Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
04 apr 2007 23:44
Hallo allemaal,
Op het Porsche 944 Forum had ik weinig 'succes' en ik vrees dat het hier niet veel anders zal zijn wegens het ijskarten wat diezelfde dag plaats zal vinden... Maar toch ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die met hun Porsche naar de Club Special dag komen op Circuit Zandvoort komende 22 April.
Wie weet kunnen we wat Porsches bij elkaar krijgen?
MvG, Sven
05 apr 2007 0:24
Wat houd het in?
05 apr 2007 1:12
Informatie staat op de volgende site:
clubspecial
05 apr 2007 13:08
Zal hier niet lukken
06 apr 2007 0:38
Dat is nochthans spotgoedkoop
06 apr 2007 0:48
Inderdaad, voor die prijs zou ik het zeker niet laten.
Maar persoonlijk ga ik liever met alleen een groep Porsche liefhebbers/rijders het ciruit op.
06 apr 2007 1:23
Aha vandaar, maar je kan toch eventueel meerdere malen 40 min. rijden?
Overigens staat er al iets op de site wat voor mij al een goede reden is om er zeker niet aan mee te doen:
"Ondanks een aantal onfortuinlijke situaties op de baan in 2006, met de daarop volgende deels terechte en deels minder terechte kritieken
, mogen we ons toch weer verheugen op de brede belangstelling van de deelnemende merkenclubs. "
06 apr 2007 10:20
Ik vind dat stuk tekst op de site ook wat minder leuk om te lezen. Ik vind dat je tijdens zo'n evenement met rijders om je heen moet rijden die ook heel erg zuinig zijn op hun auto. Anders kom je tussen het "petjesvolk" terecht die wel even laten zien dat ze een Porsche kunnen inhalen
Op zich is EUR25,- geen gekke prijs, maar ik zal niet aanwezig zijn.
Laatst bijgewerkt door
BJ964 op 06 apr 2007 11:37, in totaal 1 keer bewerkt.
06 apr 2007 11:01
25 euro voor 40min. is idd een schijntje, 40min is ook ruim voldoende voor een "goed gevoel" aan het eind. Je wilt alleen wel zeker weten dat je niet met een stel varkens in de baan zit maar dat weet je toch nooit zeker vantevoren! Ook bij de P. gerelateerde evenementen!
10 apr 2007 20:52
Ik ga al een paar jaar naar de Clubspecials met de Porsche Speedster club. Het is echt een aanrader. De 22ste zijn we er ook weer bij.
De clubs worden ingedeeld op basis van snelheid. De afgelopen jaren heb ik eigenlijk ook weinig brokken gezien....
Hopelijk krijgen we hier toch nog wat inschrijvers!
10 apr 2007 21:01
Nu de ADPZD onbetaalbaar zijn geworden ga ik hier toch nog ff serieus over nadenken!
10 apr 2007 23:39
Wat leuk, toch nog positieve reacties
Vorig jaar waren er wel een paar crashes, maar die waren allen eenzijdig.
Ik zal er dus ook zeker zijn, maar ik vrees dat ik met mijn Porsche alleen kom te staan
Hoe dan ook, er is altijd genoeg moois te zien! Vorig jaar waren Ferrari, Bugatti, Alfa, Lotus, Lamborghini etc...
Ik hoop dat er nog een paar komen van dit forum. Inschrijven om mee te rijden loopt geloof ik morgen de 11de af.
Gr, Sven
11 apr 2007 8:40
major_ton schreef:Wat leuk, toch nog positieve reacties
Gr, Sven
Wat wordt er dan bedoeld met
met de daarop volgende deels terechte en deels minder terechte kritieken als het gewoon eenzijdige ongevalletjes waren?
11 apr 2007 12:10
Als er slechts enkele Porsches inschrijven kan ik proberen wat extra kaarten via de Speedster-club te regelen, bij ons rijden er zo ie zo altijd wel een paar moderne Porsches mee....
11 apr 2007 19:06
MS964 schreef:major_ton schreef:Wat leuk, toch nog positieve reacties
Gr, Sven
Wat wordt er dan bedoeld met
met de daarop volgende deels terechte en deels minder terechte kritieken als het gewoon eenzijdige ongevalletjes waren?
Een ongeval betrof een klassieke Alpine, die wilde plots niet meer sturen. Echter waren de andere incidenten veroorzaakt door nogal onverantwoordelijk puistelijkheden (sorry voor de uitdrukking, maar ook van mijn kant wordt rookloos rijden niet gewaardeerd) die gewoon als Sjaak Aftrap over de baan wilde vliegen. Logisch dat niemand daar positief op reageerd.
Gr, Sven
11 apr 2007 19:08
corn3l schreef:Als er slechts enkele Porsches inschrijven kan ik proberen wat extra kaarten via de Speedster-club te regelen, bij ons rijden er zo ie zo altijd wel een paar moderne Porsches mee....
Lijkt me een leuk aanbod voor zij die nog willen komen, mocht dit lukken! We zullen elkaar daar wel tegenkomen.
Gr, Sven
23 apr 2007 20:51
Jammer dat er geen delegatie van porscheforum.nl aanwezig was.
Ik heb me in ieder geval goed vermaakt via de Speedsterclub..
http://www.youtube.com/watch?v=N6Qbld9c0uM
van 00:45 tot 2:00 in beeld met mijn 58GT Carrera, mooier wordt het gewoon niet
23 apr 2007 22:35
Mijn neef was er ook met een fiat X1-9, lichtblauw. Reed in R3. Hij scheen 1 vd beste vd groep te zijn. Ik zit nog altijd in de VS, maar het klinkt wel als een gaaf evenement.
Als je meerdere rondes wil doen moet je met 2 man 2 verschillende auto's inschrijven en onder het mom van 'hamlappen mijn auto is stuk' je start positie aan de ander geven
Edit:
HAHA!! Sinds wanneer worden scheldwoorden zoals Kwalitatief Uitermate Teleurstellend door de software omgetoverd tot 'hamlappen'?
24 apr 2007 11:19
944 guy schreef:Edit:
HAHA!! Sinds wanneer worden scheldwoorden zoals Kwalitatief Uitermate Teleurstellend door de software omgetoverd tot 'hamlappen'?
Al eventjes waardoor er zelfs een
speciaal draadje aan is gewijd