Aha, nu niet meer. Gebruik(te) inderdaad ook Firefox.
Nog iets anders leuks - als je op de pb button klikt ín een post, quote hij de betreffende post automatisch in je pb en geeft ook de url van de betreffende post aan. Grappig.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
28 maart 2009 14:26
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Re: Discussie over het nieuwe forum
Gefeliciteerd met de nieuwe locatie..................... wanneer is the housewarming party??
Neem ik wel een visje mee..................
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
28 maart 2009 14:32
horn
PF #57
Je weet hoe het met Kostunrix afliep hè?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
28 maart 2009 14:38
Rob Herfst
Panamera Turbo
Rotterdam
Jaco schreef:
Neem ik wel een visje mee..................
Wat lief!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
28 maart 2009 14:57
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
Lijkt wel of er een klein verschil zit in pf3 en subice, de layout bedoel ik. De laatste bevalt me nu beter, denk dat ik 'm zo laat staan.
De rest: tja, stijl is persoonlijk, ik vind hem er wel op vooruit gegaan, maar ook hier gaat op, geef aan wat er anders/beter kan, kan ik altijd kijken of ik het erin kan proppen
28 maart 2009 15:50
rob964.c4
964.c4
assendelft
ik zal wel een brilletje nodig hebben maar hoe kijk je in iemands album?
robert
_________________________________________ remmen is angst
28 maart 2009 16:32
Pascal
‘64 Kever
Geen brilletje nodig, heb ik al gezegd in het andere topic, in het WITTE forum zit de "Album" knop nog niet!
28 maart 2009 16:35
rob964.c4
964.c4
assendelft
thanks,
_________________________________________ remmen is angst
28 maart 2009 16:40
Pascal
‘64 Kever
Is een beetje gefixed, ik heb nog even geen mooi plaatje, maar de tekst staat er in elk geval
28 maart 2009 16:48
bully
moest ook een nieuwe avatar plaatsen...ik vind het er allemaal heel goed uitzien...toppie
_________________________________________ When nothing goes right Go left
28 maart 2009 18:04
cabrio wim
Is nu gelukt hier thuis , op de zaak bij Timo geen enkel probleem, en op de lappetop alles opnieuw moeten instellen om op 15 inch scherm te krijgen. Maar werkt nu ook goed.
28 maart 2009 18:07
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Stijn, ik ga ook weer over op Subice, maar ik begrijp dat we beter nog even kunnen wachten.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
28 maart 2009 18:16
Pascal
‘64 Kever
Dat "even" kan nog wel eens even duren hoor .... Moeten mensen maar niet van die grote plaatjes posten
Nee, zonder dollen, eerst even zorgen dat het functioneel allemaal klopt, en zoals gezegd, de blauwe variant heeft ver voorrang, om de simpele reden dat daar IETS meer mensen gebruik van maken. De witte variant komt wel, maar dit forum is nu eenmaal niet standaard, dus
Overigens, op mijn 13" schermpje past het prima. Nogmaals, niet met die grote foto's maar de rest toch wel? Of stuur anders even een screencapture per mail naar me, dan kijk ik of ik iets over het hoofd ziet
28 maart 2009 18:27
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bedankt, Pascal. We hebben geduld hoor. Dit was al zo'n grote operatie.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
28 maart 2009 18:43
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
Kun je nog wel van dat deprie donkerblauw af trouwens
Ik gebruik altijd Subice maar daarin zie ik zelfs geen home in de banner staan. Dus maar even de blauwe versie gebruiken. Is wel erg wennen ... Ik zal geduldig wachten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum