Auteur |
Bericht |
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Wat wordt er als donatie verwacht?
Ik heb geen paypal registratie en dan?
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
13 okt 2005 21:49 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dat kan je in een paar minuutjes tijd activeren als je een creditcard hebt (wat ik wel vermoed hé)
Is heel eenvoudig.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
13 okt 2005 21:51 |
|
|
Gerco
|
Ja had recent ook af en toe dat ik het forum niet te zien kreeg of heeeeel langzaam laadde. Zelfs soms midden op de middag dus ligt ook niet aan "piekuur drukte"
Server is blijkbaar in het algemeen nogal druk of zo ?
|
13 okt 2005 22:05 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
om er eerlijk van te zijn heb ik weinig problemen ermee
maar ik kijk alleen wel s'morgens vroeg of s'avonds laat
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
13 okt 2005 22:08 |
|
|
911-lover
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
|
13 okt 2005 22:56 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
14 okt 2005 10:31 |
|
|
911-lover
|
Oh , dan zal ik volgende keer gewoon een kwartiertje wachten en zien of het wel lukt ipv Hitman pro te laten doorlopen.
|
14 okt 2005 10:55 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
en bedankt
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
14 okt 2005 17:14 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
En wat is dat dan : een windows :?: Je zult er vast wel geen ramen mee bedoelen
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
14 okt 2005 21:37 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
hier af en toe dat de plaatjes wegvallen
_________________________________________ Got coffee?
|
14 okt 2005 21:39 |
|
|
911-lover
|
Daarstraks geprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb zelfs 3 uur gewacht alvorens terug op het forum te gaan en weer die witte pagina dan twee keer een half uur gewacht en idem dito.
Dat Hitman Pro gedaan en alles loopt weer zoals het hoort.
Dus volgende keer spel ik geen spelletje of doe iets anders , maar laat ik automatisch weer het programmatje doorlopen. Dan weet ik zeker dat daarna het forum het terug doet op mijn competuter
|
15 okt 2005 2:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Shark een PB'tje sturen voor z'n IBAN nummer enzo
|
15 okt 2005 4:12 |
|
|
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
en
Misschien nu iets duidelijker...????
Mauk
|
15 okt 2005 8:06 |
|
|
horn
PF #57
|
of, zoals zo vaak, je gebruikt de zoekfunctie en komt dan hier uit.
Kan altijd deze site gebruiken, erg handig voor IBAN en BIC codes.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 okt 2005 9:23 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Je wilt het gewoon niet horen he? Er zijn gewoon ECHT problemen aan de forum-kant, die bekend zijn, en waar aan gewerkt wordt.
Dat jouw PC blijkbaar OOK problemen geeft, hoef je niet op het (dit) forum te zoeken. Dat heeft wellicht met andere dingen te maken!
|
15 okt 2005 11:25 |
|
|
911-lover
|
Ik wil het wel horen PaSCal en ik kan ook wel ECHT lezen.
Ik wilde gewoon zeggen dat het probleem niets tijdelijks is (zoals geschreven werd en waardoor mijn reactie) dat opgelost is met even wachten.
Meer heb ik niet gezegd en geschreven.
En dat probleem geeft zich zoals geschreven enkel met dit forum (ook eerder vermeld) en heeft niets met mijn computer te maken (ja die is het nu ineens zeker).
Ik heb volle begrip ervoor en wacht op de verbetering (heb ik dus ook eerder vermeld).
Als je alles had doorgelezen snapte je wat ik bedoelde (als het tenminste begrepen wilt worden) met deze post en dat het zeker NIETS afbrekends was maar juist informatief en opbouwends voor wie dezelfde problemen heeft. Dat ze dit dan kunnen oplossen met dit programmaatje (btw hier een tijd geleden aangehaald als hulp bij deze problemen en idd het enigste dat echt helpt) als ze nog verder willen lezen en posten op dit forum.
|
15 okt 2005 12:13 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Het probleem zit het hem aan de forum-kant, dus niet op de PC van de gebruikers. Het draaien van HitmanPro zal dus de problemen (over het algemeen) ook niet verhelpen.
Dat is valse hoop geven, het een heeft immers niets met het ander van doen... Vandaar mijn reactie...
Dat het bij JOU helpt, is waarschijnlijk puur toeval.... Of het is het resultaat van even wachten, waarna het forum toevallig wel weer even snel is...
|
15 okt 2005 12:44 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Niet jongens
Koen, maar dat is het dus wel, want zoals je zelf al zegt
heb je het probleem alleen met het PF het is dus afhankelijk van het PF (server kant) en niet van jouw PC ..... en kun je daar het probleem dus ook niet beïnvloeden of oplossen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 okt 2005 17:42 |
|
|
911-lover
|
Ik heb niet aangehaald dat het probleem aan mijn computer ligt Doch metgewoon wachten lukt het (helaas) echt niet
Ik ben zeker geen computer profi en hierin nog niet één tiende zo bekwaam als jullie. Ik kan enkel uit eigen ervaring vaststellen dat als de HiymanPro doorloopt Ad Aware telkens hetzelfde probleem eruit haalt en daarna alles vlot verloopt.
Bij mij komt dat over dat via dit forum één of ander cookie of wat het ook mag zijn op de gebruikers hun computer gezet wordt (of hoe dat ook moge werken) en door het laten doorlopen van het programma dit weer eruit gehaald wordt zodat het weer perfect loopt.
Dit is echt geen Bullshit maar feiten , en misschien wel een probleempje die door jullie nog niet gezien (of aan gedacht werd) wat mede het probleem is en een oplossing kan zijn tot deze problemen.
Nogmaals , ik ben geen computerprofi. Maar als ik naar de garage ga met de wagen en een probleem omschrijf en zeg hoe het effectief tijdelijk weer wordt opgelost (met telkens effect) , is het een tip voor hun om te kijken hoe dit kan waardoor ze het probleem misschien sneller kunnen vinden en oplossen. Dan heb ik (en niemand) het graag dat ze dit als onwaar willen afschilderen en doen alsof ik lariefarie vertel.
Nogmaals ik wil hier enkel helpen en misschien jullie op iets wijzen wat over het hoofd gezien zou zijn.
Oplossing van een probleem kan sneller geholpen worden door alle indicaties van het probleem aan te geven.
Verder volle werk en ook ik vertrouw erop dat aan dit euvel gewerkt wordt en snel verholpen wordt (en wie weet is deze niet onbelangrijke aanwijzing een hulp daarvoor)
|
15 okt 2005 18:04 |
|
|
horn
PF #57
|
ik draai een keer in de 4 maanden hitmanpro, maar ik heb dus echt NOOIT problemen met het forum. heb geen apple, gewoon windows xp professional.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 okt 2005 19:32 |
|
|
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
tja Horn, het bovenstaande kan ik voor mijzelf exact hetzelfde zeggen, maar toch af en toe ook problemen met de regels.....
XLS en XML kunnen niet gelezen worden EN dan ook geregeld nog eens
heel.....
eerrrrrrrruuuuuuuuuuuuggggggggg......
tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggggggggggggggggggg......
Mauk
|
15 okt 2005 19:59 |
|
|
horn
PF #57
|
forum is zelflerend, snelheid past zich aan aan de intelligentie van de gebruiker.
zoals gezegd, nergens last van
|
15 okt 2005 20:03 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... Als het forum zich aan zou passen aan de intelligentie van de gebruiker had niemand last. Koen, uiteraard is iedere poging om te helpen bij het oplossen van een probleem welkom Ik kan uit het volgende en
echter niets anders opmaken dan dat jij denkt het probleem voor jou op dat moment op te kunnen lossen door een programma op jouw computer te laten draaien. Er is echter geen verband tussen het draaien van HitmanPro op jouw PC en het oplossen van het probleem m.b.t. het Porscheforum dat zich op dat moment voordoet ..... aan de andere kant, net als met (het geloven in) paranormale gaven: als het bij jou helpt zou ik het vooral niet nalaten om het te blijven doen.
|
15 okt 2005 20:23 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Is maar zelden hoor, dat het traag gaat of dat er geen plaatjes van de avatars verschijnen.
En kan iemand aan deze leek uitleggen WTF Hitman Pro is ? Een professionele huurmoordenaar, lijkt het wel
|
16 okt 2005 13:37 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
16 okt 2005 15:16 |
|
|