Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Quoten
Kreeg net een P.Btje dat we niet zoveel mogen Quoten!!!!!!!!!!!
Moet meer reageren zonder, is onnodige bladvulling.
Hoe wil je dan aangeven dat je reageert op een art., moet je het toch ook typen.
Wil even weten of er meer mensen dit bericht gekregen hebben.
En als het over bladvulling gaat, zou ik denken er niet zoveel afbeeldingen op te zetten, als ik zie wat voor vulling die geven.
Maar ja wie ben ik, maar een forum rakker.
|
22 jan 2007 13:18 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: Quoten
Ik heb geen berichtje gehad.
Ik heb geen berichtje gehad
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jan 2007 13:35 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Ik denk dat bedoelt wordt dat je niet hele epistels moet quoten ( vind ik zelf ook vrij hinderlijk) maar alleen kleine delen van de tekst.
Zoals Paul bij zijn 2e quote doet is het niet hinderlijk, maar als je hele lappen tekst quote kan ik wel begrijpen dat een mod daar over valt.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
22 jan 2007 13:39 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Nope
Al krijg ik ook wel regelmatig fanmail, deze keer heb ik niets aangekregen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 jan 2007 13:40 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Kan me voorstellen dat het met name geldt voor "quoten" van foto's?! En nee, heb ook geen berichtje gehad.
|
22 jan 2007 13:47 |
|
|
cabrio wim
|
Doe ik ook, maar zie soms dat er forum ledel zijn die er drie of vier in elkaar quoten, en foto's.
Dus vroeg ik me af of die ook een berichtje gekregen hadden.
|
22 jan 2007 13:48 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik ben hiervan niet op de hoogte, maar ik zoú me best iets dergelijks kunnen voorstellen ; vooral als je reageert op een direct bovenstaande post is een quote niet nodig.
Zet iemand er in de tussentijd toevallig een post tussen, kun je altijd nog jouw post wijzigen en er eenvoudig @cabrio Wim voorzetten.
Een andere tip is bv om net te doen als ik nu expres gedaan hebt , nl de quote verkleinen tot hetgeen waarover het gaat waarop je wilt reageren...vaak zie ik een erg grote post ge-quote, waar het om slechts één zin gaat.
Dit is niet slechts aan jouw Wim, maar ik het algemeen zou men hier iets meer op kunnen letten...in die zin kan ik de "aanwijzingen" dus best begrijpen.
Jurgen, die ongetwijfeld ook (soms) op deze dingen te betrappen zal zijn, maar er wél altijd op probeert te letten.
|
22 jan 2007 13:49 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
en dan :
berichten of antwoorden
met veel lege regels
Server-ruimte kost geld.
|
22 jan 2007 13:50 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nah, het is niet de server-ruimte die geld kost, maar het is de hoeveelheid tekst die op je afkomt.
Paul's berichtje vind ik een HEEL goed voorbeeld hoe het wel en niet moet (andersom natuurlijk, dat terzijde )
Maareh, wellicht een rare opmerking, maar als je zo'n vraag hebt, kun je dat toch ook als reactie op die PB vragen? In plaats van op deze manier zoiets te "vragen"?
|
22 jan 2007 14:03 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Daarover "viel" ik in eerste instantie ook ; waarom niet jouw punten aangeven bij die mod ipv het hier "aan de kaak te stellen" ...
Pb's van mods zijn meestal tips of opmerkingen die ten goede van het forum komen...en dienen mjin inziens niet hier gepost te worden.
Laatst bijgewerkt door Jurgen op 22 jan 2007 14:08, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 jan 2007 14:07 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Zoiets bedoel je dus
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 jan 2007 14:08 |
|
|
outletvalve
|
NJa, vindt het niet verkeerd dat cabrio wim dat hier aan de orde stelt, zo heeft het algehele publiek nog iets aan die opmerking, en..
Wie de schoen past, trekke een slof aan.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
|
22 jan 2007 14:23 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Quoten op zich vind ik prima en ik maak er ook graag gebruik van.
Wanneer ik direct op een bovenstaande post reageer quote ik meestal niet.
Maar wanneer ik quote is het in de meeste gevallen om één zin of opmerking te doen. Die quote ik dan zodat ook mijn reactie gelijk duidelijk is en ik als argeloze lezer niet het hele bovenstaande eerst nog eens moet gaan doorlezen.
Foto's quoten vind ik in de regel niet nodig om te quoten. Alleen in zeer uitzonderlijke gevallen kan dat zinvol zijn. Meestal volstaat ook dan het knippen van de bijbehorende tekst om mijn reactie weer te verduidelijken.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
22 jan 2007 14:24 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... maar als er dan zo nodig op deze manier op gereageerd moet worden dan wil ik de aanleiding voor dit topic best ook hier posten hoor, want zo bijzonder was de inhoud ervan niet.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 jan 2007 14:25 |
|
|
outletvalve
|
d'as al de tweede Mod die onnodig veel quotes gebruikt
|
22 jan 2007 14:28 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Ik zeg: meer slotjes en minder uitroeptekens.....
|
22 jan 2007 14:28 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Eric , ik reageer op deze manier omdat Wim schrijft ;"we mogen niet zoveel quoten" ... jíj hebt geschreven "kun je beter"...
Ik vind de stellingname van Wim dus niet helemaal correct...het veroorzaakt al gauw een sfeer die nu dus alweer aan het ontstaan is
|
22 jan 2007 14:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Helemaal mee eens Jurgen, vandaar dat ik ook de letterlijke aanleiding postte zodat de reactie van TS in de juiste context kan worden geplaatst.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 jan 2007 14:50 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Gelukkig dat hiervoor geen facturen de deur uit hoeven. Anders was het weer een duur draadje aan het worden.
|
22 jan 2007 15:06 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Suggestief quoten, ook een kunst
|
22 jan 2007 15:15 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Volgens mij is het dan geen quote meer
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
22 jan 2007 15:25 |
|
|
outletvalve
|
Ik vind het wel meevallen met die "sfeer", er wordt gewoon gezond gediscussieerd over "het quoten" hier op het forum, niets mis mee.
Je hoeft van je hart geen moordkuil te maken, dus het is goed als zulke dingen eens gezegd worden.
|
22 jan 2007 15:46 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
22 jan 2007 15:46 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jan 2007 15:54 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Klopt. Wim schudt een transcreatie uit de mouw.
trans-
1 dwars door of over het door het tweede lid aangeduide entiteit
cre·a·tie (de ~ (v.), ~s)
1 schepping, werk
Geinig hoor. Cursusje Creatief met Quoten organiseren wellicht
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
22 jan 2007 15:55 |
|
|