Wij van Stichting Opkikker zijn op zoek voor 15 December as. naar 2 Porsches die rond 18.00/18.30 een rit willen maken vanuit Den Haag naar Zoetermeer. OP deze dag organiseren wij een Opkikkerdag voor Julius ( 4) en zijn gezin. Julius wordt behandeld voor een neurologische aandoening. Omdat zij veel tijd doorbrengen in het ziekenhuis willen wij hun op deze dag even laten genieten van allerlei verrassingen. Nu zou het broertje van Julius ( Maurits 7) dolgraag eens in een Ferrari willen rijden. Ik hoop dat iemand zou kunnen helpen.
Wanneer je niemand kunt vinden uit de regio Den Haag of Zoetermeer, dan wil ik wel helpen op 15 december. De mijne lijkt alleen niet echt op een Ferrari
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
18 nov 2015 18:29
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Rit voor Stichting Opkikker
Mandy schreef:
Nu zou het broertje van Julius ( Maurits 7) dolgraag eens in een Ferrari willen rijden. Ik hoop dat iemand zou kunnen helpen.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum