Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Verbeterpunten van het nieuwe forum
Die mij wel bereikt heeft. Als je op Sjaakie zoekt vind je mij ook niet Komt waarschijnlijk omdat ik niet zoveel berichten heb...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 maart 2009 16:37 |
|
|
bully
|
ik weet nu niet meer hoe je iemand een pb stuurt..als ik op pb druk krijg ik de laatste post te zien en weet niet waar ik mijn tekst kwijt kan?
|
29 maart 2009 17:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Die tekst is een quote vanuit de post waar je op 'pb' klikte, met een url van die post. Als je die info niet nodig hebt, kan je deze gewoon deleten. Als je een lege pb wil, klik je op profiel in een post, dan krijg je het profiel van de poster en kan je linksonder ook op pb klikken. dan krijg je een leeg scherm.... Sommige mensen moet je ook álles uitleggen NB In het kader van de openheid kan je pb's tegenwoordig ook als BCC (geheime kopie) sturen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 maart 2009 17:22 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Had Bully dit(jouw en toevallig ook mijn) antwoord al gePB, maar wat moet je nou met die BCC op dit forum, of moeten we gaan oppassen dat mensen onze PB toch gaan lezen. Mensen die achter knopjes zitten .
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
29 maart 2009 17:28 |
|
|
horn
PF #57
|
Zoals de waard is... Volgens mij bepaal jíj zelf (lees: de verzender) te allen tijde aan wie je een BCC stuurt. Dat is dus iemand die je wil informeren over de inhoud van je pb, zonder dat de ontvanger weet dat jij die persoon een kopie stuurt. Wat dat betreft is dus een BCC niets anders dan de BCC-optie in je emailprogramma. Of ben je ook bang dat Jan-Peter Balkenende elke avond thuis nog even stiekem jouw emails doorbladert? Enfin, om serieus op je vraag te antwoorden: Nee, wij kunnen geen pb's lezen die niet aan ons gericht zijn. Dat kon in de oude situatie niet en dan kan in de nieuwe situatie niet. En eerlijk gezegd heb ik persoonlijk die behoefte ook helemaal niet.
|
29 maart 2009 17:35 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Even serieus terug....deze waard vertrouwt de gasten en de eigenaar van het "hotel". Lijkt me een onhaalbare klus om iedereens PB te moeten lezen. Ander puntje wat me net is opgevallen bij de hunt: Onderaan de pagina staat wie er dit topic bekijken. Nu weet ik toevallig dat WillemB met z'n nieuwe velgjes bezig is en niet met de hunt, maar hij staat wel vermeld
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
29 maart 2009 18:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Staat er bij jou iets over wie dit topic bekijken?????
Bij mij staat: Wie is er online Gebruikers op dit forum: horn
|
29 maart 2009 18:06 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, bij gebruikers, staan dus de mensen die op het zelfde topiconderdeel bezig zijn. Jij en ik dus nu. Althans zo leg ik het uit de laatste 1 1/2 dag!!
|
29 maart 2009 18:09 |
|
|
horn
PF #57
|
Aha, zo zou je het best eens uit kunnen leggen. Geen idee, vreemd. Zal het eens aan Pascal vragen. Heb overigens dezelfde opmerking in het hunt topic verwijderd, om te voorkomen dat we twee verschillende topics met hetzelfde probleem krijgen. Willem Bever had in ieder geval niet twee schermen open staan, stond ook nog in het andere topic. We'll be back...
|
29 maart 2009 18:59 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
schat in dat dit het subforum betreft
_________________________________________ Got coffee?
|
29 maart 2009 19:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat zou ook nog kunnen. In dit geval dus: Mededelingen & Meningen m.b.t. deze site. Hmmmm, klinkt logisch. Noemen ze nl op de forumindex pagina ook 'forum'... Slimme suggestie, spiceboy!
|
29 maart 2009 19:11 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Nog steeds, niet de hele tijd maar af en toe...hebben anderen dit niet?
