Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
13 nov 2006 15:32
Check
www.new-events.nl voor de DutchTimeChallenge2007
13 nov 2006 15:49
met zo'n website kom je ook lekker voor de dag
13 nov 2006 15:57
Dag jeroen,
De website is in de maak! bedankt voor je reactie!
13 nov 2006 16:10
Hey Rob,
gooi je huidige website dan gewoon effe off line tot de nieuwe site er is
met een dergelijke uitstraling zal je mensen eerder weg jagen dan aantrekken...
niet vergeten: een eerste indruk maak je maar één keer
14 nov 2006 3:27
mee eens.
en het is Batman, geen badman
14 nov 2006 13:13
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
14 nov 2006 14:42
Net even je site bekeken. Ik wens je veel succes.
14 nov 2006 21:09
Marco schreef:Net even je site bekeken. Ik wens je veel succes.
met de challenge? Of met de nieuwe site?
Oja, het is
'waar vindt u ons'
14 nov 2006 21:16
en.... een goed gevuld
e kluis
?
14 nov 2006 21:49
De naam "new-events" is ook wat uhhhh... tja.. wat zal ik zeggen...
Busritje naar een paar kerken in Delft en een rondrit in Scheveningen.... niet de meest vernieuwende evenementen.
Maarja... zolang je in jezelf blijft geloven zal het goed komen, want "waar een wil is is een weg" (las ik ergens daar).
Eigenlijk wilde ik niet reageren, want ik dit is niet de plaats om iets af te zeiken, maarja dit is echt niet geweldig.
14 nov 2006 22:09
niks mis mee:
we zijn niet allemaal even verwend,ben nog in hoop kerken niet geweest
:mrgreen::mrgreen:
ben ik ook eigenlijk niet van plan maar goed,toch succes met je site,alleen ff nog wat modificeren
14 nov 2006 23:40
Ach mensen zeur toch nie zo!
Hij bedoelt het alleen maar goed, en we zijn allemaal klein aan begonnen, (
OOK dit forum )
So take it easy, en geef het een kans om te ontwikkelen. Je weet maar nooit...
14 nov 2006 23:55
Right, spam, een-twee-delete? Hit-and-run posting wordt over het algemeen op fora niet echt op prijs gesteld. Een klein beetje in lezen in de doelgroep is wellicht handiger dan een "in ontwikkeling" website lomp posten op een forum omdat het over Porsches gaat....
Achja, "niets is onmogelijk" toch?
14 nov 2006 23:56
we helpen toch juist mee, kan hij de kleine voutjez eruit halen
15 nov 2006 0:14
Tsja wat moet ik hier nu op zechen. Ik snap heel goet dat iemant een droom naastreefd en daar moet hij of zij ook alle kanzen toe kreigen.
Maar ook al maak je een wepsait die nog in ontwikkeling is zorg dan in ieder gefal dat de vauten er uit zijn.
Klijne moeite om de tekst even door een spellingschecker van bv Word heen te halen om te zien of er geen voutjes in zitten.
Komt een stuk proffessioneler ofer en ik weet seker dat men jau en je bedrijv dan een stuk serieuser neemt.
het is maar een tip van mijn zijde
15 nov 2006 1:18
Eh, inderdaad veel succes gewenst, maar ik zou het advies van Jeroen maar ter harte nemen: als je echt serieus bent, site eraf trekken, advies en diensten inwinnen van derden, en het nog een keer proberen. Succes.
15 nov 2006 1:20
maurice schreef::shock:
Tsja wat moet ik hier nu op zechen. Ik snap heel goet dat iemant een droom naastreefd en daar moet hij of zij ook alle kanzen toe kreigen.
Maar ook al maak je een wepsait die nog in ontwikkeling is zorg dan in ieder gefal dat de vauten er uit zijn.
Klijne moeite om de tekst even door een spellingschecker van bv Word heen te halen om te zien of er geen voutjes in zitten.
Komt een stuk proffessioneler ofer en ik weet seker dat men jau en je bedrijv dan een stuk serieuser neemt.
geweldig
15 nov 2006 7:27
maurice schreef::shock:
het is
seide...
15 nov 2006 10:55
Hoeveel fouten kan je in een zin maken....
WIJ ZIJN NOG OP ZOEK NAAR DRIVE INN SHOW'S DIE
70TEES 80TEES EN 90TEES DRAAIEN!
Wat een drama, ik zou eerst iemand zoeken die weet hoe e.e.a. in het nederlands geschreven dient te worden.
16 nov 2006 12:12
Ik ben blij dat een groot deel van jullie tot de doelgroep behoord dus das al prettig!
Wat de succes wensen betreft, bedankt voor jullie vertrouwen wie weet!
Dat er 56 schoonheidsfouten in zitten klopt!!
Voor de mensen die het allemaal vervelende vinden dat er energie gestoken wordt in een nieuw event, sorry dat wij u hebben lastiggevallen.
1 tip, wat je ziet is niet altijd wat het is.......
Wij hopen in 2007 met iets nieuws te komen!! U bent van harte welkom
team New-Events
16 nov 2006 12:14
suc6 met je site
we zijn benieuwd
16 nov 2006 13:54
De Geus schreef:we zijn benieuwd
Dan ben jij zeker dit:
Bekend van de belgische tv
16 nov 2006 14:18
robharmsen schreef:1 tip, wat je ziet is niet altijd wat het is.......
Dat verklaard dus alles