Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Porsche Treffen Dinslaken 1 mei 2007

24 jan 2007 17:25

Naar jaarlijkse traditie gaat er weer een Porschetreffen door op de Trabrennbahn te Dinslaken op 1 mei.
Misschien weer leuk om met een paar forummers af te spreken en erheen te rijden.

Meer info hier

Afbeelding

24 jan 2007 17:26

ben je jouw agenda aan het volplannen koen :wink:

24 jan 2007 17:27

Zo is het , en daar het evenementen zijn die hier zeer zeker gegadigden vindt post ik het maar :wink:

24 jan 2007 18:13

Staat in de agenda, ik kijk tegen die tijd wel of ik mee ga/kan.

24 jan 2007 18:20

Ik hoop dat ik dit jaar voor de eerste keer kan gaan.

24 jan 2007 18:31

Ik ben er weer bij Koen.

24 jan 2007 18:40

Michael: misschien kunnen we nu wél eens iets afspreken :wink:
Wil dit jaar echt dat vele moois niet missen....en de 959, als die er tenminste is dan! 8)

24 jan 2007 18:42

Misschien terug afspreken aan het tankstation net voor de Grensovergang in Venlo als verleden jaar :?:

24 jan 2007 18:44

911-lover schreef:Misschien terug afspreken aan het tankstation net voor de Grensovergang in Venlo als verleden jaar :?:

Prima.

24 jan 2007 18:45

FROST schreef:Michael: misschien kunnen we nu wél eens iets afspreken :wink:
Wil dit jaar echt dat vele moois niet missen....en de 959, als die er tenminste is dan! 8)

Dat kan zeker.

25 jan 2007 0:48

Ik ga in ieder geval weer, maar rij niet eerst naar Venlo :lol: :wink:

25 jan 2007 14:16

wij gaan ook zoals elk jaar op 1 mei weer om :lol: te genieten, en op 5 mei naar oostenrijk worthersee voor 12 dagen en als we terug komen gelijk het weekend erna 2 dagen naar spa francorchamps!
ik kan haast niet wachten, hoezo porsche :shock: freak?
ziek? :roll:
welnee! :D
grtjs mike tot 4 feb bij de mac

26 jan 2007 16:12

Ik heb het in de agenda gezet, als het weer mee zit denk ik wel dat ik mee ga. :wink:

26 jan 2007 18:24

voor mij de eerste keer en ga er zeker heen :wink:

26 jan 2007 19:10

wat kan ik daar op zo'n dag verwachten :?: ervaringen 2005/2006 :roll:
de route heen- en terugrit vanaf Twente via de A31 zijn in ieder geval de moeite waard :wink:

27 jan 2007 1:36

Even op het linkje klikken en dan opzoeken via een routeplanner zoals bvb Mappy :wink:

En wat je er kan verwachten kan je onder de tab Album en dan naar het albummetje Dinslaken zoeken of even Dinslaken ingeven bij "zoeken" . Dan vind je de reacties van de afgelopen jaren :wink:

Een beetje zelf iets doen moet je nog wel , of zoek je ook iemand die met jouw Porsche je daarheen wil brengen :twisted: :wink:

27 jan 2007 11:05

drknauf schreef:wij gaan ook zoals elk jaar op 1 mei weer om :lol: te genieten, en op 5 mei naar oostenrijk worthersee voor 12 dagen en als we terug komen gelijk het weekend erna 2 dagen naar spa francorchamps!

Wat gebeurd er op Porsche gebied aan de Wörthersee in Mei??? :?: afgezien van het feit dat het heel jaar rond in Velden miechelt van de Porsches...

27 jan 2007 15:53

911-lover schreef:
Een beetje zelf iets doen moet je nog wel , of zoek je ook iemand die met jouw Porsche je daarheen wil brengen :twisted: :wink:

Ja, graag iemand met een 997 Turbo :wink:

27 jan 2007 16:18

Expliciet Porsche gebied niet veel, maar heb zo een vermoeden dat het hier om gaat.

27 jan 2007 19:01

desmett schreef:maar heb zo een vermoeden dat het hier om gaat.

Ik denk het niet echt , of "drknauf" moet het slecht gepland hebben.
Ik had ook dadelijk aan dat treffen gedacht , maar de datum klopt niet

drknauf schreef:op 5 mei naar oostenrijk worthersee voor 12 dagen

http://www.woertherseetreffen.at/ schreef:Das nächste AutoNews Treffen findet von 16. bis 20. Mai 2007 statt.
Wir freuen uns auf euer Kommen.

Of hij moet vertrekken als het treffen begint :?

27 jan 2007 23:11

klopt :D ik gaat als de ellende begint , het is wel degelijk de grootste VAG meeting in worthersee, alleen de echte liefhebbers komen meestal 10 tot 14 dagen van te voren en gaan op de 17e hemelvaartsdag naar huis omdat dan de hel los breekt, heeft niks meer met het treffen te maken een grote bende van ellende! een zuipfestijn met ik overdrijf niet ik denk en cm of 40 hoog bierflessen en plastic bekers en slapende dronkenlui op straat :shock:
maar vd rest een supermeeting voordat hemelvaart begint, werkelijk 10 duizenden mensen en autoos de een nog mooier dan de ander twass eigenlijk eerst een golf gti meeting maar tis een beetje uitde klauwen gegroeid en nu is bijna elk automerk vertegenwoordigd van lamborghini ferrarie en noem maar op alles wat maar snel of dik is
wij gaan met 17 man allemaal leuke autoos rs4, rs2,s6, evoos, porsches.
en het weekned daarna naar spa francorchamps!!!!!
das ook helemaal da BOMB :P
en dan heb ik het nog niet eens gehad over st tropez de porsche paradis meeting daarzo is ook errug leuk gzlg en bijna altijd mooi weer daar hebben we het meestal ook heel erg naar ons zin met z,n allen lkkr genieten van de terrassen en lkkr uit eten :lol:
greezz mike

18 feb 2007 13:39

Komt er nog een verzamelplaats bij duiven? :wink:

18 feb 2007 16:40

Zou voor Duiven tegen die tijd even het prikbord in de gaten houden..zal, zoals ieder jaar, wel weer een plek komen in Duiven denk ik...

19 feb 2007 14:21

Ik wil ook graag mee.......
Kunnen de verzamelaars halthouden bij afslag Rees ( ongeveer 30km vanaf grens Beek )?
Ik sluit dan aan of rijd desnoods naar Duiven....
Groeten uit De Heurne / Dinxperlo

02 maart 2007 19:12

Is er nog iemand naar Dinslaken geweest? :wink: Het was mij te slecht weer.
Plaats een reactie