|
29 maart 2009 20:54 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ja, ik heb het ook zo nu en dan.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
29 maart 2009 21:02 |
|
|
John
Cayenne
|
yep was bij de vorige versie alleen voor de beheerder te zien, nu ook voor de rest...errugge leuke zelfs....gaaf toch..
|
29 maart 2009 21:08 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Bij sommige topicnamen zijn er spaties in de daarvoor verstuurde e-mail notificaties verschenen. o.a. bij: Wie was / wa ren het De Po rsche van Bob de Bouwer
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
29 maart 2009 21:10 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nogmaals, zowel het zoeken, als het "toon nieuwe berichten" is een zoek-functie. De tijd tussen twee zoekopdrachten wordt door het forum bijgehouden, om te voorkomen dat iemand continu op ZOEKEN ZOEKEN ZOEKEN drukt, en de server ietsjepietsje te zwaar belast wordt. Een zoekopdracht kost namelijk nogal wat meer tijd, dan gewoon browsen. De tijd die ertussen moet zitten stond op 30 seconden, en heb ik nu terug gezet naar 15 seconden.... Sorry, maar sommige dingen konden we niet met een paar man testen, wat nu dus wel blijkt Een heel ander iets is het probleem met de foto's. Ik heb het inmiddels gevonden, maar moet nog even broeden op een oplossing. Mensen met VEEL kennis van SQL-queries, meldt je even, want ik heb een lichte uitdaging (en gok dat het offline halen van het forum voor een kwartiertje de enige optie wordt )
|
30 maart 2009 0:02 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Oh sorry, begreep niet dat je dát bedoelde. Het gekke is dat ik vaker op 'toon nieuwe berichten' kan drukken, en dan gaat het goed. En dan bedoel ik een 2 of 3 keer in 5 seconden. Maar heel af en toe dus niet. Dus die 15 secondenregel lijkt er niet in te zitten. Of zie ik iets over het hoofd?
|
30 maart 2009 0:32 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Dat is geen nieuwe zoekopdracht (is namelijk dezelfde opdracht die je al eerder deed... En DAT maakt dan weer het verschil ).... Het zal wel een klein miniscuul verschilletje zijn hoor, maar gewoon rustiger lezen (laat even weten of ie nu goed staat qua vertraging, maw. of je de melding nog vaak (soms) krijgt)
|
30 maart 2009 0:35 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Bij mij werken de snelkoppelingen naar een topic in de waarschuwingsmailtjes niet???? XP en outlook.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
30 maart 2009 8:43 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Volgens mij zit Maurice daar helemaal in, maar ik wil ook wel een blik werpen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
30 maart 2009 10:39 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Paulus, bedank Eelco namens mij, en natuurlijk de rest van het forum. In totaal een seconde of 30 werk, top top top! Alle foto's moeten nu weer werken in de postings mensen! Als er iets niet werkt, bestaat de foto niet meer gok ik
|
30 maart 2009 12:14 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Vreemd op VISTA PC nog steeds problemen, sta ook standaard ingelogd op werklaptop en daar werkt het prima, maar draait ook niet onder Vista, kan het daar aanliggen?
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
30 maart 2009 12:35 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Ik draai op m'n laptop Vista 64-bit en jouw probleem treedt niet op. (wel is http://www.porscheforum.nl een trusted site, dat kan ook nog schelen, misschien ?)
_________________________________________ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Only dead fish go with the flow =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
|
30 maart 2009 12:51 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
In de berichtenlijst staat niet meer in welk sub-forum de berichten staan ... was ik verwend met de BETA versie in deze, of heb ik het bij het juiste eind en was dit op het oude forum wel zichtbaar EDIT: Het doet het (weer) What about: berichten van de afgelopen dag
|
30 maart 2009 18:31 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Echt Olaf, LEZEN! (staat in het eerste bericht, dingen die ik nog moet fixen)... Daarnaast KAN het gewoon door de "Toon Actieve onderwerpen" en onderaan voor 1 dag te kiezen )
|
30 maart 2009 18:46 |
|
|