Nog tot 10 oktober is die route te rijden in en rond het centrum van Eindhoven.
Ik heb het al meerdere keren gedaan (telkens op de Harley). Als je van sferige verlichting houd is het zeker aan te raden. Kinderen zijn er ook gek op.
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Knap, moet een hoop geld kosten btw.
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
30 sep 2004 21:24
Sjonnie
Lou schreef:
hmmmmmmmmm, ik deeeeeeeeeeeenk dat ik wel weet wie dit in Eindhoven sponsort..........
30 sep 2004 23:28
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Yep, diegenen die in Hasselt vertrokken zijn en er een hoop sociale drama's hebben achtergelaten
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
30 sep 2004 23:42
Pascal
‘64 Kever
Sjonnie schreef:
Lou schreef:
hmmmmmmmmm, ik deeeeeeeeeeeenk dat ik wel weet wie dit in Eindhoven sponsort..........
Loopt wel los geloof ik, in den beginne was het wel zo, maar wordt nu geloof ik toch merendeels door de gemeente gedragen...
Lichtjesroute is wel grappig, maar ook niet meer dan dat
02 okt 2004 0:35
Sjonnie
Het is vooral leuk voor de kinderen, en romantici die Kerstmis ook al zo gezellig vinden. De sfeer bij alle betrokkenen is heel warm.
Je moet het wel rijden in een Targa of Cabrio (of motor, of fiets natuurlijk), dan zie je pas goed alle lichtjes die zowat op de hele route staan.
Vandaag wordt het nog mooi weer, als iemand het eens wil doen, today 's the day.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum