Auteur |
Bericht |
Geert
911 3.2 Carrera 1989
997 Carrera S 2004Amsterdam
|
Foto's Honk Your Horn Minimeeting
|
20 dec 2004 20:25 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Superfoto's Geert Echt genieten
Zeer jammer dat ik er niet bij was
Groeten,
Shark (dienuwelkanziendatdesnelheidvanhetforumopmiddeleeuwsniveaudraait)
|
20 dec 2004 21:17 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
mooie geschoten geert!
Je kan ze ook uploaden in het fotoalbum, daar is map aangemaakt voor alle foto's van de 19de
|
20 dec 2004 21:56 |
|
|
horn
PF #57
|
Top Geert, vooral die fotootjes van onderweg. Heb je niet nog een leuke foto van je vriendin - als echte 'Porsche girl' ook erg aan het genieten volgens mij (vooral van het stukkie Amerongen - Wijk bij Duurstede - Amerongen - Wijk bij Duurstede hebben niet veel mensen zo gereden volgens mij )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 dec 2004 0:53 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
wat een parkeerplaats. die bomen. dijkweggetje ook niet verkeerd.
nog ergens goede 3.2 in de verkoop?
off topic: goeie hollandsche aanvalschmeeuwen
|
21 dec 2004 1:02 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Mooie foto's, niet de enige trouwens als je er het fotoalbum eens op nakijkt
|
21 dec 2004 12:07 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
|
Wat is overigens de algemene policy hier op t forum wat betreft nummerplaten onherkenbaar maken? Zie dat het soms wel en soms niet wordt gedaan..
|
21 dec 2004 15:28 |
|
|
John
Cayenne
|
Dat komt vauit een history mbt prikborders, daar was het een ongeschreven regel om anoniem te blijven..
Zelf heb ik er geen probleem mee, maar der zijn mensen die wellicht huiverig zijn met een kenteken aan een mooie auto (en dat zijn ze nou toevallig allemaal hier) plakken zodat het dievengilde er iets aan zou hebben, iets wat ik betwijfel.
Maar als er mensen zijn die problemen hebben met geposte eigendommen gewoon ff mailen en dan passen wij het aan.
|
21 dec 2004 15:45 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
|
Aha, ok.
Nou bij deze dan..mochten mensen er een probleem mee hebben, dan wil ik dat best aanpassen.
|
21 dec 2004 16:12 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
21 dec 2004 17:07 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
--------------------------------------------------------------------------------
Geert schreef:
Wat is overigens de algemene policy hier op t forum wat betreft nummerplaten onherkenbaar maken? Zie dat het soms wel en soms niet wordt gedaan..
Dat komt vauit een history mbt prikborders, daar was het een ongeschreven regel om anoniem te blijven..
Zelf heb ik er geen probleem mee, maar der zijn mensen die wellicht huiverig zijn met een kenteken aan een mooie auto (en dat zijn ze nou toevallig allemaal hier) plakken zodat het dievengilde er iets aan zou hebben, iets wat ik betwijfel.
Maar als er mensen zijn die problemen hebben met geposte eigendommen gewoon ff mailen en dan passen wij het aan.
-------------------------------------------------------------------------------------
Laat ze maar langs de rottweilers komen......
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
21 dec 2004 17:58 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
leuke foto´s Geert, ook leuk om te zien dat andere toch bijna dezelfde foto´s maken als de rest.
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
21 dec 2004 18:15 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
't is op het prikbord inderdaad regel om geen nummerplaten zichtbaar te geven -
'n ander invals hoek mbt het zichtbaar hebben van een kenteken ..... de GAIK plaat is niet fraude-vrij .... je kunt nog steeds een kentekenplaat laten maken die niet het nummer van je eigen P heeft (of andere snelle auto) .... en er vrolijk mee rond gaan crossen .... vandaar ...
't is een hoop werk om al die foto'tjes te editen, meestal maak ik er dan wat moois van .....
.... zo'n gele vlek is toch ook niet alles .... 29-GF-GF
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
21 dec 2004 18:26 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
|
Aantal malen fout gereden ja. Achja, je kan nooit té lang in een Porsche zitten
Dacht nog wel een fotootje van haar bij naast m'n P te hebben maar blijkbaar had ik toch meer oog voor andere zaken
Maar ze vond 't in ieder geval ook erg leuk, dus je zult ons zeker nog vaker tegen gaan komen.
|
22 dec 2004 19:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Je meent het .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 dec 2004 21:33 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
niet alleen foto's zijn er gemaakt ....
http://www.964.be/Honkstart.avi
Met dank aan Edwin ...
|
23 dec 2004 8:15 |
|
|
Der Ferry
Beveren Belgie
|
Mooi geluid Dirkie , daar kan ik de hele dag naar luisteren
( ik bedoel wel het geluid van je P. , niet dat rare lachje )
_________________________________________ Boys will be boys ...only the toys get bigger !
|
23 dec 2004 10:50 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
héhéhé ... heb em stiekum ook al keertje of 10 bekeken ... niet voor mijn lachskes dan ... maar voor de na-daver als ik bijna uit beeld ben ...
Kmoe dringend is iemand met mijn P laten rijen als ikzelf sta te kijken, want binnenin is dat toch weer heel anders.
Greetz
Dirk
|
23 dec 2004 15:12 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zou je datnou wel doen
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
23 dec 2004 15:21 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Kwist dat ze ging komen ...
|
23 dec 2004 15:26 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Tussen alle andere foto's in, toch nog een paar leuke gevonden (vind ik dan):
|
23 dec 2004 23:15 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
eindelijk even wat tijd om wat te "mergen" en niet allen de foto's zelf maar ook op de foto
|
23 dec 2004 23:59 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Fantastische foto('s) Marcel.... *trots*
EINDELIJK een foto van die meeting waar mijn auto op staat
|
24 dec 2004 0:02 |
|