Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 15:24

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
NPC: Dreamnight at the zoo 2007 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht NPC: Dreamnight at the zoo 2007
Zijn er hier nog mensen die van plan zijn op vrijdag 1 juni mee te rijden vanaf Waterland Neeltje Jans met de Dreamnight at the zoo van de NPC? Zelf zal ik denk ik wel van de partij zijn, maar het is altijd leuk als er meerdere bekenden zijn. Zijn er misschien mensen die ook weten hoe laat het daar begint en wat precies de bedoeling zal zijn?

26 mei 2007 13:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Ik ben in ieder geval van de partij. Zal ongeveer om 17.45 uur daar zijn. Verzamelen is daar 18.00 uur. Zover ik weet gaan we voor taxi spelen voor zieke kinderen. De kinderen en ouders wordt een leuke avond bezorgt en wij proberen ons steentje bij te dragen.

Voor meer informatie kan je ook nog even Ron bellen (zie inschrijfformulier) Van Ron begreep ik dat er ook een Cobra, Ferrari en Lamborgini naast de Porsches komen.

Ben benieuwd. Ik zie je daar wel Guido. :wink:

26 mei 2007 17:01
Profiel
PorscheForum Junkie
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht Re: Dreamnight at the zoo 2007 (NPC)
Double G schreef:
Zijn er hier nog mensen die van plan zijn op vrijdag 1 juni mee te rijden vanaf Waterland Neeltje Jans met de Dreamnight at the zoo van de NPC? Zelf zal ik denk ik wel van de partij zijn, maar het is altijd leuk als er meerdere bekenden zijn. Zijn er misschien mensen die ook weten hoe laat het daar begint en wat precies de bedoeling zal zijn?

Ga ook uiteraard, inmiddels al vele jaren achtereen. Ga alleen naar Amsterdam, artis, toe.

Henk

26 mei 2007 19:01
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Nou, ik heb me zojuist definitief aangemeld. De agenda was nog geheel leeg op die dag, en aangezien ik tot 17.00u moet werken is het in dit geval geen enkel probleem om er voor 18.00u te zijn. Eindelijk eens een thuiswedstrijd voor mij :lol: :wink: .

Ruud, tot vrijdag!

26 mei 2007 19:15
Profiel
Forum Admin
Cayenne
porschehenk schreef:
Ga ook uiteraard, inmiddels al vele jaren achtereen. Ga alleen naar Amsterdam, artis, toe.

Henk

met je nieuwe auto ?????? of met die nieuwe velgen ????

Afbeelding

26 mei 2007 22:05
Profiel
PorscheForum Junkie
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
John schreef:
porschehenk schreef:

Henk

met je nieuwe auto ?????? of met die nieuwe velgen ????

Afbeelding

Geel is helemaal de kleur, en ja wie weet :D

27 mei 2007 17:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht 
Was er dit keer ook bij. Indrukwekkend evenement.
Leuk, onder begeleiding van een heuse politiemacht door het spitsverkeer,
en nog leuker : gedoogd over de vrijgemaakte linkerbaan van de Ijtunnel
met 200+ een paar kids in extase te kunnen brengen.... :D

02 jun 2007 9:45
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Voor de kinderen was het op Neeltje Jans ook geslaagd, ondanks de magere opkomst (2 x 3.2, 2 x 964, 1 x cobra en 1 x corvette), voor 2 van de rijders iets minder. 1 rijder kreeg een steen op zijn voorruit wat resulteerde in een sterretje, de ander kreeg op hoge snelheid een meeuw op zijn koplamp wat zowel de meeuw als de koplamp niet overleefden :( .

Aangezien Neeltje Jans geen dierentuin is maar een attractiepark, waren wij daar gewoon een extra attractie. De kinderen mochten in de gewenste auto instappen, waarna wij met hun een rondje over het eiland reden. Afhankelijk van wat de kinderen wilde en de regen die af en toe even viel ging het de ene keer met slechts 80km/h, terwijl het de ronde daarna weer ronde de 190km/h zat. Dat was voor mij ook wel de grens van wat nog verantwoord was en wat niet meer. Het gedeelte van de ronde waar beide schadegevallen zijn ontstaan was normaal voor autoverkeer afgesloten, maar voor de gelegenheid mochten wij daar nu wel rijden. Het wegdek was daar niet bijster goed, maar de 160km/h werd toch regelmatig even aangetikt.

De organisator vroeg mij nog of ik meer mensen kende met speciale auto's, zodat er volgend jaar een stuk meer zijn om de kinderen te kunnen amuseren. Dus ook niet-NPC-ers wordt gevraagd dan mee te doen.

02 jun 2007 13:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/Belgiƫ
Bericht 
Laat maar weten wanneer.
Dan valt er hier wel iets te regelen.
Zeeland is een plek waar ik graag vertoef (nog 4 weekjes wachten)

Laatste update 22/10/2013

04 jun 2007 1:05
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ]