Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Cicuit Zolder; To Fast To Furious evenement, Meeten??

05 nov 2006 9:49

Vandaag is er To Fast To Fuirous Tokio Drift evenement op Circuit Zolder en ik heb kaarten. (10euro p/s, de kaarten kosten normaal 15euro)
Wie wil er mee?
Ik ga er met de Porsche naartoe allicht.
Het begint om 10.00 tot 17.00 uur.
@ Cicuit Zolder in Belgie.

Laat even wat weten 06-50561931

Groet,

Leander

05 nov 2006 14:25

Zo'n evenementen zijn aan mij niet besteed.
Te hoog J&M gehalte :wink:

06 nov 2006 1:25

Leuk geweest?
Had wel intresse gehad, als ik t op tijd had gelezen

22 nov 2006 22:51

Ik heb net een filmpje aangekregen van dit evenement.
Kunnen jullie zelf zien (en ik ook) wat er te zien was.

Klikkerdeklik

22 nov 2006 23:35

hm, echt voor de liefhebbers van het Tuning-gebeuren, hoop Golfjes en BMW's trouwens :)

23 nov 2006 1:13

Wel een gaaf filmpje om te zien, vooral het driften, verder niet zo mijn "ding", waarom houden ze die poen niet in hun zak en kopen er een echte sportwagen voor, kost een vermogen om die gebakkies om te toveren naar een BlingBlingBoomBoom :lol: :wink:

23 nov 2006 1:22

Volledig mijn idee (maar nu spreek ik tegen mijn eigen winkel)

Ik denk dat dit vooral te wijten is dat de jeugd een "echte sportwagen" niet verzekerd krijgt dus niet mogen rijden.
Dan maar de kleinere lichtere wagens en dan ombouwen en opvoeren (wat ook niet legaal is maar niet zo opvalt)

En geloof me vrij (ik zit er lang genoeg is) de laatste jaren zijndaar meer "dikke nekken" dan waar "anderen" het verwachten (bvb Porscherijders) . Wat daar tegenwoordig regel is , is hier (gelukkig) uitzondering

23 nov 2006 1:27

Denk dat je daar wel gelijk in hebt, neem het voorbeeld maar van de Corsa.............................. :lol: :lol: :wink:

23 nov 2006 12:11

:lol: :lol: :lol:

(Maar daar zat geen vermogen aan tupperware spullen ,stickers of bling bling aan. Ik ben van mening dat als je een wagen niet mooi vindt deze niet moet kopen ipv volledig onherkenbaar om te bouwen)
Plaats een reactie