Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Porsche Zandvoort Days 2007

14 maart 2007 15:34

Beste Porsche liefhebbers,

Op 07 en 08 juli 2007 wordt door de Porsche Club Holland, in samenwerking met de Rensportschool Zandvoort, de veelgeprezen Porsche Zandvoort Days geörganiseerd. Kijk voor meer informatie op de website. Gratis entree voor bezoekers. Inschrijven voor deelname is nu mogelijk via de website ( http://www.porsche-club-holland.nl ).

PZD Organisatie
Laatst bijgewerkt door Porsche Club Holland op 09 apr 2007 21:27, in totaal 3 keer bewerkt.

14 maart 2007 19:42

Ik ga iig wel weer even een kijkje nemen op Zandvoort...zou wél willen weten of "onze" auto's weer, net zoals vorig jaar, buiten het parkeerterrein moeten blijven...was een misser eerste klas vond ik persoonlijk 8) ; veel bezoekers vinden het nl bijzonder leuk over een parkeerterrein met Porsches te lopen...

Hmm... :(
Afbeelding

14 maart 2007 19:49

ik dacht het, jij schrijft het :thumleft: :wink:

14 maart 2007 20:27

Ps

Ik heb wat posten geveegd ; als mensen het nodig vinden acties van een mod (ging niet over mezelf trouwens) openlijk te verwerpen hebben ze hier blijkbaar andere ideen over dan ik.

Daar is PB voor.

Vergeet niet dat het er hier al érg soepel aan toegaat, is ook zéker de charme van dit (nog steeds...) Porsche-forum.

J
Laatst bijgewerkt door Jurgen op 16 maart 2007 16:26, in totaal 1 keer bewerkt.

14 maart 2007 21:15

YESSS!!!
Nou dat doet goed te horen dat er geen entree is!! Vorig jaar hadden veel mensen er de balen in denk ik...zeker als je twee dagen heen ging.. :roll:

Ik ben in ieder geval met de 924 van de partij, misschien weer eens leuk voor een minimeeting van het forum??????? :lol: :wink:

15 maart 2007 1:24

Dat valt helaas net als verleden jaar midden in mijn verlof met mijn zoon en kan ik dus weer niet aanwezig zijn :cry:

Porsche Zandvoort Days 2007

16 maart 2007 16:57

Bezoek van de Stichting Geluk en vrijheid wordt inderdaad in de planning meegenomen.
Vriendelijke groet,
PZD organisatie.
Laatst bijgewerkt door Porsche Club Holland op 30 maart 2007 8:45, in totaal 1 keer bewerkt.

30 maart 2007 8:43

Het inschrijven voor de Porsche Zandvoort Days 2007 wordt binnenkort geopend. Hou de website www.porsche-club-holland.nl in de gaten.

07 apr 2007 18:06

Bezoekers
Toegang voor bezoekers is gratis.
Parkeren € 5 per dag; beperkte parkeermogelijkheid op Paddock 2 (uitsluoitend Porsches) €10 per dag.

AH NEE!! Gaan ze nou ALWEER beginnen???? :x

07 apr 2007 19:23

:roll: wat bedoel je :?:

07 apr 2007 19:47

Jurgen schreef:Ik ga iig wel weer even een kijkje nemen op Zandvoort...zou wél willen weten of "onze" auto's weer, net zoals vorig jaar, buiten het parkeerterrein moeten blijven...was een misser eerste klas vond ik persoonlijk 8) ; veel bezoekers vinden het nl bijzonder leuk over een parkeerterrein met Porsches te lopen...

Hmm... :(
Afbeelding

Mhhhh, niks van gemerkt ... ik stond gewoon vlakbij de Micky's ..... :D :D :D

07 apr 2007 21:04

Ja Lydia, zou dat nu het verschil zijn tussen de (meeste) Porsche bestuurders en de (enkele) Porsche bestuursters :shock: :P :wink:

07 apr 2007 22:26

Lydia schreef:... ik stond gewoon vlakbij de Micky's ..... :D :D :D

Haal voor ons (ook) even die kaart door de scanner :idea: :wink:

07 apr 2007 22:48

Lydia schreef:Mhhhh, niks van gemerkt ... ik stond gewoon vlakbij de Micky's ..... :D :D :D

(Ex-)PCH-lid? :? :wink:

07 apr 2007 23:36

Ik kende de man die bij de ingang stond. Anders was ik er al niet eens ingekomen. En ja, toevallig was er een plaatsje vrij bij de PCH en kreeg ik die al daar aangeboden. Maar anders had ik een nog een Pon-plekkie gehad :D

Tja, sóms heb je als vrouw wel eens pluspunten :wink:

08 apr 2007 10:24

Nog mensen die plannen hebben om dan te gaan rijden? Ik heb me nog niet ingeschreven maar als ik ga dan wordt het weer de vrijdag. Kan ik m'n nieuwe Castrol SRF uitproberen!

Inschrijven voor de Porsche Zandvoortdays geopend

08 apr 2007 16:33

Vanaf nu is het mogelijk om via de website www.porsche-club-holland.nl in te schrijven voor de Porsche Zandvoort Days 2007.
Vriendelijke groet,
PZD Organisatie

08 apr 2007 18:59

Lydia schreef:Tja, sóms heb je als vrouw wel eens pluspunten :wink:

Twee pluspunten om precies te zijn :D

Maar hoe me dat 30 jaar geleden eens duidelijk werd gemaakt, dat vertel ik nog wel eens als je het horen wilt :lol:

08 apr 2007 19:16

Lydia schreef:Ik kende de man die bij de ingang stond. Anders was ik er al niet eens ingekomen.

Er zijn ook andere manieren om dit euvel op te lossen. Of niet Erwin? :wink:

We hadden vorig jaar uiteindelijk toch een mooi forum rijtje opgesteld.

08 apr 2007 19:53

Paul van Engelen schreef:
Lydia schreef:Tja, sóms heb je als vrouw wel eens pluspunten :wink:

Twee pluspunten om precies te zijn :D

Maar hoe me dat 30 jaar geleden eens duidelijk werd gemaakt, dat vertel ik nog wel eens als je het horen wilt :lol:

Ik ben reuze benieuwd. Maar ik vrees dat dat een "off-topicje" gaat worden, Paul! :wink:

08 apr 2007 22:22

Beetje ver voor mij en vond het niet echt de moeite.
Geen vergelijk met de Porsche Days Francorchamps !

10 apr 2007 20:59

Vandaag de jaarlijkse uitnodiging gekregen, is de vrijdag komen te vervallen :shock: . Dus alleen rijden op zaterdag à 275,-- of zondag à 250,--. Moet wel een geintje blijven dat op het circuit rondtuffen De vrijdag was normaal 175,--, dat is nog wel te doen maar op deze manier hoeft het niet meer voor mij!

19 apr 2007 13:55

Schrijf snel in voor de Porsche Zandvoortdays op 07 en 08 juli a.s..
Anders ben je misschien te laat voor de klasse waarin je graag wil rijden. www.porsche-club-holland.nl
PZD Organisatie

19 apr 2007 15:05

Het guppy rijden is bedoeld voor kinderen onder de 16 jaar. Zij kunnen dan ( uiteraard met aangepaste snelheid, lees laag) meerijden over het circuit.
Organisatie PZD

19 apr 2007 15:11

Porsche Club Holland schreef:Het guppy rijden is bedoeld voor kinderen onder de 16 jaar.

Je moet ze maar willen vergelijken met 'n tandkarpertje (of aquariumvisje) :shock:
Plaats een reactie