Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

zo 29 april nurburgring

24 apr 2007 22:52

Gaan er zo 29 april nog forummers naar de Ring?

26 apr 2007 14:05

Ik ben er met Lila BMW die momenteel een mintgroene klep heeft...... Porsche blijft thuis onder zijn kleedje in de garage :D .

26 apr 2007 22:28

zal erop letten, had je idd ook al op nurburgring.nl gezien.
Veel plezier!

29 apr 2007 1:20

ik ben er de 30ste, Koninginnedag...

met de Panda en een vriend met zijn achterwielaangedreven Volvo

Met de Porsche ga ik het circuit niet op

30 apr 2007 22:57

Hey Dennis,

Ik was er zelf helaas niet, maar hoe was het?
Zag een aantal foto's van je voorbij komen op diverse fora. Op sommigen leek het alsof je geen gordel aan had :shock: Dat zal toch niet waar zijn of wel?

Paskal

30 apr 2007 23:57

Tsja, wat je had tegen kunnen komen op de ring :shock:

Afbeelding

Dit zou toch echt verboden moeten worden! :twisted:

01 mei 2007 0:34

Afbeelding

Met de taxi is veel leuker dan met de bus :lol:

01 mei 2007 9:23

GI996C schreef:Met de taxi is veel leuker dan met de bus :lol:

daar wil ik nog wel een keer een rondje met mee 8)

01 mei 2007 21:46

pakkie schreef:Hey Dennis,

Ik was er zelf helaas niet, maar hoe was het?
Zag een aantal foto's van je voorbij komen op diverse fora. Op sommigen leek het alsof je geen gordel aan had :shock: Dat zal toch niet waar zijn of wel?

Paskal

Uiteraard had ik een gordel om!!, al is het op de foto moeilijk te zien. Je moet een ... en tevens levensmoe zijn om op de ring geen gordel te dragen. Wel moet ik zeggen dat mijn te actieve rijpositie idd niet optimaal is en dit zelf niet in de gaten heb. Bedankt voor de tip.
Het was een geweldige ringdag en iedereen had er zin in. Zo heb ik Nynke vele malen zien rijden evenals zovele vaste ringrijders uit Nederland. (helaas geen foto's gemaakt) Het rijden ging erg goed. Heb er nu totaal +/- 40 ronden gereden. Elke keer leer je weer betere lijnen te rijden en zo goed mogelijk op al het andere ringgeweld te anticiperen. Kortom genieten geblazen. Wel hou ik een ruime marge aan, om zo ook de 911 enigszins te sparen. Het Porsche-gehalte was erg hoog, o.a de 997 GT3 RS zowel in oranje als groen. Zonde was de crash van een klassieke 911, hier was nauwelijks meer een 911 in te herkennen.
Jammer dat je er niet was. Hoop tzt een keer met je mee te rijden
of andersom om zo wat tips en ervaringen op te doen van een ringer van het eerste uur :wink:

01 mei 2007 23:01

Vandaag op de ring waren er ook diverse porsches aanwezig!
was wel genieten vandaag 8)

06 mei 2007 22:56

Me erg goed vermaakt en na een aantal ronden ook weer het gevoel terug gekregen, de tweede dag ging het aanzienlijk beter.

Is dit toevallig iemand van hier?
http://www.boelsphotography.be/29-04-20 ... 20443.html
Mooie auto! Op de baan al kort gezien (in het voorbij gaan :wink: ) en zag nu een foto voorbij komen bij het zoeken naar plaatjes van het afgelopen weekend.

06 mei 2007 23:04

@ Dennis,

Ben jij dit?
http://images.mw-sportfoto.de/2007/tour ... u-0014.jpg

07 mei 2007 21:45

yep

07 mei 2007 21:55

Lijkt wel of je stil staat :twisted: :wink:
Plaats een reactie