Auteur |
Bericht |
Red Bullet
911 Carrera 4 CabrioletDoetinchem
|
Porsche Achterhoek Toerrit 2 - "voorgloeien" -
In navolging op de eerste Porsche Achterhoek Toerrit in september vorig jaar willen we graag "voorgloeien" voor het spectakel dat we in september 2005 gaan organiseren......!!
Daarom nodigen wij jullie van harte uit op ZONDAG 26 JUNI a.s. vanaf ca. 10.00 uur. De start zal weer zijn bij het Fit Care Center IJsselweide te Gendringen.
De route loopt uiteraard door de Achterhoek (en verder) en er zullen een aantal zeer verassende elementen worden toegevoegd.....voor laag- en hoogvliegers, voor rustzoekers en kerkgangers....!!!???.....
De catering is weer subliem verzorgd en de Achterhoekse "gemeudelijkheid" viert hoogtij!
Het aantal deelnemers willen wij beperkt houden en daarom graag zo spoedig mogelijk bericht per e-mail aan r.legerstee@chello.nl
Graag opgave van aantal personen en auto en wij sturen dan zo snel mogelijk de verdere gegevens. Eventueel kunnen wij bijrijders regelen.
Graag tot ziens!
Porsche Achterhoek Toerrit 2
Walter Tenten / Rob E. Legerstee
|
30 mei 2005 12:02 |
|
|
John
Cayenne
|
Drukke boel in de achterhoek zeg, maar wel leuk initiatief.
|
30 mei 2005 12:28 |
|
|
Red Bullet
|
Als ik het goed begrijp dan loopt de 8-Kastelenrit zo'n beetje daar waar wij vorig jaar de route hadden.... We gaan ook iets meer kilometers maken..... Dus.... 5 juni èn 26 juni noteren!!!!
|
30 mei 2005 13:13 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Toerrit of puzzelrit?
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 mei 2005 14:15 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Heb 25 juni 's avonds een bbq met zo'n 35 man...kweet niet of dit laat of erg laat gaat worden , maar ik hou dit draadje wel in de gaten..lijkt me erg leuk. Is sowieso een erg mooi gebied om te rijden!
|
30 mei 2005 14:22 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Mag ik je even corrigeren Jurgen?
Is het MOOISTE gebied om te rijden
Ben er ook weer bij (thuiswedstrijd)
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
30 mei 2005 15:40 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Niet voor mij deze keer zit op 26 juni met een verjaardagsfeestje.
Maar als ik André 3.0 mag geloven moet het daar heel erg mooi,mooi, mooi, mooi, mooi,mooi, mooi, mooi zijn
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
30 mei 2005 17:33 |
|
|
Black Speedster
911 SpeedsterLichtenvoorde
|
Re: Porsche Achterhoek Toerrit 2 - "voorgloeien"
Rob en Walter,
Wij zijn weer present, een toerrit in de Achterhoek is een makkie.
Waar je ook rijdt het is er altijd mooi!!
Succes met de organisatie,
Richard
|
30 mei 2005 21:59 |
|
|
Red Bullet
|
Molen934 - het is een toerrit. Als je toch wilt puzzelen, gewoon even het blaadje omdraaien....
André - tof dat je meedoet! Stuur nog even een meeltje....
|
31 mei 2005 11:16 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
31 mei 2005 11:18 |
|
|
Red Bullet
|
Vond hem zelf ooh heeel flauw....
|
31 mei 2005 11:22 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
André,
Mooi oh nie dan, bietje tour'n. Liek mie ok onmeunig leuk, eev'n kiek'n of ik d'r ok bie kan weez'n. Nog 'n keer langs de Kerkemeijer knapp'n
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
31 mei 2005 22:53 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Wij willen graag mee met mijn Batmobile.
Heb je gemaild. Is dat voldoende?
Groet'n uut Twente
Mark&Monique
|
05 jun 2005 22:26 |
|
|
frank 964
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!Groningen
|
ik heb me al opgegeven voor de Treasure hunt puzzel/toertocht van de NPC.
volgende keer dan maar weer.
_________________________________________ 964 WTL verkocht circuit auto bmw e36 321 pk M3 Freude am Fahren......
|
05 jun 2005 22:28 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Sorrie, maar twee keer de achterhoek in één maand wordt een beetje teveel hoor In elk geval veel plezier teogewenst, want mooi is het er zeker.
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
07 jun 2005 0:45 |
|
|
Red Bullet
|
Marknineoneone
Jullie mail is binnen. Bedankt! We houden rekening met "de kleintjes"...
Ik stuur binnen twee weken de verdere gegevens betreffende starttijd, plaats, etc.
We hebben nu al een gezellige (flinke) club bij elkaar, maar er kunnen er nog enkelen bij....!!!???
Mail r.legerstee@chello.nl en jouw plaats is verzekerd!
Koffie met Pillewegge........Soep van Jeanette.......een super (Rode Leeuw) buffet......en....natuurlijk....een pilsje van Walter....!!!!!!
|
08 jun 2005 16:04 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Super! Bedankt voor je reaktie en het pils aanbod
Heb je inmiddels gemaild
De groet"n
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
08 jun 2005 17:22 |
|
|
André
|
Nog een paar dagen, en dan...................
Zondag 26 juni Achterhoek toerrit.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
21 jun 2005 20:51 |
|
|
Red Bullet
|
Hoi André!
Hoi André,
Je bent me voor met je vraag in de mailbox. Ben momenteel bezig een e-mail te maken voor alle deelnemers. Zal vast een tipje van de sluier oplichten: het gaat door! Aanwezig zijn om 10.00 uur in Gendringen. De start zal tussen 10.30 en 11.30 uur plaatsvinden. We hebben een heel mooie route uitgezet en als klapstuk een geweldig buffet in het nieuwe Fit Care Center van Walter en Jeanette in Lichtenvoorde. Ter afwisseling een andere slotlocatie. We hebben besloten er deze keer een ALL-IN prijs van te maken van...... Ja echt, inclusief koffie, pillewegge, koffie onderweg, soep met broodjes en een koud/warm buffet en inclusief alle drankjes!!!!!! Niet te geloven!!!
Ik zie je zondag!
Groet, Rob Bullet
|
21 jun 2005 21:47 |
|
|
Red Bullet
|
Porsche Achterhoek Toerrit 2
Het kan nog! Je kunt je nog steeds inschrijven! Het wordt fantastisch weer. Even een mailtje: r.legerstee@chello.nl
ALL-In prijs.........Euro 35,-- per persoon ......dus inclusief ALLE eten drinken en een superrit door de Achterhoek en een gedeelte Duitsland (eventjes "lucht" door die motor.. )
tot ziens op zondag 26 juni...
Rob Red Bullet
|
24 jun 2005 12:21 |
|
|
André
|
Het mooiste weer van de wereld,een perfecte dag voor een Porschetoerrit.
Tot straks luitjes
|
26 jun 2005 8:35 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
wat is hier weining ruchtbaarheid aangegeven, of heb ik gewoon veel gemist, had wel graag meegegaan, maar redt het nu niet meer... veel plezier.....goede deal trouwens voor 35 euries.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
26 jun 2005 8:51 |
|
|
Red Bullet
|
Wij zij er klaar voor!!!!! Wordt een mooi dagje Rustieke weggetjes, glooiende hellingen, wuivende korenvelden, idyllische dorpjes, mooie tuinen, razende autobaan en een rijk en relaxed Italiaans Buffet in Lichtenvoorde........ciao tutti!!!
|
26 jun 2005 8:55 |
|
|
André
|
|
26 jun 2005 22:06 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Jullie hebben iig prachtig weer gehad!! Heb wel niet meegereden(ging niet ,lag pas om 4.30 in bed ), maar ben vanmiddag wel in Lochem geweest...blijft een schitterend gebied he .
Benieuwd naar de foto's..
|
26 jun 2005 22:22 |
|
|