :wink:

Dat ook niet hoor :!: :roll:

EriC4C schreef:
De problemen m.b.t. de bereikbaarheid van het PF de laatste tijd zijn bekend en, belangrijker nog, onderkend. Achter de schermen wordt er reeds actie op genomen :!:

;)

Als je "even" geduld hebt werkt het later wel weer. Je kunt natuurlijk tijdens dat wachten ook iets anders doen, zoals het draaien van Htiman Pro ..... of voor de gamers: een spelletje doen. :lol:

14 okt 2005 10:31
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Oh , dan zal ik volgende keer gewoon een kwartiertje wachten en zien of het wel lukt ipv Hitman pro te laten doorlopen. :wink:

14 okt 2005 10:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
911-lover schreef:
robbie965 schreef:
maar ik kijk alleen van s'morgens vroeg tot s'avonds laat

Ik ook :roll: :wink: :lol:

-lichtjesRobbiezijntekstaangepast-

en bedankt :wink:

14 okt 2005 17:14
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Mauk schreef:
heb een windows, WEL problemen..... :(

vaak meldingen als bovenstaand. Wit scherm en dan iets over XML en XLS en weet ik veel wat nog meer...... :roll:

En ik heb mijn bijdrage nog wel met spoed overgemaakt :idea: :ba: :cheers: :salut: :cheesy:

En wat is dat dan : een windows :?: Je zult er vast wel geen ramen mee bedoelen :roll: :lol:

14 okt 2005 21:37
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
hier af en toe dat de plaatjes wegvallen

14 okt 2005 21:39
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
EriC4C schreef:
Als je "even" geduld hebt werkt het later wel weer. Je kunt natuurlijk tijdens dat wachten ook iets anders doen, zoals het draaien van Htiman Pro ..... of voor de gamers: een spelletje doen. :lol:

Daarstraks geprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb zelfs 3 uur gewacht alvorens terug op het forum te gaan en weer die witte pagina dan twee keer een half uur gewacht en idem dito.
Dat Hitman Pro gedaan en alles loopt weer zoals het hoort.
Dus volgende keer spel ik geen spelletje of doe iets anders , maar laat ik automatisch weer het programmatje doorlopen. Dan weet ik zeker dat daarna het forum het terug doet op mijn competuter :wink:

15 okt 2005 2:27
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Beltar schreef:

Shark een PB'tje sturen voor z'n IBAN nummer enzo :wink:

15 okt 2005 4:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
wolf schreef:
heb apple. nooit problemen. 8)

en

mauk schreef:
heb een windows, WEL problemen..... :(

Misschien nu iets duidelijker...????

Mauk

15 okt 2005 8:06
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Olaf schreef:
Beltar schreef:

Shark een PB'tje sturen voor z'n IBAN nummer enzo :wink:

of, zoals zo vaak, je gebruikt de zoekfunctie en komt dan hier uit.

Kan altijd deze site gebruiken, erg handig voor IBAN en BIC codes.

15 okt 2005 9:23
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
911-lover schreef:
EriC4C schreef:

Daarstraks geprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb zelfs 3 uur gewacht alvorens terug op het forum te gaan en weer die witte pagina dan twee keer een half uur gewacht en idem dito.
Dus volgende keer spel ik geen spelletje of doe iets anders , maar laat ik automatisch weer het programmatje doorlopen. Dan weet ik zeker dat daarna het forum het terug doet op mijn competuter :wink:

Je wilt het gewoon niet horen he? Er zijn gewoon ECHT problemen aan de forum-kant, die bekend zijn, en waar aan gewerkt wordt.
Dat jouw PC blijkbaar OOK problemen geeft, hoef je niet op het (dit) forum te zoeken. Dat heeft wellicht met andere dingen te maken!

