Zijn er nog mensen die op 16 / 17 augustus naar de ring gaan on de 1000KM race aldaar te zien. Ik schuif extra mijn verjaardag een dag naar voren om te kunnen gaan kijken.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Ik ben zeker van plan te gaan. Waarschijnlijk rijden Bleekemolen en Verstappen in de RS Spyder, Peter van Merksteijn rijdt de Adac Rallye Deutschland die gelijktijdig plaatsvindt. Verder de Felbermayr-Proton Porsche aanmoedigen (nr. 77+88)!
23 jun 2008 17:39
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Heb ze in Spa gezien. Ga er zo ver niet voor rijden...
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
tot net mijn verjaardag gevierd en om 8uur al weer op om naar de nürburgring te gaan . Van merksteyn staat op pole dus het kan weer leuk worden.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Het is niet vergelijkbaar met er zelf bij zijn, maar de 1000km op de Nürburgring wordt vandaag live uitgezonden op Motors TV (vanaf 11:45)en op Eurosport 2.
En dan is er ook nog Bavaria city racing in deze wereldstad, te volgen op SBS6 vanaf 14:30 tot 17:00 en met 4 camera's online:
http://rr.silverlightstreaming.eu/
shit we gaan niet , die maat van me waarmee ik zou gaan heeft afgemeld.
Nu kan ik wel de teringzooi die ze achtergelaten hebben gisteren opruimen.
leuk zo een feestje!!!. Dus toch maar tv kijken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum