Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Evenement Porscheforum voor 2007 op Cape Holland??

19 okt 2006 10:49

...Een aantal mensen van jullie weten wel dat ik het in een topic kort NA de 3e Jubirit had over een eigen rit of verzameling van Porsche's tijdens het Historisch Weekend op de oude rijkswerf in Den Helder. Historisch Weekend werd verleden jaar helaas afgezegt maar de site heeft sinds een kleine week wél de vermelding staan dat het in 2007 met de 11e editie van start gaat! (23&24Juni)
Nu is dit evenement natuurlijk niet zo groot als b.v Lelystad en elk jaar komen vaak dezelfde oude bakken, maar er is iets wat mij altijd dwars heeft gezeten: bijna geen oude Porsche's!! We hadden er een enkele keer een oude 912 staan maar dat was dan ook alles..Ik wilde hier graag verandering in gaan brengen en had zoiets van, Nou dan schrijf ik me in met mijn eigen 924, die net Oldtimer geworden is. Mooi niet, inschrijving alleen geldig voor wagens tot en met 1975! :x

Mijn idee was dus nu: stel ik stap naar de gemeente en ik krijg het voor elkaar dat we met een aantal forummers en leden van de PorscheClup Nederland OOK op het terrein van Cape Holland mogen of een rit mogen starten daar door de stad en omgeving(het leukste is natuurlijk met de oude eerste generatie 911 of 356)..Wie zou er dan komen? Na de rit zouden we kunnen verzamelen bij het Fort Kijkduin/of ergens anders misschien?? voor een kopje koffie OF zelfs avondeten..
Iemand suggesties, ideetjes, hulp of kritiek: altijd welkom!!

Lijst van deelnemers ZATERDAG:
1 )
2 )
3 )
4 )
5 )
6 )
7 )
8 )
9 )
10 )
11 )
12 )
13 )
14 )
15 )

Lijst van deelnemers op ZONDAG:
1 ) 911 Lover - 968SC
2 )
3 )
4 )
5 )
6 )
7 )
8 )
9 )
10 )
11 )
12 )
13 )
14 )
15 )
Laatst bijgewerkt door FROST op 19 feb 2007 16:57, in totaal 7 keer bewerkt.

Re: Evenement Porscheforum voor 2007 op Cape Holland??

19 okt 2006 11:47

FROST schreef:Iemand suggesties, ideetjes

Neem contact op met hun.

Gijs (voorzitter) is altijd wel in voor zoiets

http://content.us.porsche-clubs.porsche ... E0004B285C

19 okt 2006 11:55

FROST schreef:Iemand suggesties, ideetjes, hulp of kritiek: altijd welkom

Beetje een te gemakkelijke voorzet, dus ik doe het niet.... :wink:

Nou ja, toch maar: zorg je wel dat de kroketten dan niet te vet zijn en de soep niet te zout?? :twisted: :mrgreen: :wink:

On topic: Ik ben zowel lid van de "klassieke 911 en 912 club" en ga ook regelmatig mee met forumritten, dus is er in het algemeen in een kalenderjaar al genoeg te doen qua ritten.
Ik vind echter het sociale aspect minstens zo belangrijk als het rijden, dus voor mij persoonlijk trekt me dit alleen als er meerdere mensen van ofwel de club of het forum gaan. Om puur Porsche te vertegenwoordigen heb ik niet zo'n behoefte.

19 okt 2006 11:59

patrick911 schreef:Nou ja, toch maar: zorg je wel dat de kroketten dan niet te vet zijn en de soep niet te zout?? :twisted: :mrgreen: :wink:

En de broodjes niet te klef :shock:

:@: Frost :arrow: bekijk eerst wat jij wilt organiseren, of dat samengaat met de organisatie van het Historisch Weekend .... en dan welk forum (of ander medium) hier het meest voor geschikt is :idea:

Denk dat er in verhouding weinig pre' 75'ers op het PF rondstruinen .... en dan nog :?