15 okt 2005 11:25
Profiel Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Ik wil het wel horen PaSCal en ik kan ook wel ECHT lezen.
Ik wilde gewoon zeggen dat het probleem niets tijdelijks is (zoals geschreven werd en waardoor mijn reactie) dat opgelost is met even wachten.
Meer heb ik niet gezegd en geschreven.
En dat probleem geeft zich zoals geschreven enkel met dit forum (ook eerder vermeld) en heeft niets met mijn computer te maken (ja die is het nu ineens zeker).
Ik heb volle begrip ervoor en wacht op de verbetering (heb ik dus ook eerder vermeld).
Als je alles had doorgelezen snapte je wat ik bedoelde (als het tenminste begrepen wilt worden) met deze post en dat het zeker NIETS afbrekends was maar juist informatief en opbouwends voor wie dezelfde problemen heeft. Dat ze dit dan kunnen oplossen met dit programmaatje (btw hier een tijd geleden aangehaald als hulp bij deze problemen en idd het enigste dat echt helpt) als ze nog verder willen lezen en posten op dit forum.

15 okt 2005 12:13
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Het probleem zit het hem aan de forum-kant, dus niet op de PC van de gebruikers. Het draaien van HitmanPro zal dus de problemen (over het algemeen) ook niet verhelpen.

Dat is valse hoop geven, het een heeft immers niets met het ander van doen... Vandaar mijn reactie...

Dat het bij JOU helpt, is waarschijnlijk puur toeval.... Of het is het resultaat van even wachten, waarna het forum toevallig wel weer even snel is...

15 okt 2005 12:44
Profiel Facebook 
Moderator
PF #18
Bericht 
Afbeelding Niet Afbeelding jongens :!:

911-lover schreef:
Ik wilde gewoon zeggen dat het probleem niets tijdelijks is (zoals geschreven werd en waardoor mijn reactie) dat opgelost is met even wachten.

:res: Koen, maar dat is het dus wel, want zoals je zelf al zegt

911-lover schreef:
En dat probleem geeft zich zoals geschreven enkel met dit forum (ook eerder vermeld) en heeft niets met mijn computer te maken .....

heb je het probleem alleen met het PF :arrow: het is dus afhankelijk van het PF (server kant) en niet van jouw PC :idea: ..... en kun je daar het probleem dus ook niet beïnvloeden of oplossen :!:

15 okt 2005 17:42
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
EriC4C schreef:
heb je het probleem alleen met het PF :arrow: het is dus afhankelijk van het PF (server kant) en niet van jouw PC :idea: ..... en kun je daar het probleem dus ook niet beïnvloeden of oplossen :!:

Ik heb niet aangehaald dat het probleem aan mijn computer ligt

PaSCal schreef:
Dat jouw PC blijkbaar OOK problemen geeft, hoef je niet op het (dit) forum te zoeken. Dat heeft wellicht met andere dingen te maken!

Doch metgewoon wachten lukt het (helaas) echt niet

911-lover schreef:

Ik ben zeker geen computer profi en hierin nog niet één tiende zo bekwaam als jullie. Ik kan enkel uit eigen ervaring vaststellen dat als de HiymanPro doorloopt Ad Aware telkens hetzelfde probleem eruit haalt en daarna alles vlot verloopt.
Bij mij komt dat over dat via dit forum één of ander cookie of wat het ook mag zijn op de gebruikers hun computer gezet wordt (of hoe dat ook moge werken) en door het laten doorlopen van het programma dit weer eruit gehaald wordt zodat het weer perfect loopt.
Dit is echt geen Bullshit maar feiten , en misschien wel een probleempje die door jullie nog niet gezien (of aan gedacht werd) wat mede het probleem is en een oplossing kan zijn tot deze problemen.
Nogmaals , ik ben geen computerprofi. Maar als ik naar de garage ga met de wagen en een probleem omschrijf en zeg hoe het effectief tijdelijk weer wordt opgelost (met telkens effect) , is het een tip voor hun om te kijken hoe dit kan waardoor ze het probleem misschien sneller kunnen vinden en oplossen. Dan heb ik (en niemand) het graag dat ze dit als onwaar willen afschilderen en doen alsof ik lariefarie vertel.

