Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

porsche festival assen

12 feb 2007 23:45

Hallo porsche vrienden, net gelezen dat er op 14 oktober 2007 een porsche festival wordt georganiseerd bij tt circuit assen, dus voor de liefhebbers , zet maar vast in de agenda.

13 feb 2007 14:48

Moet t nog zien..was vorig jaar ook al afgelast :evil:

13 feb 2007 18:19

DAT wilde ik ook net zeggen ja :? Eerst groot verkondigen, toen was het ineens op een ander datum en daarna helemaal niet meer :P

13 feb 2007 22:43

Was er vorig jaar niet een bijeenkomst van de Duitse Porsche Club op Assen? Ik dacht hier een paar foto's voorbij te hebben zien komen ergens in het vorig jaar.. :D

14 feb 2007 17:39

Klopt! dat was in oktober vorig jaar...Die foto's had ik toen geplaatst.
Mooie auto heb je trouwens Auke.. Zó dicht in de buurt en toch nooit
gespot! :wink:

14 feb 2007 19:50

Dank je!.. Die 964 van jouw ziet er ook goed uit!.. :D . Misschien ben ik hem wel eens tegengekomen.
2 weken geleden kwam ik op een zaterdag zowaar 2 993's en 3 996's en 1 997 tegen.. :shock:.. ik heb een paar uur nodig gehad om weer bij te komen.. :wink:

14 feb 2007 22:10

Nee,... geen rode 996.. :wink: Die zijn ook erg zeldzaam, ze waren allemaal zwart of zilver-kleurig... wanneer ik een rode tegenkom kan het alleen die van jouw zijn.. :D

19 feb 2007 20:04

ik was vorige keer ook op het Porsche festival ( dacht ik)

ik was volgens mij de enige met een Porsche.

want het was afgelast voor To Fast To Furious, Tokio Drift.

dus eigenlijk een sjonny en anita bijeenkomst. :twisted:

toen ik navraag ging doen ook nog een grote bek dat ik de wijzegingen maar in de gaten moest houden. :evil:

daar gingen mijn vrijkaartjes, dus dit jaar alleen als ik 100% zeker weet dat er iets met Porsche's is op het circuit
Plaats een reactie