Auteur |
Bericht |
Stangman
|
Porscheforumix en de belgen
Geachte PF-lezers,
Het valt mij op dat we de laatste tijd veel nieuwe leden uit België hebben mogen verwelkomen. Alleen maar goed natuurlijk, want wij nuchtere, schaatsrijdende, koeienmelkende calvinisten kunnen nog heel wat leren van onze Zuiderburen. Nu zou ik wel eens willen weten wat de verhouding Belgen/Hollanders is. Niet alleen om mijn geografische nieuwsgierigheid te bevredigen, maar ook om te peilen of het statistisch zin zou hebben om de .nl extensie om te zetten in een meer gelijkwaardige. De technische mogelijkheden heb ik eerlijk gezegd niet onderzocht - een .bnx is misschien wel wat? - maar misschien kunnen de ICTérs daar wat meer over uitweiden.
Stangman |dieéénjaaraandeBrusselsepoortstraatteGentheeftmogenverblijven|
|
18 feb 2005 0:28 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
nederlanders zijn toch veeeeeeeeeeel slimmer als belgen en we winnen meestal met voetballen
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
18 feb 2005 0:42 |
|
|
Sjonnie
|
Wat moet ik dan invullen? (Belg wonend in Olland, maar met deeltijd werk in Belgie)
|
18 feb 2005 0:43 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
|
18 feb 2005 0:52 |
|
|
Stangman
|
Grensgeval, zowel letterlijk als figuurlijk Ik stel voor dat je paspoort de standaard is en bij een dubbel paspoort geldt woonplaats.
|
18 feb 2005 0:56 |
|
|
Stangman
|
LOL @ Robbie |Contradictio-in-terminus-galore|
|
18 feb 2005 1:04 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
taalgebruik en spelling is op dit forum van beide nationaliteiten om te huilen
|
18 feb 2005 1:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Uitzonderingen daar gelaten dan...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 feb 2005 8:10 |
|
|
John
Cayenne
|
|
18 feb 2005 8:52 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Wat ik persoonlijk veel erger vind, zijn mensen die daarover zeuren en zelf interpunctie en gebruik van hoofdletters niet belangrijk vinden. Ik zou het op prijs stellen als dit de laatste opmerking betreffende dit onderdeel is.
Bedankt voor de aandacht.
|
18 feb 2005 10:49 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Porscheforumix en de Belgen
Leuk om te weten, maar
wat is het nut van de moeite die je daar in moet stoppen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
18 feb 2005 11:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Porscheforumix en de Belgen
.... voorlopig staat het 9 - 2 voor den Ollanders
Olaf -eriszekerweergeenenemoeroptv-
|
18 feb 2005 11:12 |
|
|
Sjonnie
|
100% Belg, en dat zal nooooooooooooooooooit veranderen.
|
18 feb 2005 11:45 |
|
|
horn
PF #57
|
(Sorry, ik heb een beetje zitten knippen op de verkeerde manier. Topic gaat hier verder. Sorry Stang, het was goed bedoeld, maar nogal kreupel uitgevoerd )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 feb 2005 19:02 |
|
|