Nogmaals ik wil hier enkel helpen en misschien jullie op iets wijzen wat over het hoofd gezien zou zijn.
Oplossing van een probleem kan sneller geholpen worden door alle indicaties van het probleem aan te geven.

Verder volle :res: werk en ook ik vertrouw erop dat aan dit euvel gewerkt wordt en snel verholpen wordt (en wie weet is deze niet onbelangrijke aanwijzing een hulp daarvoor)

15 okt 2005 18:04
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ik draai een keer in de 4 maanden hitmanpro, maar ik heb dus echt NOOIT problemen met het forum. heb geen apple, gewoon windows xp professional.

15 okt 2005 19:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
horn schreef:
ik draai een keer in de 4 maanden hitmanpro, maar ik heb dus echt NOOIT problemen met het forum. heb geen apple, gewoon windows xp professional.

tja Horn, het bovenstaande kan ik voor mijzelf exact hetzelfde zeggen, maar toch af en toe ook problemen met de regels.....
XLS en XML kunnen niet gelezen worden EN dan ook geregeld nog eens

heel.....

eerrrrrrrruuuuuuuuuuuuggggggggg......

tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggggggggggggggggggg......

Mauk

15 okt 2005 19:59
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
forum is zelflerend, snelheid past zich aan aan de intelligentie van de gebruiker.

zoals gezegd, nergens last van :lol: :lol: :lol:

15 okt 2005 20:03
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:
forum is zelflerend, snelheid past zich aan aan de intelligentie van de gebruiker.

zoals gezegd, nergens last van :lol: :lol: :lol:

:bang: ..... Als het forum zich aan zou passen aan de intelligentie van de gebruiker had niemand last. :idea: :wink:

Koen, uiteraard is iedere poging om te helpen bij het oplossen van een probleem welkom :!:
Ik kan uit het volgende
911-lover schreef:
EriC4C schreef:

Ik heb niet aangehaald dat het probleem aan mijn computer ligt

en
911-lover schreef:
EriC4C schreef:

echter niets anders opmaken dan dat jij denkt het probleem voor jou op dat moment op te kunnen lossen door een programma op jouw computer te laten draaien. Er is echter geen verband tussen het draaien van HitmanPro op jouw PC en het oplossen van het probleem m.b.t. het Porscheforum dat zich op dat moment voordoet :!: ..... aan de andere kant, net als met (het geloven in) paranormale gaven: als het bij jou helpt zou ik het vooral niet nalaten om het te blijven doen. :wink:

15 okt 2005 20:23
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Is maar zelden hoor, dat het traag gaat of dat er geen plaatjes van de avatars verschijnen.

En kan iemand aan deze leek uitleggen WTF Hitman Pro is ? Een professionele huurmoordenaar, lijkt het wel :roll:

16 okt 2005 13:37
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
:lol: :lol: :lol:

Heb Apple en goede ADSL verbinding, geen problemen.

Koen, als je zo lang naar een wit scherm zit te turen, zou ik allang een andere oplossing hebben gevonden, garage deur open en een stukje toeren! Je hebt speelgoed genoeg staan toch? :wink:

Heb ik gisteren ook gedaan met een collega die een paar hele mooie Peugeots 404 heeft, een coupe, sedan (in de steigers) en een hele mooie unieke station diesel. Is al een jaartje bezig met het kopen van een Austin Healey 3000 (schrijf je dat zo?). Ritje heen en weer naar zijn werkplaats, hem terug laten rijden en..... de letterlijke woorden:" Ik hoef geen Healey meer, ik wil een Porsche! " Hij is helemaal gek van de wegligging en geluid van de 911. :wink: 8) :lol: Nadat ik hem hem vertelt dat hij met dat budget een hele leuke pre 74-er kan kopen werden de classic blaadjes er heel rap bijgehaald. To be continued!

16 okt 2005 15:16
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende