Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
24 maart 2007 18:13
Ik kreeg vandaag een brief van Ferrari munsterhuis. Vanwege het 60 jarige bestaan van Ferrari word ik van harte uitgenodigt om onder het genot van een hapje en een drankje de nieuwste modellen van dichtbij te mogen aanschouwen. Als klap op de vuurpijl mag er vervolgens ook in proefgereden worden!! Iemand nog meer deze uitnodiging gekregen?
Dit is een aanbod wat ik eigenlijk toch niet kan laten liggen. Oh ja, het is voor 2 personen
.
Hopelijk hoef ik geen loonstrook mee te nemen.
24 maart 2007 18:14
hey vriend van me
Dat zijn de leuke dingen per post
Veel plezier !
24 maart 2007 18:19
Hoe laat vertrekken we?
24 maart 2007 19:27
Ik heb vandaag de zelfde post gehad, ga ook maar een afspraak maken. Heb nog nooit in een ferarri gereden....... Hoe komen ze eigenlijk aan onze gegevens? Tot nu toe twee turbo bezitters, Toeval?
24 maart 2007 19:30
Dat vraag ik mij ook af. Heb nog nooit zaken gedaan met munsterhuis.
24 maart 2007 20:12
Heb ook de uitnodiging gehad
, hebben idd wss de turborijders geselecteerd...
Van 27 maart tot 9 april, wel aub een afspraak maken vantevoren...
24 maart 2007 20:14
Ik heb dan wel geen turbo, maar ga me nu toch maar even snel naar de brievenbus spoeden...
24 maart 2007 20:39
Jurgen schreef:hebben idd wss de turborijders geselecteerd...
Van 27 maart tot 9 april, wel aub een afspraak maken vantevoren...
Ik ook!
Gaan we even plannen. Niet dat ik daar een uur moet wachten voordat ik in de F430 mag gaan rijden.....
24 maart 2007 20:53
Geloof het niet...... wel een bijrijdster die ze kan gebruiken!
24 maart 2007 21:00
hmmm
mooie auto trouwens...
die mevrouw kan best zonder!
24 maart 2007 21:06
GT3 rijders blijkbaar ook. Vandaag een uitnodiging van Munsterhuis gehad. Ik heb voor de aanschaf van de GT3 toen inderdaad even aan een 360 modena zitten denken (heel even).
24 maart 2007 21:13
MP944 schreef:hmmm
mooie auto trouwens...
Welke Ferrari?
O die (na 3 min kijken): één van de lelijkere F's imho...
Hoewel ik er wel een keertje in zou willen rijden net als in elke andere F. Helaas lag er geen uitnodiging in m'n brievenbus
24 maart 2007 21:20
ER schreef:
Wel een handige tool om je teennagels op te knippen inderdaad, zo'n Ferrari. Precies de juiste hoogte.
24 maart 2007 21:33
Verrek!~nou je 't zegt
en geen enkel probleem als ze n keertje een drupje nagellak morst
maar goed back on topic
als 944 rijder ben ik denk ik niet interessant genoeg... ik probeerde te hinten, dat we ons hier op een PORSCHE forum bevinden, dan mag er best over F-F- enfin dat merk uit italie gepraat worden, maar dan bij voorkeur in termen van hoeveel beter onze P's wel niet zijn
25 maart 2007 12:08
Bij mijn post zat ook een uitnodiging van Munsterhuis. Het lijkt er inderdaad sterk op dat ze een selectie 911 Turbo uit het RDW register hebben getrokken.
Klinkt wel interessant, nu nog een 2e persoon vinden..
Grt,
Sander
25 maart 2007 12:32
Zouden ze je laten rijden met een zelf gekozen bijrijder, of bedoelen ze nou dat er twee personen kunnen komen proefrijden?
Dat bepaalt wellicht je keuze van die 2e persoon.....
25 maart 2007 12:59
Ik bedoelde meer dat ik geen zin heb om in mijn uppie te gaan. Voor het proefrijden zal er wel een vriendelijke medewerker mee gaan. Een F430 zou ik toch wel eens willen vergelijken met mijn 993TT. Alltagstauglichkeit versus ? ja wat eigenlijk.
Ofschoon ik geen Ferrari fan ben lijkt het mij wel een hele ervaring.
25 maart 2007 13:32
red devil schreef:... turbo bezitters, Toeval?
Had de uitnodiging gisteren ook bij de post. Ik kan er zelf geen gebruik van maken. Nog geinteresseerden hier? Dan stuur ik hem door.
Gr Henk
25 maart 2007 13:34
Sanhi schreef:Een F430 zou ik toch wel eens willen vergelijken met mijn 993TT.
Dat is ook de gedachte die bij mij speelt en reden is om er wél op in te gaan.
25 maart 2007 14:45
Ook hier een uitnodiging van Kroymans Hilversum.
Wil zeer zeker met de F430 gaan proefrijden. Dat is mijn inziens de enige superperformancecar die zich serieus kan meten met de 996TT.
25 maart 2007 18:55
Henk965 schreef:red devil schreef:... turbo bezitters, Toeval?
Had de uitnodiging gisteren ook bij de post. Ik kan er zelf geen gebruik van maken. Nog geinteresseerden hier? Dan stuur ik hem door.
Gr Henk
ik zou mijzelf dan bij deze wel de geintereseerde willen noemen