19 okt 2006 12:14

Olaf; ik ben al druk aan het organiseren, heb de 911/912club ook al geschreven *thxvoordelinkJohn4s* MAAR ook gezegt dat er een kans bestaat dat het hele happening niet doorgaat als het bestuur van His.weekend nee zegt! Dus er is eigenlijk nog geen reden voor paniek of een duidelijke afspraak aan de andere kant want het is allemaal pas in 2007!

en JA, het sociale aspect is ook belangrijk. Het project staat nog in startblokken en daarom zei ik dus al: ideetjes en dergelijk zijn van harte welkom! Er is daar genoeg te doen, bios, musea voor wie zich intresseert in de marine (geschiedenis), we hebben het oude fort kijkduin in de buurt met een zee-aquarium etc.

19 okt 2006 14:03

Ik sluit graag aan met de Speedster, mits geen gelijktijdige circuitdag of iets dergelijks. Bodemplaat is van 1971 dus laat ze mij maar eens weigeren, :D :D :D

Zal ik ook eens uitvraag doen op de site van de Speedster-club Nederland?

19 okt 2006 14:09

Kan je doen :lol: Lijkt me gaaf!!

06 nov 2006 22:39

EINDELIJK! Ik heb bericht gekregen:

" Dag Barbara,
Met excuses voor mijn late reactie. Jou idee sluit aardig aan bij onze plannen. Uiteraard zeg ik nog niets toe, dit om de eenvoudige reden dat ik jouw voorstel bespreekbaar maak op 13 november, op onze reguliere vergadering. Natuurlijk informeer ik je zo snel mogelijk. Enorm leuk te ervaren dat het historische weekend nog leeft, ook al moesten we om bekende redenen een jaar overslaan.
Ik hou je op de hoogte.

Groetjes,
Joke van Beveren
Secretaris HW "
8)

07 nov 2006 14:34

een bolletje-pijltje rit misschien :idea:

07 nov 2006 14:50

Leuk idee! Mooie omgeving ook voor een rit. Ik kom zelf regelmatig in Julianadorp en meestal ben ik dan ook wel even in de buurt van fort kijkduin (oftewel een hapje eten bij nogalwiedus :wink: )

07 nov 2006 15:09

Jeroen914 schreef:

Hoe werkt dat :?: :wink:

07 nov 2006 17:22

Gerhard schreef:
Jeroen914 schreef:

geen idee... ik rij altijd gewoon achter iemand anders aan :mrgreen:

07 nov 2006 17:31

Jeroen914 schreef:
Gerhard schreef:
Jeroen914 schreef:

geen idee... ik rij altijd gewoon achter iemand anders aan :mrgreen:

Nee Jeroen, je bent 4 uur telaat aan de start. :P

07 nov 2006 17:31

Dan is de voorganger het pijltje en jij het bolletje.
Zo ging het toch hé :twisted: :wink:

07 nov 2006 17:59

Via betrouwbare bron heb ik te horen gekregen dat Gerhard, Jeroen914 & HansGT om onverklaarbare redenen uitgesloten zijn van deelname :twisted:

:wink:

07 nov 2006 18:16

HansGT schreef:Nee Jeroen, je bent 4 uur telaat aan de start. :P

't ging mij alleen om het gratis eten :mrgreen:

07 nov 2006 18:29

Olaf: etterbakkie! 8)

Jeroen914: je bent niet uitgesloten hoor! Je mag dan wel een forum**kel zijn maar ik heb geleerd en zal de fout geen twee keer maken! :wink:

Het wachten is nu in ieder geval tot de 13e..Dan is de vergadering van het bestuur.

07 nov 2006 19:22

Olaf schreef:Via betrouwbare bron heb ik te horen gekregen dat Gerhard, Jeroen914 & HansGT om onverklaarbare redenen uitgesloten zijn van deelname :twisted:

UITGESLOTEN :?: :twisted: :roll: :oops:
Bron klopt niet .... hehehe ja...Jeroen :?: klopt wel

Zie morgen Jeroen,
Gr.
H

07 nov 2006 23:12

Olaf schreef:Via betrouwbare bron heb ik te horen gekregen dat Gerhard, Jeroen914 & HansGT om onverklaarbare redenen uitgesloten zijn van deelname :twisted:

Mijn auto is toch te jong :mrgreen:

08 nov 2006 3:35

eh, 23 en 24 juni... is een beetje ver vooruit plannen. Maar lijkt me leuk. Ik zie tzt wel dan.

Grtz, Ingo

28 nov 2006 22:34

Zucht... 13 November is toch alweer lang geleden dus heb beruchte mevrouw van Beveren maar weer eens een emailtje gestuurd van hoe de vergadering was verlopen..

John4S: ik had een mail gestuurd naar die club waar je me de link van gaf maar die man was er helemaal van in de war; begreep er niets van dus heb ik het contakt maar afgebroken. Hij zei trouwens dat alle mailtjes van binnenuit het bestuur moesten komen. :? Snap jij daar iets van?

al in al ben ik bang dat ik het hele meeting weer kan vergeten; zo verschrikkelijk weinig animo..tis om te JANKEN :cry:

28 nov 2006 22:46

FROST schreef:al in al ben ik bang dat ik het hele meeting weer kan vergeten ...

... eerst maar 'ns die mevr. van Beveren afwachten :?: :idea:

FROST schreef:... zo verschrikkelijk weinig animo..tis om te JANKEN :cry:

Wie, Wat, Hoe en Waar :?:

17 dec 2006 14:09

Ik kreeg net dit mooie mailtje binnen :lol:

...Geachte mevrouw Bouwens,

Hierbij een eerste e-mail van mijn kant als coordinator klassieke personenauto`s van het HHW ( Helders Historisch Weekend ).
Mijn naam is Willem Grit, gepensioneerd marine-officier en bezitter van een klassieker ( Bentley type S1 uit 1958 ).
Door de heer Mooiman ben ik benaderd of ik het bestuur van het HHW zijdelings wil ondersteunen in eerdergenoemde functie.
Als hij dat vraagt is dat voor mij voldoende motivatie om daar positief op te antwoorden.
Net als u ben ik ook in mijn merkenclub actief voor de regio Noord - West ( Noord-Holland en telefoondistrict Leiden ) als regiotrekker.
Tot zover de introductie van mijzelf.
Uw verzoek tot deelname met een aantal Porsches aan het HHW heeft Joke van Beveren derhalve doorgespeeld aan mij.
Na overleg binnen het bestuur zijn we tot het volgende principebesluit gekomen.
De deelname van uw vereniging als themapresentatie wordt zeer op prijs gesteld.
Daarbij dienen de volgende overwegingen voorlopig in acht te worden genomen.
Aangezien het nu nog niet duidelijk is over hoeveel plaatsruimte de klassieke personenauto`s kunnen beschikken, kan ik u in dit stadium nog niet meedelen hoe groot de afvaardiging van de Porsche-club kan zijn.
Ik denk toch aan een deelneme van uw kant van 10 à 20 auto`s. Dat is mijn voorlopige schatting.
Verder, het is een historisch evenement, dus de deelnemers dienen met oud, klassiek materiaal te komen, t.w. materiaal van voor 1975.
Echter, ik heb een voorstel gedaan om daar voor de Porsches een uitzondering voor te maken, in zoverre, dat de groep Porsches met exemplaren komt van zeer uiteenlopende types en jaargangen.
Zo krijg je nl een historisch overzicht. En dat is ook historie. Wij zullen daar in de toekomst nog voldoende overleg over hebben.
Maar met deze informatie kunt u even vooruit.
Als u mij wilt e-mailen; mijn e-mailadres is ****.
Mijn woonadres is ***** en telefoonnummer *****.
Tot slot vroeg Joke mij nog u mede te delen dat de update van de site van het HHW er aan zit te komen.

Rest mij u een prettig weekend toe te wensen en ik hoop op een prettige samenwerking met een ieder die de volgende editie van het HHW tot een ouderwets succes wilt brengen,

Willem Grit...

17 dec 2006 14:13

Dat weekend ben ik vrij dus kan ik dan het model 968CS vertegenwoordigen :wink:

17 dec 2006 20:01

911-lover schreef:Dat weekend ben ik vrij dus kan ik dan het model 968CS vertegenwoordigen :wink:

:bang: :bang: :wink:

FROST schreef:Verder, het is een historisch evenement, dus de deelnemers dienen met oud, klassiek materiaal te komen, t.w. materiaal van voor 1975.
Plaats een reactie